Potęga krwi - mag

Vademecum gry Dragon Age: Początek

Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać mag w ramach zdolności Potęga Krwi. Możliwość taka pojawia się dopiero po zainstalowaniu DLC pt. Twierdza Strażnika.

Talenty I-ego poziomu

Mroczny pokarm

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Mroczny pokarm

Samookaleczenie pozwala magowi sięgnąć do mocy skażonej krwi, szybko regenerując znaczną ilość many kosztem niewielkiej ilości żywotności.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 0
Wymagania: brak

Talenty II-ego poziomu

Krwawy chwyt

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Zaklęcia - Krwawy chwyt

Skażona krew maga staje się jego bronią i choć pozbawia go to niewielkiej ilości żywotności, pozwala zadać duchowe obrażenia przeciwnikowi. Mroczne pomioty otrzymują przez krótki czas dodatkowe obrażenia.

Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 15
Wymagania: Mroczny pokarm


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBestiariuszDLCDoświadczenieKlasyKodeksPochodzenieRasySpecjalizacjeŚwiatTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia