DLC

Przewodnik gry Dragon Age: Początek

Artykuł ten zawiera informacje o wszystkich DLC (ang. Downloadable Content - dodatki do pobrania), jakie zostały wydane do gry Dragon Age: Początek. Poniższa lista została sporządzona w kolejności, w jakiej poszczególne dodatki trafiały do sprzedaży.

Kamienny więzień (The Stone Prisoner)

Opanowana przez mroczny pomiot wioska Honnleath skrywa sekret - zapomniana kamienna figura umieszczona w samym jego centrum w rzeczywistości jest zaklętym golemem. Przyłącz tą potężną postać do swojej drużyny, uwolnij jej moc oraz odkryj tajemniczą przeszłość. Przedstawiamy nową członkinię drużyny, golemicę Shale, która - dzięki swym niszczycielskim umiejętnościom - całkiem odmieni Twój styl gry. Nowe zadania zabiorą Cię w podróż przez uśpione miasteczko skrywające tajemnice krasnoludzkiego miasta. Zdobędziesz nowe przedmioty, nowe osiągnięcia i nie tylko!

Solucja:

Twierdza Strażnika (Warden's Keep)

Niektórzy twierdzą, że forteca na Wzgórzu Wojownika jest opanowana przez demony. Inni szepczą o zdradzie i duchach zamordowanych Szarych Strażników. Jakakolwiek jest prawda, Wzgórze Wojownika nie jest miejscem, w którym można żyć.

Poznaj historię najtragiczniejszych wydarzeń w historii Szarej Straży dzięki dodatkowej zawartości do pobrania, poszerzającej kampanię gry Dragon Age: Początek. Przygoda ta ujawnia skrywane od stuleci sekrety i odblokowuje dodatkowe osągnięcia, zdolności, przedmioty i wiele więcej!

Solucja:

Powrót do Ostagaru (Return to Ostagar)

Wspomnienia bitwy pod Ostagarem nawiedzają Cię już od dawna. To mordercze starcie z Mrocznym Pomiotem zdruzgotało Twój zakon, jak również pochłonęło setki dzielnych kobiet i mężczyzn walczących za Ferelden.

Plotki głoszą, że jednemu z ocalałych udało się zbiec i rozpaczliwie potrzebuje on pomocy Szarej Straży. Nadszedł czas, byś powrócił ze swymi towarzyszami do Ostagaru i zmusił Pomioty, by zapłaciły za uczynione przez nie zło.

Solucja:

Kroniki mrocznych pomiotów (Darkspawn Chronicles)

Stań do walki jako mroczny pomiot! Wojna przyszła do Denerim, klejnotu królestwa Fereldenu. Jako wojowniczy hurlok poprowadzisz do boju najbardziej plugawe istoty ze świata Dragon Age, takie jak genloki, wrzeszczoty, a nawet ogry i odpowiesz na wezwanie samego Arcydemona. Denerim musi spłonąć!

Solucja:

Pieśń Leliany (Leliana's Song)

Wciel się w rolę młodej bardki Leliany, która wraz ze swą mentorką Marjolaine podejmuje się niebezpiecznej misji przeniknięcia do środowiska bezwzględnych przestępców handlujących politycznymi tajemnicami. Nasza bohaterka już wkrótce przekona się na własnej skórze, że tym razem uroda oraz wdzięk nie pozwolą jej uniknąć niebezpieczeństwa. Aby przetrwać, musi zabijać.

Solucja:

Golemy z Amgarraku (Golems of Amgarrak)

Wyrusz z misją ratunkową w ślad za zaginioną krasnoludzką ekspedycją, która w poszukiwaniu starożytnego sekretu udała się w najmroczniejsze rejony Głębokich Ścieżek. Tylko Ty masz szansę ocalenia podróżników i odkrycia, co stoi za ich tajemniczym zaginięciem.

Solucja:

Polowanie na wiedźmę (Witch Hunt)

"Nie próbuj mnie odszukać" - tak brzmiały ostatnie słowa Morrigan, nim opuściła bohaterskiego Szarego Strażnika i jego towarzyszy zaraz po ostatecznym triumfie nad Arcydemonem. Jej zamiary oraz miejsce pobytu pozostawały tajemnicą... aż do teraz. Niezależnie od tego, czy szukasz odpowiedzi, zemsty, czy też pojednania ze swą dawną miłością, możesz odnaleźć znacznie więcej, niż się spodziewałeś.

Solucja:


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.