Dziecko nocy
Rangi: 1
Wymagania: brak
Po zachodzie słońca „Dziecko nocy" daje premię 2 punktów do Inteligencji i Percepcji (maksymalnie 10 punktów). Profit ten pozostaje aktywny zarówno pod gołym niebem, jak i w budynkach.
Finezja
Rangi: 1
Wymagania: brak
Korzystając z profitu „Finezja" masz większą szansę na trafienie krytyczne przeciwnika, równą pięciu dodatkowym punktom Szczęścia.
Pani Fortuna
Rangi: 1
Wymagania: Szczęście 6
Często, gdy twoi przeciwnicy myślą, że są już górą, pojawia się Pani Fortuna i przetacza się po nich kołem. Pojawia się tylko w trybie V.A.T.S. i sprawia, że twoja sromotna porażka zamienia się w błyskotliwe zwycięstwo.
Piaskowy dziadek
Rangi: 1
Wymagania: Skradanie się 60
„Piaskowy dziadek" pozwala ci zabić w trybie skradania dowolnego śpiącego człowieka lub ghula, nie czyniąc przy tym żadnego hałasu. Wszystkie takie zabójstwa są nagradzane dodatkowymi Punktami Doświadczenia.
Przyjaciel zwierząt
Rangi: 2
Wymagania: Przetrwanie 45, Charyzma 6
Pierwszy poziom profitu sprawia, że zwierzęta po prostu nie będą cię atakować. Przy drugim pomogą ci w walce, ale nic w przypadku, gdy przeciwnikiem również jest zwierzę.
Spazm plazmowy
Rangi: 1
Wymagania: Broń energetyczna 70
Tak cię podnieca plazma, że aż cię rozpiera w środku! Koszty użycia PA dla wszystkich broni plazmowych (w tym granatów plazmowych) są zmniejszone o 10%.
Szalony matematyk
Rangi: 1
Wymagania: Nauki ścisłe 70
Jesteś w stanie zoptymalizować obwody logiczne systemu V.A.T.S. w swoim Pip-Boyu, dzięki czemu koszt wszelkich czynności zostaje zredukowany o 10%.
Szał kujona!
Rangi: 1
Wymagania: Nauki ścisle 45, Inteligencja 6
Pomiatano tobą dostatecznie długo! Jeśli posiadasz profit „Szał kujona", twoja Siła zwiększy się do 10 oraz otrzymasz 15 punktów do odporności na obrażenia zawsze, gdy twoje zdrowie spadnie do poziomu 20% lub niżej.
Tajemniczy Nieznajomy
Rangi: 1
Wymagania: Szczęście 6
Dostajesz swojego własnego anioła stróża... uzbrojonego w Magnum kalibru .44. Gdy korzystasz z systemu V.A.T.S., od czasu do czasu pojawi się Tajemniczy Nieznajomy, aby wyciągnąć do ciebie pomocną dłoń.
Tu i teraz
Rangi: 1
Wymagania: brak
„Tu i teraz" to natychmiastowy awans na kolejny poziom doświadczenia, ze wszystkimi korzyściami, jakie się z tym wiążą.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!