Nauka o przywołaniu

Przewodnik gry Dragon Age: Początek

O sztuce przyzywania.
Proste ćwiczenia z przyzywania i związywania: wydanie przeznaczone dla mentorów

Uczniowie mają świadomie kierować pomniejszym duchem, o ile znajduje się on w bezpiecznych granicach biblioteki. Rozmieszczenie półek umożliwia pasywne unieruchomienie oraz, w sytuacji krytycznej, eliminację zbuntowanej istoty.

Uwaga! Ćwiczenia tego nie należy przeprowadzać podczas remontu lub w sytuacji, gdy mury biblioteki są naruszone w jakikolwiek inny sposób! Niebezpieczeństwo wiążące się z nieprawidłowym przyzwaniem, szczególnie w przypadku ćwiczenia trzeciego, jest ogromne.

Księga ta została rozdarta na pół

*****

O sztuce przyzywania. Druga połowa podartej książki.

Pieczęć przywołania zapłonie po rozpoczęciu rytuału. W razie nieprawidłowej kolejności należy rozpocząć rytuał od początku.

Ćwiczenie pierwsze
- zwróć się ku fontannie przywołania.
- wybierz odpowiedni fragment z Księgi Duchowych Osobistości, druga półka
- przesuń otwarte dłonie przez pierwsze płomienie przywoływania (najpierw wybierz płomienie)

Ćwiczenie drugie
- zwróć się ku fontannie przywołania
- wymów Niezwyczajne Wezwanie Rodercoma, półka przy pierwszej kolumnie
- połóż jedną srebrną monetę u stóp rzeźby maga Gorvisha
- przesuń otwarte dłonie przez drugie płomienie przywoływania.

Ćwiczenie trzecie
- zawiadom starszych magów o rozpoczęciu lekcji
- zwróć się ku fontannie przywoływania
- wypowiedz drugi akapit z Bestiariusza Elvorna, teksty zapieczętowane, dział trzeci
- nakreśl wybraną pieczęć na wspólnym stole w dziale pierwszym
- umieść pukiel włosów pomiędzy stronami Spiritorum Etherialis, na prawo od tekstów zapieczętowanych
- wykonaj Gest Calluma (dwoma palcami) przy rzeźbie maga Gorvisha
- dmuchnij na suszony szalej w Filakteriach dla Nowicjuszy, półka przy drugiej kolumnie
- przesuń otwarte dłonie przez trzecie płomienie przywoływania.

*****

Duchowy wieprz
Żołądek duchowego wieprza, stworzenia znajdującego się na samym dnie łańcucha pokarmowego Pustki, zawierać może mniejsze klejnoty, prawdopodobnie skrystalizowane z eterycznych pierwiastków Pustki. Istoty te nie są w stanie przeżyć poza Pustką bez pomocy przyzywającego.

Kaprys
Ta amoralna istota czuje rozkosz pławiąc się w cielesnym i emocjonalnym cierpieniu innych. To bardzo niebezpieczny zwyczaj, szczególnie że stworzenia te nie rozumieją, jak słabe są ciała śmiertelników.

Rozdzieracz Pustki
Rozdzieracz jest zebraną świadomością, która przybiera postać w chwili odprawienia rytuału. Jego kształt ma za zadanie przerazić przyzywającego go ucznia i wzbudzić w nim szacunek do Pustki. Choć zasadniczo jest on wytworem wyobraźni, tym niemniej istnieje naprawdę i z przerażającą zaciekłością dąży do odzyskania wolności.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.