Poziom 10

Przewodnik gry Fallout: New Vegas

Dziecko nocy

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Dziecko nocy

Rangi: 1
Wymagania: brak

Po zachodzie słońca „Dziecko nocy" daje premię 2 punktów do Inteligencji i Percepcji (maksymalnie 10 punktów). Profit ten pozostaje aktywny zarówno pod gołym niebem, jak i w budynkach.

Finezja

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Finezja

Rangi: 1
Wymagania: brak

Korzystając z profitu „Finezja" masz większą szansę na trafienie krytyczne przeciwnika, równą pięciu dodatkowym punktom Szczęścia.

Pani Fortuna

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Pani Fortuna

Rangi: 1
Wymagania: Szczęście 6

Często, gdy twoi przeciwnicy myślą, że są już górą, pojawia się Pani Fortuna i przetacza się po nich kołem. Pojawia się tylko w trybie V.A.T.S. i sprawia, że twoja sromotna porażka zamienia się w błyskotliwe zwycięstwo.

Piaskowy dziadek

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Piaskowy dziadek

Rangi: 1
Wymagania: Skradanie się 60

„Piaskowy dziadek" pozwala ci zabić w trybie skradania dowolnego śpiącego człowieka lub ghula, nie czyniąc przy tym żadnego hałasu. Wszystkie takie zabójstwa są nagradzane dodatkowymi Punktami Doświadczenia.

Przyjaciel zwierząt

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Przyjaciel zwierząt

Rangi: 2
Wymagania: Przetrwanie 45, Charyzma 6

Pierwszy poziom profitu sprawia, że zwierzęta po prostu nie będą cię atakować. Przy drugim pomogą ci w walce, ale nic w przypadku, gdy przeciwnikiem również jest zwierzę.

Spazm plazmowy

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Spazm plazmowy

Rangi: 1
Wymagania: Broń energetyczna 70

Tak cię podnieca plazma, że aż cię rozpiera w środku! Koszty użycia PA dla wszystkich broni plazmowych (w tym granatów plazmowych) są zmniejszone o 10%.

Szalony matematyk

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Szalony matematyk

Rangi: 1
Wymagania: Nauki ścisłe 70

Jesteś w stanie zoptymalizować obwody logiczne systemu V.A.T.S. w swoim Pip-Boyu, dzięki czemu koszt wszelkich czynności zostaje zredukowany o 10%.

Szał kujona!

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Szał kujona!

Rangi: 1
Wymagania: Nauki ścisle 45, Inteligencja 6

Pomiatano tobą dostatecznie długo! Jeśli posiadasz profit „Szał kujona", twoja Siła zwiększy się do 10 oraz otrzymasz 15 punktów do odporności na obrażenia zawsze, gdy twoje zdrowie spadnie do poziomu 20% lub niżej.

Tajemniczy Nieznajomy

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Tajemniczy Nieznajomy

Rangi: 1
Wymagania: Szczęście 6

Dostajesz swojego własnego anioła stróża... uzbrojonego w Magnum kalibru .44. Gdy korzystasz z systemu V.A.T.S., od czasu do czasu pojawi się Tajemniczy Nieznajomy, aby wyciągnąć do ciebie pomocną dłoń.

Tu i teraz

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 10 - Tu i teraz

Rangi: 1
Wymagania: brak

„Tu i teraz" to natychmiastowy awans na kolejny poziom doświadczenia, ze wszystkimi korzyściami, jakie się z tym wiążą.


Farsa


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.