Shale

Przewodnik gry Dragon Age: Początek

Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać Shale. Postać ta jest dostępna po zainstalowaniu DLC pt. Kamienny więzień.

Talenty I-ego poziomu

Druzgocące ciosy

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Druzgocące ciosy

Shale uaktywnia tryb, który pozwala na używanie talentów ofensywnych, pogarszając obronę w zamian za premię do zadawanych obrażeń. Używając Grzmotnięcia, Shale otrzymuje dodatkową premię do zadawanych obrażeń. Podczas używania Wstrząsu, Shale otrzymuje premię do przebicia pancerza. Używając Morderczego Ciosu, Shale otrzymuje jeszcze większą premię do zadawanych obrażeń.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 0
Zmęczenie: 0%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak

Kamienne serce

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Kamienne serce

Shale uaktywnia tryb, który pozwala na używanie talentów defensywnych oraz otrzymywanie premii do pancerza i odporności na żywioły, sprawiając jednocześnie, że pobliscy wrogowie będą bardziej skłonni do atakowania Shale. Huk, Ryk Kamienia oraz Regenerująca Eksplozja zwiększają te efekty. Ryk Kamienia zapewnia ponadto premię do regeneracji żywotności, zaś Regenerująca Eksplozja zapewnia premię do regeneracji żywotności oraz regeneracji wytrzymałości.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 0
Zmęczenie: 0%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak

Mistrzostwo kamienia

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Mistrzostwo kamienia

Shale uaktywnia tryb, który pozwala na używanie talentów związanych z atakami dystansowymi, otrzymując dużą premię przeciwko atakom pociskowym, ale także pogarszając swoją obronę, pancerz oraz szansę na zadanie trafienia krytycznego w zwarciu. Pobliscy członkowie drużyny także otrzymują premie do szansy zadania trafienia krytycznego z dystansu oraz do szybkości ataków dystansowych. Podczas używania Miotania Głazów oraz Nawałnicy Głazów rosną premie dla członków drużyny. Podczas używania Uścisku Ziemi, zwiększa się obrona Shale przed atakami pociskowymi, a przeciwnicy są bardziej skłonni atakować innych.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 0
Zmęczenie: 0%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak

Kamienna aura

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Kamienna aura

Shale uaktywnia tryb wsparcia, który zapewnia pobliskim członkom drużyny premie do ataku, obrony oraz regeneracji żywotności. Wraz z pozostałymi talentami z tej kategorii Shale otrzymuje premie do pancerza oraz odporności na wrogie zaklęcia, zaś członkowie drużyny zyskują premię do większości statystyk. Jednak aura paraliżuje Shale, a także pogarsza jej obronę oraz wysysa wytrzymałość. Wraz z użyciem Ponowionego Natarcia pobliscy wrogowie otrzymują ujemne modyfikatory do ataku, obrony oraz szybkości ruchu.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 0
Zmęczenie: 0%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak

Talenty II-ego poziomu

Grzmotnięcie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Grzmotnięcie

Shale uderza w przeciwnika swymi kamiennymi pięściami. Jeśli cios dojdzie celu, powoduje automatyczne trafienie krytyczne oraz odrzucenie wroga. Po nauczeniu się tego talentu Shale otrzymuje dodatkową premię do zadawanych obrażeń, za każdym razem gdy aktywne są Druzgocące Ciosy.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 20 s
Wymagania: Druzgocące ciosy

Huk

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Huk

Shale eksploduje dźwiękiem samego Kamienia i ogłusza pobliskich wrogów, chyba że zdadzą test na odporność umysłu. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Kamienne Serce, przeciwnicy będą jeszcze bardziej skłonni wybierać ją na swój cel, zaś premie dostępne w tym trybie zostaną dodatkowo zwiększone.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 25
Ponowne użycie: 30 s
Wymagania: Kamienne serce

Miotanie głazoów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Miotanie głazów

Shale wyszarpuje głaz z ziemi i miota nim w stronę celu. Wszystkie stworzenia w pobliżu punktu uderzenia otrzymują obrażenia fizyczne i zostają powalone, chyba że uda im się zdać test na odporność fizyczną. Możliwe jest zranienie sojuszników. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Mistrzostwo Kamienia, członkowie drużyny znajdujący się w pobliżu otrzymują dodatkowe premie do szansy zadania trafienia krytycznego z dystansu oraz do szybkości ataków dystansowych.

Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 30
Ponowne użycie: 20 s
Wymagania: Mistrzostwo kamienia

Wewnętrzne rezerwy

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Wewnętrzne rezerwy

Za każdym razem gdy aktywna jest Kamienna Aura, Shale otrzymuje premię do pancerza. Członkowie drużyny w zasięgu aury otrzymują dodatkowo premie do pancerza, regeneracji żywotności, regeneracji wytrzymałości oraz mocy zaklęć.

Bierna
Wymagania: Kamienna aura

Talenty III-ego poziomu

Wstrząs

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Wstrząs

Shale kilkukrotnie uderza w ziemię, generując wstrząsy, które zadają obrażenia i odrzucają wszystkich pobliskich przeciwników. Po nauczeniu się tego talentu, Shale otrzymuje dodatkową premię do przebicia pancerza, za każdym razem gdy aktywne są Druzgocące Ciosy.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 40 s
Wymagania: Grzmotnięcie

Ryk kamienia

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Ryk kamienia

Shale przyciąga uwagę jednego przeciwnika, który od tej pory traktuje ją jako największe zagrożenie na polu bitwy, choć może także walczyć z innymi członkami drużyny, jeśli go zaatakują. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Kamienne Serce, otrzyma premię do regeneracji żywotności, zwiększając jednocześnie istniejące już premie dostępne w tym trybie.

Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 50
Ponowne użycie: 40 s
Wymagania: Huk

Uścisk ziemi

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Uścisk ziemi

Shale uderza w ziemię, unieruchamiając przeciwników, chyba że uda im się zdać test na odporność fizyczną. Po nauczeniu się tego talentu, Shale otrzymuje większą premię przeciwko atakom pociskowym, za każdym razem gdy aktywne jest Mistrzostwo Kamienia, zaś przeciwnicy są bardziej skłonni do atakowania innych celów.

Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 50
Ponowne użycie: 40 s
Wymagania: Miotanie głazów

Ponowione natarcie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Ponowione natarcie

Za każdym razem gdy aktywna jest Kamienna Aura, Shale otrzymuje dodatkową premię do pancerza i odporności na wrogie zaklęcia. Członkowie drużyny w zasięgu aury otrzymują dodatkowo premie do ataku, regeneracji wytrzymałości, szansy zadania trafienia krytycznego oraz przebicia pancerza. Przeciwnicy, którzy wejdą w zasięg działania aury otrzymują ujemne modyfikatory do szybkości ruchu, ataku oraz obrony.

Bierna
Wymagania: Wewnętrzne rezerwy

Talenty IV-ego poziomu

Morderczy cios

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Morderczy cios

Shale skupia całą swoją pozostałą energię w jednym, potężnym ciosie. Jeśli atak dojdzie celu, powoduje automatyczne trafienie krytyczne, zaś Shale traci resztę wytrzymałości, która zostaje dodana do obrażeń. Po nauczeniu się tego talentu, Shale otrzymuje większą premię do zadawanych obrażeń, za każdym razem gdy aktywne są Druzgocące Ciosy.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 60
Ponowne użycie: 120 s
Wymagania: Wstrząs

Regenerująca eksplozja

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Regenerująca eksplozja

Shale eksploduje energią, zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom, którzy dodatkowo zostają ogłuszeni, chyba że zdadzą test odporności fizycznej - w takim wypadku zostają po prostu odrzuceni. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Kamienne Serce, otrzyma premię do regeneracji wytrzymałości, zwiększając jednocześnie istniejące już premie dostępne w tym trybie, zaś pobliscy przeciwnicy będą jeszcze bardziej skłonni wziąć ją na swój cel.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 80
Ponowne użycie: 90 s
Wymagania: Kamienny ryk

Nawałnica głazów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Nawałnica głazów

Shale miota kilkoma głazami, które rozbijają się na wskazanym obszarze. Znajdujące się tam stworzenia otrzymują obrażenia i ujemne modyfikatory do szybkości ruchu, a także zostają powalone, chyba że uda im się zdać test na odporność fizyczną. Możliwe jest zranienie sojuszników. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Mistrzostwo Kamienia, członkowie drużyny znajdujący się w pobliżu otrzymują większe premie do szansy zadania trafienia krytycznego z dystansu oraz do szybkości ataków dystansowych.

Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 60
Ponowne użycie: 60 s
Wymagania: Uścisk ziemi

Nadnaturalna odporność

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age: Początek - Talenty - Nadnaturalna odporność

Za każdym razem gdy aktywna jest Kamienna Aura, Shale otrzymuje dodatkową premię do pancerza i odporności na wrogie zaklęcia. Członkowie drużyny w zasięgu aury otrzymują dodatkowo premie do regeneracji żywotności, mocy zaklęć, zadawanych obrażeń i odporności na wrogie zaklęcia.

Bierna
Wymagania: Ponowione natarcie


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.