Zaklęcia I-ego poziomu
Słabość
Mag wysysa energię z celu, co zmniejsza jego atak, obronę i, jeśli nie wykona pomyślnie rzutu na odporność fizyczną, szybkość poruszania się.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 10s
Klątwa podatności
Na cel spada klątwa, która obniża odporności na zimno, elektryczność, ogień, naturę i obrażenia duchowe.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 20s
Oszołomienie
Rzucający zaklęcie manipuluje umysłem celu, na krótko go dezorientując i sprawiając, że staje się mniej skuteczny w walce poprzez obniżenie jego ataku i obrony.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 10s
Wyssanie życia
Rzucający zaklęcie łączy się z celem złowieszczą więzią, wysysając jego energię życiową i lecząc za jej pomocą siebie.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 10s
Zaklęcia II-ego poziomu
Paraliż
Mag odbiera celowi energię, paraliżując go na pewien czas. Jeśli cel wykona test odporności fizycznej, jest jedynie spowolniony.
Klątwa cierpienia
Zaraźliwa klątwa, która obniża odporność na zimno, odporność na elektryczność, odporność na ogień, odporność na siły natury oraz odporność duchową celu, a także wszystkich wrogów znajdujących się w jego pobliżu.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 20s
Wymagania: 20 Magia, Klątwa podatności
Groza
Mag zmusza cel, by znieruchomiał z przerażenia, jeśli nie wykona testu odporności umysłowej. Cele, które są już uśpione, gdy rzuca się na nie to zaklęcie, nie są w stanie mu się oprzeć i otrzymują ogromne obrażenia duchowe.
Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 20s
Wymagania: 18 Magia, Oszołomienie
Magia śmierci
Mag przyciąga do siebie entropiczną energię, wysysając resztki sił życiowych z martwych wrogów, by się uleczyć.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 45
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 20 Magia, Wyssanie życia
Zaklęcia III-ego poziomu
Wyziewy
W tym trybie rzucającego zaklęcie otacza aura osłabienia, obniżająca poziom współczynników ataku i obrony znajdujących się w pobliżu wrogów. Jeśli przeciwnicy nie przejdą pomyślnie testu na odporność fizyczną, obniżeniu ulega także ich szybkość poruszania się.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 30s
Wymagania: 25 Magia, Paraliż
Klątwa przekierowania
Na cel spada klątwa niecelności. Wszystkie jego trafienia staja się niecelne, a trafienia krytyczne zamieniają się w trafienia normalne.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 45
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 28 Magia, Klątwa cierpienia
Sen
Wszyscy wrogowie na obszarze działania zaklęcia musza wykonać test odporności umysłowej lub zasnąć, choć obudzi ich każde trafienie. Śpiący wrogowie nie mogą się oprzeć czarowi Grozy, który zadaje im dodatkowe obrażenia.
Przekleństwo śmiertelności
Mag rzuca na cel klątwę niechybnej śmierci. Przeklęty wróg nie może się leczyć, nie regeneruje żywotności i otrzymuje ciągłe obrażenia duchowe.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 25 Magia, Magia śmierci
Zaklęcia IV-ego poziomu
Masowy paraliż
Wszyscy wrogowie w obszarze działania zaklęcia zostają sparaliżowani na krótką chwilę, jeśli nie wykonają pomyślnie testu odporności fizycznej; jeśli im się to uda, zostają tylko spowolnieni.
Klątwa śmierci
Klątwa sprowadza na cel śmiertelnie niebezpiecznego pecha. Każde wymierzone w cel trafienie staje się trafieniem krytycznym.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 60
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 36 Magia, Klątwa przekierowania
Koszmar na jawie
Wrogowie maga zostają uwięzieni w koszmarze na jawie, jeśli nie wykonają testu odporności umysłowej. Zostają oni losowo ogłuszeni, zmuszeni do wypełnienia woli maga lub atakowania innych przeciwników, póki trwa efekt zaklęcia. Wrogowie, którzy są już uśpieni, nie są w stanie odeprzeć tego zaklęcia.
Chmura śmierci
Mag przywołuje chmurę entropicznej energii, która zadaje ciągłe obrażenia duchowe wrogom i sojusznikom na swym obszarze.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 50
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 34 Magia, Przekleństwo śmiertelności
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!