Bohaterowie

Przewodnik gry Gra o tron

W Grze o tron przyjdzie ci poprowadzić dwóch bohaterów: Morsa Westforda i Alestera Sarwycka. Warto bliżej poznać sylwetki oraz mocne strony każdego z nich.

Mors Westford

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Bohaterowie - Mors Westford

Westfordowie to ród rycerzy, który od wielu pokoleń służy Lannisterom, a Mors jest ich ostatnim potomkiem. Herb Westfordów to czarny pies na niebieskim tle. Szorstki i bezpośredni, doświadczony strateg, który woli skuteczne działanie niż bezsensowne dyskusje. Tak jak sugeruje herb, ród Westfordów ma szczególny stosunek do psów, często są one przez nich specjalnie szkolone.

Zdolności zmiennoskórego Morsa

Pies jest stałym towarzyszem Morsa, który potrafi wnikać w jego umysł, dzięki czemu będziesz mógł kierować samym ogarem. Umiejętność ta pozwala na wykorzystanie towarzysza do zadań specjalnych:

  • Tropienie - dzięki swojemu węchowi, pies może podążać za zapachem danej postaci lub przedmiotów, na których pozostawiła ona swoją woń. Przydaje się w wielu misjach.
  • Eksploracja terenu - pies może niezauważenie skradać się na tyły wroga i, jeśli tylko ten pozostanie w pojedynkę, rzucić się na niego i spróbować gardło. Dodatkowo, jeśli czworonóg natrafi na tajną skrytkę, może ją oznaczyć. Później, będąc już w skórze Morsa, powinieneś przeszukać schowek - znajdziesz tam zazwyczaj nieco gotówki oraz losowy przedmiot.
  • Walka - w trakcie bitew Mors może kazać psu atakować konkretnych wrogów. Szczególnie przydatna jest zdolność obalenia przeciwnika, która w szybki sposób pozwala na przerwanie wrogiego ataku specjalnego.

Alester Sarwyck

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Bohaterowie - Alester Sarwyck

Czerwony kapłan Alester jest najstarszym synem rodu Sarwycków i dziedzicem Riverspring. Porzucił swoje dziedzictwo, gdy zdecydował się opuścić Westeros i szukać odkupienia zostając wyznawcą R'hllora, Pana Światła. Zanim opuścił Westeros, był rycerzem na służbie rodu Lannisterów i walczył w rebelii Roberta Baratheona. Jego umiejętności szermiercze połączone z mocą R'hllora czynią go świetnym wojownikiem, korzystającym z rozmaitych taktyk, by pokonać wrogów.

Zdolności Czerwonego Kapłana

Wiara w R'hllora zapewnia Alesterowi kilka unikatowych umiejętności, które niejednokrotnie okażą się nieocenione podczas jego wędrówek po Westeros.

  • Ognisty miecz - pozwala na rozpalenie swojej broni ogniem przy pomocy specjalnej substancji. Dzięki rozwojowi tej umiejętności efekt będzie można spotęgować poprzez użycie dzikiego ognia.
  • Widzenie R'hllora - użycie tej zdolności pozwala na wykrycie sekretów, takich jak tajemne drzwi lub różnorakie skrytki, które w normalnych okolicznościach pozostają poza zasięgiem wzroku przeciętnego człowieka.
  • Odporność na ogień - poznanie tajników piromancji zapewniło Alesterowi znaczną odporność na ogień, dzięki czemu nie musi się on obawiać skutków działania dzikiego ognia ani innych łatwopalnych substancji.

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.