Ekstra walnięcie
Rangi: 1
Wymagania: Broń biała 30, Siła 6
Wszystkie twoje ataki wykonane przy użyciu broni białej lub gołymi rękami mają szansę pozbawić przeciwnika przytomności.
Kamienia ściana
Rangi: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6, Siła 6
Zyskujesz dodatkowe 5 punktów do Progu Obrażeń przeciwko broni białej i atakom wręcz. Nie można cię też powalić na ziemię.
Komandos
Rangi: 1
Wymagania: brak
Gdy korzystasz z karabinu lub innej dwuręcznej broni tego typu w systemie V.A.T.S, twoja celność znacznie się poprawi.
Kowboj
Rangi: 1
Wymagania: Broń palna 45, Broń biała 45
Zadajesz o 25% więcej obrażeń, używając rewolwerów, dynamitu, noży, toporków lub broni przeładowywanej za pomocą dźwigni.
Mocny grzbiet
Rangi: 1
Wymagania: Siła 5, Wytrzymałość 5
"„Mocny grzbiet" pozwala nieść dodatkowe 50 funtów wyposażenia.
Ołowiany fartuch
Rangi: 1
Wymagania: Przetrwanie 40, Wytrzymałość 5
„Ołowiany fartuch" pozwala ci - cóż by innego? - unikać obrażeń spowodowanych promieniowaniem. Ten profit daje dodatkowe 25% do odporności na promieniowanie.
Paker
Rangi: 1
Wymagania: Handel 70, Inteligencja 5
Cenisz sobie umiejętność efektywnego pakowania. Przedmioty mające wagę 2 lub mniej dla ciebie ważą tylko połowę.
Przerażająca obecność
Rangi: 1
Wymagania: Retoryka 70
Zyskujesz możliwość rozpoczęcia walki podczas niektórych konwersacji, przerażając jednocześnie przeciwników i zmuszając ich do ucieczki.
Szybkie dobycie broni
Rangi: 1
Wymagania: Zwinność 5
Ten profit przyspiesza dobywanie i chowanie wszelkiej broni o 50%.
Towar z odzysku
Rangi: 1
Wymagania: Szczęście 5
„Towar z odzysku” pozwala ci znaleźć znacznie więcej amunicji niż zazwyczaj.
Znawca anatomii
Rangi: 1
Wymagania: Medycyna 70
Pozwala oglądać wskaźniki zdrowia i Progu Obrażeń dowolnego celu. Ponadto zapewnia ci premię 2% dodatkowych obrażeń przeciwko ludziom oraz zwykłym (nie zdziczałym) ghulom.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!