Łupieżca

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Specjalizacje - Specjalizacje wojownika - Łupieżca

Prawdziwy łupieżca posmakował rytualnie przygotowanej krwi smoka. To coś więcej niż stan umysłu. Ci straszliwi wojownicy rozkoszują się śmiercia i odzyskują energię dzięki cierpieniu swoich wrogów.

Premia: +5% do obrażeń fizycznych, +5% do obrażeń od ognia, +5% do obrażeń od zimna, +5% do obrażeń od elektryczności, +5% do obrażeń od natury, +8% do obrażeń duchowych

Ograniczenie: Hawke

EN: Dobry wybór dla postaci o złym charakterze. Rozwijając większość drzewka zdolności można stworzyć maszynę, która będzie tym skuteczniejsza, im więcej wrogów zabije.

 

Szał krwi

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Szał krwi

Opis: Łupieżca nie zna bólu, ale zemsta nie jest mu obca. Zadawane przezeń obrażenia zwiększają się z każdą otrzymaną raną.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 7

  • Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)

Pożarcie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Pożarcie

Opis: Łupieżca rozszarpuje wroga i pochłania jego siły życiowe, by odnowić własne.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 120s
Wymagania: Poziom 8

  • Obrażenia fizyczne: 1x
  • Regeneracja żywotności: 1x obrażeń od broni

Żarłoczność

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Żarłoczność

Opis: Pożarcie staje się tak potężne, że trafieni nim wrogowie zaczynają się chwiać i stają się podatni na dalsze ataki maga lub łotrzyka.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, Pożarcie

  • Obrażenia fizyczne: +0.25x
  • Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
  • Szansa na zachwianie: 100%
  • Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom

Nienasycenie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Nienasycenie

Opis: Pożarcie staje się znacznie potężniejsze, szczególnie jeśli łotrzyk obniżył wcześniej zdolności obronne celu.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 2 pkt Łupieżcy, Pożarcie

  • Obrażenia fizyczne: +0.25x
  • Obrażenia fizyczne: 300% przeciw celom zdezorientowanym
  • Regeneracja żywotności: +0.25x obrażeń od broni
  • Regeneracja żywotności: 300% od celów zdezorientowanych
  • Odnowienie: -20s

Szał ofiarny

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Szał ofiarny

Opis: Łupieżca poświęca żywotność, by zwiększyć moc Szału krwi. Przez pewien czas każda rana otrzymana przez łupieżcę zwiększa zadawane przez niego obrażenia.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 25s
Wymagania: Poziom 9, 2 pkt Łupieżcy, Szał krwi

  • Obrażenia Szału Krwi: 2x
  • Czas trwania: 10s

Trwały szał

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Trwały szał

Opis: Łupieżca może częściej używać Szału ofiarnego.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 3 pkt Łupieżcy, Szał ofiarny

  • Odnowienie: -5s

Aura bólu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Aura bólu

Opis: Gdy ten tryb jest aktywny, łupieżca jest spowity aurą psychicznego bólu, która zadaje obrażenia duchowe zarówno jemu, jak i pobliskim wrogom.

Typ: podtrzymywana
Podtrzymanie: 10% Wytrzymałości
Odnowienie: 5 s
Wymagania: Poziom 10, Pożarcie, Szał krwi

  • Obrażenia duchowe: 0.5x za każdy impuls
  • Żywotność: -5% za każdy impuls
  • Częstotliwość impulsów: 4s
  • Zasięg: 6m

Fala bólu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Fala bólu

Opis: Aura bólu zadaje wrogom znacznie większe obrażenia, przy takim samym wydatku żywotności przez łupieżcę.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Łupieżcy, Aura bólu

  • Obrażenia duchowe: +0.25x za każdy impuls

Szał bólu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Szał bólu

Opis: Aura bólu pochłania teraz mniej żywotności. Im niższa żywotność łupieżcy, tym mniej punktów żywotności kosztuje Aura.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 16, 5 pkt Łupieżcy, Aura bólu

  • Żywotność: do -2.5% za każdy impuls (wprost proporcjonalnie do aktualnego zdrowia)

Ferwor

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Łupieżca - Ferwor

Opis: Śmierć wroga na krótki czas przyspiesza wszelkie akcje łupieżcy.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Łupieżcy, Aura bólu, Szał ofiarny

  • Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do żywotności)

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.