Biegłość
Rangi: 1
Wymagania: brak
Profit „Biegłość" pozwala wybrać czwartą umiejętność specjalną, co natychmiast podnosi jej wartość o 15 punktów.
Człowiek czynu
Rangi: 2
Wymagania: Zwinność 6
„Człowiek czynu" dodaje 15 Punktów Akcji do wykorzystania w systemie V.A.T.S.
Człowiek-demolka
Rangi: 1
Wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6
„Człowiek-demolka" daje ci 50% premię do obrażeń za każdym razem, gdy twój przeciwnik otrzyma trafienie krytyczne.
Odporność na prochy
Rangi: 1
Wymagania: Medycyna 60
Odporność na prochy oznacza, że twoja szansa na uzależnienie od takich substancji, jak Psycho czy Odlot, zmniejsza się o 50%.
Pewny chwyt
Rangi: 1
Wymagania: Siła <10
Wymagania dotyczące minimalnej Siły dla wszystkich rodzajów broni są dla ciebie o 2 punkty niższe.
Topnienie
Rangi: 1
Wymagania: Broń energetyczna 90
Powoduje, że przeciwnicy zabici za pomocą broni energetycznej wybuchają chmurą wysokoenergetycznych cząstek. Uwaga: to może spowodować reakcję łańcuchową!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!