Anders

Vademecum gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Towarzysze - Anders

Wielu magom nie w smak jest kontrola Zakonu i Anders nie jest tu wyjątkiem. Do Kręgu Maginów trafił później niż większość adeptów sztuk magicznych, bo dopiero w wieku nastoletnim, zdążył więc już poznać trochę świata i mury Wieży Kręgu były dla niego niczym innym niż więzieniem. Anders jest urodzonym awanturnikiem, nic dziwnego więc, że wielokrotnie uciekał z Wieży, wykazując się przy tym niezwykłą pomysłowością. Jednak pomimo wszystkich swoich talentów i inwencji nigdy nie był w stanie na dobre zniknąć z pola widzenia templariuszy. Na swoje szczęście żywi równie wielką jak Zakon nienawiść do magów krwi, inaczej już dawno temu zostałby stracony jako potencjalny maleficar. W gruncie rzeczy Anders pragnie tylko jednego: wolności. No, może jeszcze dobrej strawy i ładnej dziewczyny u boku. Czy to tak wiele?

Początkowe atrybuty: (na 18. poziomie)

  • Siła: 11
  • Zręczność: 11
  • Siła woli: 33
  • Magia: 41
  • Spryt: 17
  • Kondycja: 17

Przyłączenie do drużyny: Andersa spotkasz już w czasie bitwy o Twierdzę Czuwania. Jeśli nie przyłączysz go do druzyny przy okazji pierwszego spotkania, będziesz mógł to jeszcze uczynić po bitwie, kiedy przybyli z królem Alistairem/królową Anorą Templariusze będą chcieli pojmać apostatę.

EnklawaNetwork: W Przebudzeniu możesz korzystać z usług jedynie dwóch magów: Andersa i Velanny. Ich umiejętności są porównywalne, jednak na korzyść czarodzieja z Kręgu przemawia wiele interesujących dialogów, jakie prowadzi z członkami drużyny. I swoim kotem, Panem Skoczysławem.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: SpecjalizacjeTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia