Wynne

Vademecum gry Dragon Age: Początek

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Towarzysze - Wynne

Talent Wynne ujawnił się dość wcześnie, szczególnie w kwestii zdolności do magii leczniczej. Ona sama cieszyła się sympatią wszystkich mentorów i opinią szczególnie zdolnej adeptki. Nawet obserwujący ją templariusze nie przeczyli, że przedstawia sobą najlepsze, co Krąg może zaoferować. Była inteligentną młodą kobietą, obdarzoną spokojną pewnością siebie i nadzwyczajną dorosłością.

Spędziła wiele lat jako mentorka nowych adeptów Kręgu, a inni wykładowcy darzyli ją takim zaufaniem, że zaproponowano jej pozycję następczyni Pierwszego Zaklinacza Irvinga. Wynne odmówiła, tłumacząc się brakiem chęci do pracy na wyższych szczeblach. Gdy do wieży dotarła wiadomość o mobilizacji króla Cailana, Wynne na ochotnika zgłosiła się do bitwy pod Ostagarem.

Początkowe atrybuty: (na 7. poziomie)

  • Siła: 14
  • Zręczność: 14
  • Siła woli: 23
  • Magia: 25
  • Spryt: 15
  • Kondycja: 12

Przyłączenie do drużyny: Wynne przyłączy się do ciebie zaraz po pierwszym spotkaniu na parterze wieży Kręgu maginów. Po uporaniu się z niebezpieczeństwami zagrażającymi Kręgowi, Wynne zaoferuje ci swoje stałe towarzystwo.

EN: Druga, oprócz Morrigan, dostępna w grze czarodziejka. Od Wiedźmy z Głuszy jest z pewnością słabsza w magii ofensywnej, jednak rekompensuje to zdolnościami leczniczymi. Nie jest to postać specjalnie barwna, ale dla drużyn o charakterze praworządnym stanowi jedyną opcję, gdyż Morrigan nie wytrzyma zbyt długo towarzystwa "uświęconego paladyna".


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia