Talenty I-ego poziomu
Celność
Dopóki ten tryb działa, umysł łucznika zajęty jest wyłącznie trajektorią następnego strzału, co daje postaci premie do ataku, obrażeń oraz szansy na trafienie krytyczne z broni strzeleckiej, zaś wszystkie te premie zależą od współczynnika zręczności łucznika.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 0%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 20. poziom, 34 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Talenty II-ego poziomu
Spowolnienie czasu
Silne skupienie spowalnia czas postrzegany przez łucznika, w praktyce redukując szybkość ruchu pobliskich wrogów, póki ten tryb działa, za wyjątkiem przeciwników elitarnych lub silniejszych. Niestety ta głęboka koncentracja ciągle zużywa wytrzymałość.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 40
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 38 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Celność
Talenty III-ego poziomu
Strzał rozpryskowy
Łucznik wypuszcza specjalną strzałę, która zadaje celowi potrójne trafienie krytyczne, a następnie rozpryskuje się, zadając połowę tych obrażeń wszystkim, którzy mieli pecha stać w pobliżu. Może ranić sojuszników.
Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 62
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 44 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Spowolnienie czasu
Talenty IV-ego poziomu
Deszcz strzał
Łucznik wystrzeliwuje prosto w niebo wiele strzał, które po pewnym czasie spadają na wyznaczony obszar. Może ranić sojuszników.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 83
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 52 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Strzał rozpryskowy
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!