Talenty I-ego poziomu
Walka dwiema broniami
Postać ma wprawę w walce dwiema broniami. Kara do obrażeń broni trzymanej w drugiej ręce jest zmniejszona.
Bierna
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Podwójne uderzenie
Postać w tym trybie atakuje jednocześnie obiema broniami. Ataki powodują większe obrażenia, ale postać nie może zadawać regularnie trafień krytycznych i ciosów w plecy.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Zamach dwiema broniami
Postać wykonuje szeroki zamach obiema broniami, trafiając pobliskich wrogów i zadając znacznie większe obrażenia niż normalnie.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 21
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Talenty II-ego poziomu
Wprawa z dwiema broniami
Postać z niezwykłą wprawą włada z dwiema broniami naraz, zyskując premię do obrony i ataku.
Bierna
Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Walka dwiema broniami
Riposta
Postać wyprowadza jeden cios, który zadaje normalne obrażenia i ogłusza wroga, jeśli ten nie wykona testu odporności fizycznej. Następnie postać atakuje drugą bronią. Jeśli cel jest ogłuszony, cios jest trafieniem krytycznym.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 20s
Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Podwójne uderzenie
Grad ciosów
Postać zadaje trzy błyskawiczne ciosy, każdy za normalne obrażenia.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 20s
Wymagania: 18 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Zamach dwiema broniami
Talenty III-ego poziomu
Ekspert dwóch broni
Postać jest doświadczona w walce dwiema broniami. Otrzymuje premię do szansy trafienia krytycznego, a każdy cios ma też szansę zadania krwawiących ran, które powodują, że żywotność celu stopniowo maleje.
Bierna
Wymagania: 26 Zręczność, Poziom 9, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Wprawa z dwiema broniami
Okulawienie
Postać wykonuje niski cios, otrzymując chwilową premię do ataku oraz zadając trafienie krytyczne, jeśli cios dojdzie celu. Jeśli cel nie zda testu odporności fizycznej, otrzyma negatywne modyfikatory do szybkości poruszania się, ataku i obrony.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 36
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 22 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Riposta
Pęd
Postać nauczyła się przechodzić zwinnie z jednego ataku do kolejnego, co zwiększa znacząco szybkość z jaką zadaje ciosy. Tryb ten powoduje jednak szybką utratę wytrzymałości.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 24 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Grad ciosów
Talenty IV-ego poziomu
Mistrz dwóch broni
Tylko nieliczni potrafią opanować trudna sztukę walki dwiema broniami w stopniu mistrzowskim. Ta postać należy do tego elitarnego grona, jest w stanie dzierżyć w obu rękach broń niezależnie od jej rozmiaru, a koszty wytrzymałości wszystkich talentów związanych z walką dwiema broniami zostają obniżone.
Bierna
Wymagania: 36 Zręczność, Poziom 12, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Ekspert dwóch broni
Kara
Postać wykonuje trzy szybkie ciosy, zadając normalne obrażenia pierwszymi dwoma; ostatni, jeśli trafi, jest trafieniem krytycznym. Cel może też otrzymać ujemne modyfikatory do ataku i obrony lub zostać powalony na ziemię.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 52
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 28 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Okulawienie
Trąba powietrzna
Postać zaczyna wirować w śmiertelnym tańcu, atakując pobliskich wrogów obiema broniami. Każde trafienie zadaje normalne obrażenia.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 30 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Pęd
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!