Mabari jest tak sprytny, by potrafił mówić, i tak mądry, że tego nie robi.
fereldeńskie przysłowie
Początkowe atrybuty: (na 7. poziomie)
- Siła: 22
- Zręczność: 21
- Siła woli: 14
- Magia: 10
- Spryt: 10
- Kondycja: 16
Przyłączenie do drużyny: Jeśli wybrałeś pochodzenie człowieka szlachcica, czworonoga będziesz mógł przyłaczyć do drużyny już w Prologu, w trakcie pobytu na zamku Couslandów. W przeciwnym wypadku jednyny sposób na zdobycie psa to wykonanie zadania dla Naczelnego psiarza z obozu pod Ostagarem. Jeśli tego dokonasz, to w późniejszej fazie gry, w trakcie drogi do Lothering, drogę zastąpi ci uratowany wcześniej mabari, którego wówczas będziesz mógł przyłaczyć do swojej kompanii.
EN: "Postać" przygotowana dla miłośników psów i... tylko dla nich. Trudno rozwodzić się nad zaletami bojowymi mabari, gdyż w bezpośrednim starciu wypada gorzej od każdego z dostępnych wojowników. Ponadto posiada o wiele bardziej skąpe drzewko rozwoju od pozostałych postaci, a i niewiele można zrobić w kwestii zmiany jego "ekwipunku". Chyba jedyny pozytyw trzymania go w drużynie jest taki, że na otwartych terenach można mu kazać przeszukać okolicę, co często skutkuje zdobyciem jakiegoś nowego przedmiotu. Może się nawet zdarzyć, że czworonóg przyniesie ci... pantalony! A o ich wszechstronnym zastosowaniu wie każdy, kto kiedykolwiek romansował z sagą Baldur's Gate...
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!