Szał

Przewodnik gry Gra o tron

Niniejszy artykuł przedstawia zdolności z drzewka Szału.

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Cięcie

Cięcie

Tniesz wroga tak, aby krwawił.

Punkty: 1
Koszt w energii: 26
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Wydłużone obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.2, krwotok: 7 s
Wymagania: brak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Okrutny cios

Okrutny cios

Wykorzystujesz jak najlepiej utratę krwi swego przeciwnika, aby zadać poważne obrażenia i go oszołomić.

Punkty: 1
Koszt w energii: 38
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.4
Premia: Obrażenia x2.2, oszołomienie: 3s, jeśli twój wróg ma krwotok
Wymagania: Cięcie

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Gniew

Gniew

Atakujesz wszystkich wrogów w promieniu 3 m. Umiejętność natychmiastowa.

Punkty: 1
Koszt w energii: 38
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Obrażenia obszarowe
Efekty: Obrażenia x1.2
Wymagania: Okrutny cios

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Grad ciosów

Grad ciosów

Zarzucasz wroga gradem ciosów.

Punkty: 1
Koszt w energii: 38
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Obrażenia
Efekty: Cios 1: obrażenia x1.2; cios 2: obrażenia x1.4; cios 3: obrażenia x2
Wymagania: Gniew

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Aura wojownika

Aura wojownika

Po każdym udanym przerwaniu ataku wroga stajesz się bardziej zmotywowany. Efekt przenosi się także na twoich sojuszników.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Szansa na cios krytyczny: +5% dla wszystkich twoich przeciwników, gdy przerwiesz wrogowi umiejętność (maksymalnie +25%)
Wymagania: Okrutny cios

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Poderżnięcie gardła

Poderżnięcie gardła

Próbujesz poderżnąć przeciwnikowi gardło. Im niższy jest jego poziom zdrowia, tym mniejsza szansa, że zdoła odeprzeć atak.

Punkty: 1
Koszt w energii: 42
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x4, krwotok: 7 s, powalenie wroga: 4 s
Wymagania: Aura wojownika

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Zwycięski cios

Zwycięski cios

Bezlitośnie atakujesz przeciwnika, który został powalony.

Punkty: 1
Koszt w energii: 24
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Obrażenia
Efekty: Obrażenia x0.8
Premia: Obrażenia x2.8, zdrowie: +15%, jeśli wróg został powalony
Wymagania: Grad ciosów oraz Poderżnięcie gardła

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Zemsta

Zemsta

Mścisz się za każdy zadany ci cios krytyczny.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Gdy otrzymasz cios krytyczny, twój kolejny atak wywoła u wroga krwotok przez 8 s
Wymagania: Cięcie

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Krwawa furia

Krwawa furia

Pobudzasz siebie oraz swych przyjaciół do walki przez 30 s.

Punkty: 1
Koszt w energii: 18
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Wsparcie
Efekty: Obrażenia: +20%, prędkość ataku: +15%
Wymagania: Zemsta

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Furia

Furia

Gniew powoduje, że na 25 s wpadasz w szał bitewny, jeśli poziom twojego zdrowia spadnie poniżej 50%.

Punkty: 1
Koszt w energii: 21
Wymagana broń: Dwie bronie (jednoręczne)
Typ: Wsparcie
Efekty: Prędkość ataku: +20%, obrażenia: +25%, utrata kontroli
Wymagania: Krwawa furia

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Twardy orzech

Twardy orzech

Zapamiętujesz każdy bolesny cios, który otrzymujesz, i uczysz się lepiej bronić.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odporność na obrażenia: +4% z każdym otrzymanym ciosem krytycznym (maksymalnie +20%)
Wymagania: Zemsta

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Niezmordowanie

Niezmordowanie

Im bardziej osłabiona jest twoje zdrowie, tym mniej energii zużywasz na swoje umiejętności.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Koszt w energii: -10% za każde 20% straconego zdrowia
Wymagania: Twardy orzech

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Trans

Trans

Będąc blisko śmierci, wpadasz w trans.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Regeneracja energii: +8%, gdy masz mniej niż 50% zdrowia
Wymagania: Niezmordowanie

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Szał - Samokontrola

Samokontrola

Potrafisz utrzymywać się na granicy szaleństwa oraz trzeźwości umysłu w trakcie walki.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Nie tracisz już kontroli nad postacią; Każdy twój atak kradnie wrogowi 40 PŻ, jeśli jesteś w "Szale bitewnym"
Wymagania: Furia oraz Trans


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.