Łucznictwo

Przewodnik gry Dragon Age: Początek

Talenty I-ego poziomu

Strzelectwo w zwarciu

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Strzelectwo w zwarciu

Łucznik ma doświadczenie w walce w ciasnych pomieszczeniach. Ataki wroga nie przerywają strzelania.

Bierna
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe

Przyszpilający strzał

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Przyszpilający strzał

Łucznik celuje w nogi, usiłując przygwoździć wroga. Jeśli nie wykona on testu odporności fizycznej, jest unieruchomiony, jeśli wykona, zmniejsza się jego szybkość.

Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 21
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe

Grad strzał

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Grad strzał

W tym trybie szybkość bierze górę nad celnością; łucznik wystrzeliwuje więcej strzał, ale nie ma szans na zadanie trafień krytycznych. Mistrz łucznictwa jeszcze bardziej zwiększa szybkość strzału.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 35
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe


Talenty II-ego poziomu

Celny strzał

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Celny strzał

W tym trybie łucznik mierzy uważnie, by liczył się każdy strzał. Maleje zatem szybkostrzelność, ale zwiększane są premie do ataku, obrażeń, przebicia zbroi i szansy trafienia krytycznego. Mistrz łucznictwa jeszcze zwiększa premie.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 35
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Strzelectwo w zwarciu

Okulawiający strzał

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Okulawiający strzał

Dobrze wycelowany strzał, który, jeśli trafi, przeszkadza celowi w walce, zmniejszając jego obrona i atak, ale zadaje tylko normalne obrażenia. Talent Mistrz łucznictwa dodaje premię do ataku podczas używania tej zdolności.

Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 26
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Przyszpilający strzał

Druzgocący strzał

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Druzgocący strzał

Łucznik wypuszcza strzałę, która ma na celu uszkodzenia pancerza wroga. Strzał ten, jeśli dotrze do celu, zadaje normalne obrażenia, a ponadto obniża wartość pancerza celu. Mistrz łucznictwa zmniejsza wartość pancerza jeszcze bardziej.

Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 26
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Grad strzał


Talenty III-ego poziomu

Ostrzał defensywny

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Ostrzał defensywny

Łucznik przyjmuje postawę defensywną, zyskując premię do obrony za cenę szybkostrzelności. Talent Mistrz łucznictwa zwiększa premię do obrony.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 40
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 22 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Celny strzał

Strzał krytyczny

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Strzał krytyczny

Łucznik zauważa wyrwę w pancerzu wroga i wystrzeliwuje strzałę; jeśli trafi, otrzymuje automatyczne trafienie krytyczne i premię do przebicia zbroi. Talent Mistrz łucznictwa zwiększa premię do przebicia pancerza.

Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 21 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Okulawiający strzał

Ogień zaporowy

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Ogień zaporowy

Gdy tryb ten jest aktywny, strzały łucznika spowalniają wroga. Każda strzała zadaje zwykłą ilość obrażeń, spowalniając jednocześnie przeciwnika, którego szybkość ataku zostaje na jakiś czas obniżona. Karę tę można otrzymać wielokrotnie.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 24 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Druzgocący strzał


Talenty IV-ego poziomu

Mistrz łucznictwa

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Mistrz łucznictwa

Mistrzowie łucznictwa, śmiertelnie groźni, gdy korzystają z łuków oraz kusz, otrzymują premie za korzystanie x talentu Celowania, Ognia zaporowego, Okaleczającego strzału, Krytycznego strzału, Zabójczej strzały, Szybkiego strzału oraz Druzgocącego strzału. Talent ten niweluje także obniżenie szybkości ataku, gdy postać ma na sobie ciężką zbroję. W przypadku masywnych zbroi szybkość ataku zostaje obniżona.

Zabójcza strzała

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Zabójcza strzała

Łucznik celuje uważnie, uzyskując automatyczne trafienie krytyczne, jeśli strzała doleci do celu, choć pewne cele o wysokich poziomach mogą być niewrażliwe na ten efekt. Powoduje to zmniejszoną regenerację wytrzymałości łucznika. Mistrz łucznictwa dodaje ponadto premię do ataku.

Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 83
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 30 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Strzał krytyczny

Strzał rozproszony

cRPG - Dragon Age: Początek - Talenty - Strzał rozproszony

Łucznik wystrzeliwuje jedną strzałę, która automatycznie trafia, ogłusza cel i zadaje normalne obrażenia, a następnie rozpryskuje się i uderza we wszystkich pobliskich wrogów z tym samym skutkiem.

Włączana
Zasięg: Bardzo daleki
Koszt użycia: 52
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 27 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe, Ogień zaporowy


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.