Niniejszy artykuł przedstawia zdolności z drzewka Obrony.
Samoobrona
Wykonujesz sekwencję ciosów.
Punkty: 1
Koszt w energii: 30
Wymagana broń: Miecz, topór, buława (jednoręczne)
Typ: Obrażenia
Efekty: Cios 1: obrażenia x1; Cios 2: obrażenia x1.2
Premia: Cios 3: obrażenia x1.6, jeśli wróg cię atakuje
Wymagania: brak
Zamroczenie
Ogłuszasz przeciwnika uderzając go w twarz swoją tarczą.
Punkty: 1
Koszt w energii: 34
Wymagana broń: Tarcza
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x0.7, oszołomienie wroga: 2 s
Wymagania: Samoobrona
Miażdżący cios
Niszczysz wrogów w promieniu 3 m. Umiejętność natychmiastowa.
Punkty: 1
Koszt w energii: 49
Wymagana broń: Miecz, topór, buława (jednoręczne)
Typ: Obrażenia obszarowe
Efekty: Obrażenia x1.2, szansa na wywołanie 6-sekundowego krwotoku u każdego przeciwnika: 25%
Wymagania: Zamroczenie
Wymierzony cios
Uderzasz przeciwnika w otwartą ranę.
Punkty: 1
Koszt w energii: 40
Wymagana broń: Miecz, topór, buława (jednoręczne)
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.4
Premia: Obrażenia x2.5, jeśli twój wróg ma krwotok
Wymagania: Miażdżący cios
Duch walki
Motywujesz członków drużyny i pobliskich przyjaciół dzięki duchowi walki.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Obrażenia: +5% dla twoich sprzymierzeńców
Wymagania: Zamroczenie
Twardy obrońca
Bronisz się lepiej w trudnych sytuacjach.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Uniki: +6%, szansa na cios krytyczny: +7%, gdy atakuje cię 3 lub więcej wrogów
Wymagania: Duch walki
Uderzenie tarczą
Powalasz swojego przeciwnika brutalnym ciosem tarczą.
Punkty: 1
Koszt w energii: 51
Wymagana broń: Tarcza
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x1, oszołomienie wroga: 4 s
Premia: Powalenie wroga: 3s, jeśli nie posiada tarczy
Wymagania: Wymierzony cios oraz Twardy obrońca
Zniewaga
Prowokujesz swym ciętym językiem przeciwników w promieniu 10 m.
Punkty: 1
Koszt w energii: 16
Wymagana broń: Miecz, topór, buława (jednoręczne)
Typ: Wsparcie
Efekty: Prowokacja wrogów: 13 s
Wymagania: Samoobrona
Taktyka
Pokazujesz swój prawdziwy potencjał, gdy wrogowie cię otoczą. Wszyscy członkowie drużyny, włączając ciebie, będą zadawać większe obrażenia.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Obrażenia: +10%, gdy atakuje cię 3 lub więcej wrogów
Wymagania: Zniewaga
Idealna zbroja
Rozwijasz większą odporność na ataki w trakcie regeneracji.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odporność na obrażenia: +40% w trakcie używania "Regeneracji"
Wymagania: Taktyka
Odporność
Zwiększasz swoją odporność na obrażenia w ciągu 10 s.
Punkty: 1
Koszt w energii: 19
Wymagana broń: Tarcza
Typ: Defensywna
Efekty: Odporność na obrażenia: +20%
Wymagania: Zniewaga
Siła fizyczna
Nie pozwalasz przeciwnikom się obezwładnić dzięki potężniejszej budowie ciała.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Szansa na uniknięcie oszołomienia i powalenia: +40%
Wymagania: Odporność
Zaciśnięte zęby
Rozwijasz wysoką tolerancję na ból.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Regeneracja zdrowia: +5% za każdy otrzymany cios krytyczny (maksymalnie +25%)
Wymagania: Siła fizyczna
Szybka naprawa
Naprawiasz swoją zbroję.
Punkty: 1
Koszt w energii: 19
Wymagana broń: Miecz, topór, buława (jednoręczne)
Typ: Defensywna
Efekty: Zdrowie: +25%
Wymagania: Idealna zbroja oraz Zaciśnięte zęby
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!