Cechy

Przewodnik gry Fallout: New Vegas

Siła

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Siła

Siła określa, jak łatwo kowboj dźwiga swe siodło i większe spluwy oraz jak spisuje się w barowych zadymach. Wpływa na: Broń białą, Walkę wręcz, wagę ekwipunku, obrażenia, skuteczność broni.

Stopnie:

  1. Ciepłe kluchy
  2. Meduza na piasku
  3. Pucułowaty dzieciuch
  4. Waga piórkowa
  5. Przeciętniak
  6. Wielka klata
  7. Plażowy osiłek
  8. Siłacz cyrkowy
  9. Klata zagłady
  10. Większy kuzyn Herkulesa

Percepcja

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Percepcja

Spostrzegawczy kowboj zawsze wie, czy w pobliżu znajduje się laska dynamitu... albo gdy podkradają się do niego hultaje. Wpływa na: Materiały wybuchowe, Otwieranie zamków, Broń energetyczna, Celność, zasięg kompasu.

Stopnie:

  1. Głuchy nietoperz
  2. Kret na emeryturze
  3. Zezowata traszka
  4. Nieświadomy pstrąg
  5. Czujny pstrąg
  6. Baczny kojot
  7. Wielkooki tygrys
  8. Jednooki sokół
  9. Jastrząb z sokolim wzrokiem
  10. Orzeł z lornetką

Wytrzymałość

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Wytrzymałość

Nie pokonasz dobrego kowboja, jeśli jest wytrzymały… i jeśli ma rewolwer wielki jak cała preria. Wpływa na: Walkę wręcz, Zdrowie, Odporność.

Stopnie:

  1. Praktycznie denat
  2. Kruchy
  3. Nie zginać
  4. Obchodzić się ostrożnie
  5. Odporny na plany
  6. Zawzięty
  7. Twardziel
  8. Ogniotrwały
  9. Kuloodporny
  10. Niepowstrzymany

Charyzma

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Charyzma

Przekonaj się, że istnieją kowboje z niezłą gadką i głosem niczym harfy anielskie. Wpływa na: Handel, Retorykę, odwagę towarzyszy.

Stopnie:

  1. Mizantrop
  2. Stary pustelnik
  3. Złowieszczy grabarz
  4. Nerwowy bibliotekarz
  5. Nauczyciel na zastępstwie
  6. Radosny sprzedawca
  7. Dyplomata
  8. Gwiazda filmowa
  9. Casanova
  10. Przywódca sekty

Inteligencja

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Inteligencja

Mądry kowboj jest dobry prawie we wszystkim, od wysysania trucizny po ukąszeniu grzechotnika aż po naprawę złamanej osi w wozie. Wpływa na: Nauki ścisłe, Naprawę, Medycynę, punkty umiejętności.

Stopnie:

  1. Beton
  2. Warzywo
  3. Kretyn
  4. Głąb
  5. Wykształcony
  6. Utalentowany
  7. Cwaniak
  8. Omnibus
  9. Geniusz
  10. Wszechwiedzący

Zwinność

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Zwinność

Jeśli rewolwerowiec w czasie strzelaniny oddaje sześć strzałów, zanim drugi gość zdąży strzelić choć raz to znaczy, że jest zwinny. Wpływa na: Broń palną, Skradanie się, Szybkość, odzyskiwanie punktów akcji.

Stopnie:

  1. Chodząca katastrofa
  2. Oferma
  3. Prostak
  4. Fajtłapa
  5. Pod kontrolą
  6. Kot
  7. Miotacz noży
  8. Łapacz noży
  9. Wspaniały akrobata
  10. Kroczący po wodzie

Szczęście

cRPG - Fallout: New Vegas - Cechy - Szczęście

Niektórzy twierdzą, że nie wierzą w szczęście, ale po przegranym pojedynku mówią "A to szczęśliwy sukinkot." Wpływa na: wszystkie umiejętności, rrafienia krytyczne, pecha przeciwnika.

Stopnie:

  1. 13 czarnych kotów
  2. Stłuczone lusterko Cyganki
  3. Chorowity albatros
  4. Rozsypana sól
  5. Rzut monetą
  6. Ułożona talia
  7. Szczęśliwa 7
  8. Królicza łapka
  9. Dwudziestojednolistna koniczyna
  10. Rzut monetą z dwoma reszkami

Farsa


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.