Talenty I-ego poziomu
Podwójny cios
Dwa niszczące ciosy po kolei zadają automatyczne trafienie krytyczne. Zdolność Czuły Punkt zwiększa obrażenia przy każdym trafieniu. Jeśli cel został trafiony Poniżej Pasa, nie może się poruszać przez jakiś czas.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 62
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 20. poziom, 34 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Talenty II-ego poziomu
Czuły punkt
Postać uzbrojona w dwie bronie stanowi niszczycielski żywioł, otrzymując trwałe premie do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Zdolność Podwójny Cios zadaje dodatkowe obrażenia od utraty krwi.
Bierna
Wymagania: 40 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Podwójny cios
Talenty III-ego poziomu
Poniżej pasa
Postać atakuje nogi otaczających ją wrogów, na pewien czas zmniejszając ich prędkość ataku i poruszania się. Jeśli wróg krwawi już po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 52
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 46 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Czuły punkt
Talenty IV-ego poziomu
Nieustanny grad ciosów
Postać wyznacza przeciwnika do zabicia i atakuje go szybko i wielokrotnie, z każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, lub dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeżeli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeśli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Wymagania: 50 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Poniżej pasa
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!