Poziom 16

Przewodnik gry Fallout: New Vegas

Biegłość

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Biegłość

Rangi: 1
Wymagania: brak

Profit „Biegłość" pozwala wybrać czwartą umiejętność specjalną, co natychmiast podnosi jej wartość o 15 punktów.

Człowiek czynu

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 16 - Człowiek czynu

Rangi: 2
Wymagania: Zwinność 6

„Człowiek czynu" dodaje 15 Punktów Akcji do wykorzystania w systemie V.A.T.S.

Człowiek-demolka

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 16 - Człowiek-demolka

Rangi: 1
Wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6

„Człowiek-demolka" daje ci 50% premię do obrażeń za każdym razem, gdy twój przeciwnik otrzyma trafienie krytyczne.

Odporność na prochy

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 16 - Odporność na prochy

Rangi: 1
Wymagania: Medycyna 60

Odporność na prochy oznacza, że twoja szansa na uzależnienie od takich substancji, jak Psycho czy Odlot, zmniejsza się o 50%.

Pewny chwyt

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 16 - Pewny chwyt

Rangi: 1
Wymagania: Siła <10

Wymagania dotyczące minimalnej Siły dla wszystkich rodzajów broni są dla ciebie o 2 punkty niższe.

Topnienie

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 16 - Topnienie

Rangi: 1
Wymagania: Broń energetyczna 90

Powoduje, że przeciwnicy zabici za pomocą broni energetycznej wybuchają chmurą wysokoenergetycznych cząstek. Uwaga: to może spowodować reakcję łańcuchową!


Farsa


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.