Dwie bronie

Przewodnik gry Dragon Age: Początek

Talenty I-ego poziomu

Walka dwiema broniami

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Walka dwiema broniami

Postać ma wprawę w walce dwiema broniami. Kara do obrażeń broni trzymanej w drugiej ręce jest zmniejszona.

Bierna
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe

Podwójne uderzenie

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Podwójne uderzenie

Postać w tym trybie atakuje jednocześnie obiema broniami. Ataki powodują większe obrażenia, ale postać nie może zadawać regularnie trafień krytycznych i ciosów w plecy.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe

Zamach dwiema broniami

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Zamach dwiema broniami

Postać wykonuje szeroki zamach obiema broniami, trafiając pobliskich wrogów i zadając znacznie większe obrażenia niż normalnie.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 21
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe


Talenty II-ego poziomu

Wprawa z dwiema broniami

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Wprawa z dwiema broniami

Postać z niezwykłą wprawą włada z dwiema broniami naraz, zyskując premię do obrony i ataku.

Riposta

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Riposta

Postać wyprowadza jeden cios, który zadaje normalne obrażenia i ogłusza wroga, jeśli ten nie wykona testu odporności fizycznej. Następnie postać atakuje drugą bronią. Jeśli cel jest ogłuszony, cios jest trafieniem krytycznym.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 20s
Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Podwójne uderzenie

Grad ciosów

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Grad ciosów

Postać zadaje trzy błyskawiczne ciosy, każdy za normalne obrażenia.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 20s
Wymagania: 18 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Zamach dwiema broniami


Talenty III-ego poziomu

Ekspert dwóch broni

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Ekspert dwóch broni

Postać jest doświadczona w walce dwiema broniami. Otrzymuje premię do szansy trafienia krytycznego, a każdy cios ma też szansę zadania krwawiących ran, które powodują, że żywotność celu stopniowo maleje.

Okulawienie

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Okulawienie

Postać wykonuje niski cios, otrzymując chwilową premię do ataku oraz zadając trafienie krytyczne, jeśli cios dojdzie celu. Jeśli cel nie zda testu odporności fizycznej, otrzyma negatywne modyfikatory do szybkości poruszania się, ataku i obrony.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 36
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 22 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Riposta

Pęd

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Pęd

Postać nauczyła się przechodzić zwinnie z jednego ataku do kolejnego, co zwiększa znacząco szybkość z jaką zadaje ciosy. Tryb ten powoduje jednak szybką utratę wytrzymałości.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 24 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Grad ciosów


Talenty IV-ego poziomu

Mistrz dwóch broni

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Mistrz dwóch broni

Tylko nieliczni potrafią opanować trudna sztukę walki dwiema broniami w stopniu mistrzowskim. Ta postać należy do tego elitarnego grona, jest w stanie dzierżyć w obu rękach broń niezależnie od jej rozmiaru, a koszty wytrzymałości wszystkich talentów związanych z walką dwiema broniami zostają obniżone.

Kara

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Kara

Postać wykonuje trzy szybkie ciosy, zadając normalne obrażenia pierwszymi dwoma; ostatni, jeśli trafi, jest trafieniem krytycznym. Cel może też otrzymać ujemne modyfikatory do ataku i obrony lub zostać powalony na ziemię.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 52
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 28 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Okulawienie

Trąba powietrzna

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Trąba powietrzna

Postać zaczyna wirować w śmiertelnym tańcu, atakując pobliskich wrogów obiema broniami. Każde trafienie zadaje normalne obrażenia.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 30 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Pęd


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.