Talent Wynne ujawnił się dość wcześnie, szczególnie w kwestii zdolności do magii leczniczej. Ona sama cieszyła się sympatią wszystkich mentorów i opinią szczególnie zdolnej adeptki. Nawet obserwujący ją templariusze nie przeczyli, że przedstawia sobą najlepsze, co Krąg może zaoferować. Była inteligentną młodą kobietą, obdarzoną spokojną pewnością siebie i nadzwyczajną dorosłością.
Spędziła wiele lat jako mentorka nowych adeptów Kręgu, a inni wykładowcy darzyli ją takim zaufaniem, że zaproponowano jej pozycję następczyni Pierwszego Zaklinacza Irvinga. Wynne odmówiła, tłumacząc się brakiem chęci do pracy na wyższych szczeblach. Gdy do wieży dotarła wiadomość o mobilizacji króla Cailana, Wynne na ochotnika zgłosiła się do bitwy pod Ostagarem.
Początkowe atrybuty: (na 7. poziomie)
- Siła: 14
- Zręczność: 14
- Siła woli: 23
- Magia: 25
- Spryt: 15
- Kondycja: 12
Przyłączenie do drużyny: Wynne przyłączy się do ciebie zaraz po pierwszym spotkaniu na parterze wieży Kręgu maginów. Po uporaniu się z niebezpieczeństwami zagrażającymi Kręgowi, Wynne zaoferuje ci swoje stałe towarzystwo.
EN: Druga, oprócz Morrigan, dostępna w grze czarodziejka. Od Wiedźmy z Głuszy jest z pewnością słabsza w magii ofensywnej, jednak rekompensuje to zdolnościami leczniczymi. Nie jest to postać specjalnie barwna, ale dla drużyn o charakterze praworządnym stanowi jedyną opcję, gdyż Morrigan nie wytrzyma zbyt długo towarzystwa "uświęconego paladyna".
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!