Zevran Arainai

Vademecum gry Dragon Age: Początek

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Towarzysze - Wynne

Między Imperium Tevinteru, Rivain i Wolnymi Marchiami leży państwo znane jako Antivia. Choć ubogie we własne bogactwa naturalne, jego położenie czyni je centrum handlu w całej północy, a jego stolicę, miasto Antivia, najbogatszym miastem na świecie. Antivia praktycznie nie posiada armii--monarchia jest za słaba, by takową utrzymać. Większość Antivian nawet nie zna imienia obecnego króla, gdyż prawdziwa władza spoczywa w rękach tuzina kupieckich potentatów, z których każdy ma osobistą armię i nieustannie walczy z pozostałymi o wpływy.

Można by pomyśleć, że taka sytuacja czyni Antivię łakomym kąskiem dla najeźdzców, lecz nawet qunari zostawiają ją w spokoju z jednego powodu: Bractwa Kruków.

Ta najskuteczniejsza, najstraszliwsza i najdroższa gildia skrytobójców ma siedzibę w Antivii i sama ich reputacja skutecznie broni jej granic.

Początkowe atrybuty: (na 13. poziomie)

  • Siła: 20
  • Zręczność: 33
  • Siła woli: 12
  • Magia: 14
  • Spryt: 18
  • Kondycja: 10

Przyłączenie do drużyny: Podczas jednej z wielu podróży pomiędzy obszarami zostaniesz zaatakowany przez grupę antivańskich Kruków. Jak się zapewne już domyślasz, wśród zabójców znajdzie się również Zevrab. Gdy pokonasz go w walce, możesz zabić elfa lub pozwolić mu żyć. W tym drugim przypadku skrytobójca zaoferuje swoje usługi.

EN: Antivański zabójca bardzo dobrze radzi sobie zarówno przy pomocy dwóc ostrzy, jak i kuszy. W dodatku jest świetny w rozbrajaniu pułapek i otwieraniu zamków. Zevran jest swego rodzaju przeciwieństwem Leliany, dlatego też na jego usługi powinny się decydować drużyny o nastawieniu... nazwijmy to, "antyspołecznym".


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia