Poziom 12

Przewodnik gry Fallout: New Vegas

Cichobieg

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Cichobieg

Rangi: 1
Wymagania: Skradanie się 50

"Cichobieg" sprawia, że bieganie nie ma negatywnego wpływu na skradanie się.

Ciężarowiec

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 -Ciężarowiec

Rangi: 1
Wymagania: Handel 70, Wytrzymałość 6

Masz unikalną wiedzę, jak spakować tony ekwipunku na długą wycieczkę. Możesz używać opcji Szybkiej podróży nawet w stanic przeciążenia.

Ekspert robotyki

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Ekspert robotyki

Rangi: 1
Wymagania: Nauki ścisłe 50

„Ekspert robotyki" podnosi obrażenia zadawane robotom o 25%. To nie wszystko - teraz możesz się podkraść do wrogiego robota i, korzystając z tej umiejętności, wyłączyć go na dobre.

Fala uderzeniowa

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Fala uderzeniowa

Rangi: 1
Wymagania: Materiały wybuchowe 50

W trudnej sytuacji masz w zwyczaju sypać granatami na wszystkie strony. Materiały wybuchowe mają w twoich rękach o 25% większy zasięg rażenia.

Niepowstrzymana siła

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Niepowstrzymana siła

Rangi: 1
Wymagania: Broń biała 90, Siła 7

Twoja siła w walce w zwarciu jest zaiste legendarna. Przez blok przeciwnika przedostaje się duża część obrażeń spowodowana twoimi atakami bronią białą i wręcz.

Padnij

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Padnij

Rangi: 1
Wymagania: Materiały wybuchowe 70

Rozległa wiedza na temat materiałów wybuchowych pozwala ignorować część obrażeń przez nie zadawanych. Próg Obrażeń dotyczący materiałów wybuchowych, nawet własnych, wzrasta o 50%.

Piroman

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Piroman

Rangi: 1
Wymagania: Materiały wybuchowe 60

Dzięki profitowi „Piroman" zadajesz o 50% więcej obrażeń, korzystając z broni bazujących na ogniu, jak Miotacz ognia lub Sziszkebab.

Przebijający Cios

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 -Przebijający Cios

Rangi: 1
Wymagania: Walka wręcz 70

„Przebijający cios" powoduje, że wszystkie bronie, których użycie bazuje na umiejętności „Walka wręcz" lub „Broń biała" (również miotane), mają zwiększoną penetrację, zmniejszając Próg Obrażeń celu o 15 punktów.

Szybki metabolizm

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Szybki metabolizm

Rangi: 1
Wymagania: brak

„Szybki metabolizm" daje ci premię 20% do Punktów Wytrzymałości podczas korzystania ze stimpaków.

Upiorny padlinożerca

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Upiorny padlinozerca

Rangi: 1
Wymagania: Kanibal

Posiadając ten profit, w trybie skradania możesz leczyć się, jedząc ciała Supermutantów lub Zdziczałych ghuli. Za każdym razem jednak będziesz tracić karmę, a jeśli ktoś cię zobaczy, uzna twój czyn za zbrodnię przeciwko naturze.

Życiodajna moc

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 12 - Życiodajna moc

Rangi: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6

„Życiodajna moc" dodaje ci 30 Punktów Wytrzymałości.


Farsa


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.