Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać postać o specjalizacji Mistycznego wojownika.
Zaklęcia I-ego poziomu
Magia bojowa
Kiedy tryb ten jest aktywny, Mistyczny Wojownik przekierowuje magię wewnątrz siebie i kosztem zwiększonego zmęczenia otrzymuje premię do ataku oraz zdolność wykorzystania mocy zaklęć do określenia obrażeń zadawanych w walce. Aura Mocy oraz Całun Pustki zwiększają ten efekt. Dodatkowo, niezależnie od aktywności trybu, Mistyczny Wojownik, który poznał to zaklęcie może wykorzystywać swój współczynnik magii, aby spełnić wymagania odnośnie potrzebnej siły w przypadku używania broni i pancerzy wyższego poziomu.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 50%
Ponowne użycie: 10 s
Wymagania: brak
Zaklęcia II-ego poziomu
Aura mocy
Mistyczny Wojownik zyskuje większą wprawę w używaniu Magii Bojowej, otrzymując w tym trybie znaczne premie do ataku, obrony i zadawanych obrażeń.
Bierna
Wymagania: 12. poziom, Magia bojowa
Zaklęcia III-ego poziomu
Szemrząca tarcza
Mistyczny Wojownik zostaje otoczony lśniącą tarczą energetyczną, która absorbuje większość obrażeń i daje znaczne premie do pancerza i wszystkich odporności. Korzystanie z Szemrzącej Tarczy pochłania jednak manę w szybkim tempie.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 40
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 30 s
Wymagania: 14. poziom, Aura mocy
Zaklęcia IV-ego poziomu
Całun Pustki
Będąc w trybie Magii Bojowej, Mistyczny Wojownik tylko częściowo istnieje w świecie materialnym, częściowo zaś w Pustce. Otrzymuje premię do regeneracji many i szansę na unikanie ataków.
Bierna
Wymagania: 16. poziom, Szemrząca tarcza
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!