Jest tylko jeden sposób opuszczenia szeregów Legionu Umarłych, ofiara zmazująca wszelką winę – poświęcić życie w walce z wrogami Orzammaru. Sigrun pragnie dowieść, że jest kimś więcej niż pierwszą lepszą mieszkanką rynsztoka, ale nie tak łatwo rzucić się w bój, którego celem jest śmierć. Zwłaszcza jeśli jest się bezkastowcem, od dziecka przyzwyczajonym do walki o przetrwanie, po którym w dodatku nikt nie będzie płakał.
Początkowe atrybuty: (na 21. poziomie)
- Siła: 41
- Zręczność: 39
- Siła woli: 18
- Magia: 10
- Spryt: 15
- Kondycja: 15
Przyłączenie do drużyny: Podczas wędrówki przez Sękate Wzgórza, nieopodal wejścia do Kal'Hirol, zobaczysz grupę mrocznych pomiotów ciągnących za sobą krasnoludzką kobietę. Uratuj ją i obiecaj pomoc przy eksploracji podziemnej fortecy, a Sigrun dołączy do twojej drużyny.
EnklawaNetwork: Sigrun jest zdecydowanie słabsza od Nathaniela, jeśli chodzi o umiejętności złodziejskie. Nie jest też postacią specjalnie barwną. Sigrun to jednak jedyna bohaterka Przebudzenia, która wykorzystuje w walce dwie bronie, więc jeśli potrzebujesz tego typu "wojownika", członki Legionu Umarłych będzie dobrym wyborem. W innym wypadku raczej się nie sprawdzi.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!