Elitarny rycerz

Przewodnik gry Gra o tron

Niniejszy artykuł przedstawia zdolności z drzewka Elitarnego rycerza.

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Mistrz tarczy

Mistrz tarczy

Posługujesz się swoją tarczą niczym częścią własnego ciała, co zwiększa wszystkie pokrewne umiejętności.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: Obrażenia x2, oszołomienie: +1 s, jeśli używasz Zamroczenia lub Uderzenia tarczą, odporność na obrażenia: +15%, jeśli używasz Odporności
Wymagania: brak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Premia do energii

Premia do energii

Używasz większej ilości umiejętności w trakcie walki.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: Twoja energia wzrasta ze 100 do 110
Wymagania: Mistrz tarczy

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Karzące ciosy

Karzące ciosy

Uczysz się, jak przez 6 s uczynić swoje natarcia bardziej brutalnie skutecznymi.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: Szansa na wywołanie krwotoku: 35% podczas używania Samoobrony lub Miażdżącego ciosu
Wymagania: Premia do energii

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Krzepa

Krzepa

Wytrzymujesz więcej ciosów bez mrugnięcia okiem.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: Maksymalny poziom zdrowia: +75
Wymagania: brak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Premia do wytrzymałości

Premia do wytrzymałości

Stajesz się twardszy dzięki doświadczeniu nabranemu w Nocnej Straży, podczas obrony Westeros.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: Wytrzymałość: +1
Wymagania: Krzepa

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Naturalne regeneracja

Naturalne regeneracja

Stajesz się twardszy dzięki doświadczeniu nabranemu w Nocnej Straży, podczas obrony Westeros.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: Regeneracja zdrowia: +2% za każde 10 s spędzone w walce (maksymalnie +20%)
Wymagania: Premia do wytrzymałości

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Elitarny rycerz - Niewzruszona siła psychiczna

Niewzruszona siła psychiczna

Zdobywasz niesamowitą siłę psychiczną. Zabicie wroga sprawi, że jeszcze trudniej będzie cię uśmiercić.

Punkty: 2
Typ: Pasywna
Efekty: 100 PŻ za każdego zabitego wroga
Wymagania: Karzące ciosy oraz Naturalna regeneracja


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.