Niniejszy artykuł przedstawia zdolności z drzewka Zaciekłość.
Dziki jak rosomak
Dezorientujesz przeciwnika okrutnym atakiem, by zmniejszyc jego precyzję.
Punkty: 1
Koszt w energii: 29
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.5, precyzja następnego ataku wroga: -30%
Wymagania: brak
Lekki jak piórko
Unieruchamiasz przeciwnika uderzeniem w nogi.
Punkty: 1
Koszt w energii: 24
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Unieruchomienie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.2, unieruchomienie wroga: 8 s
Wymagania: Dziki jak rosomak
Błędne koło
Czujesz, że twoje ciosy stają się coraz potężniejsze.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Szansa na cios krytyczny: +2% po każdym zadanym ciosie krytycznym (maksymalnie +20%)
Wymagania: Lekki jak piórko
Pewność siebie
Zyskujesz więcej pewności siebie po każdym udanym uniku.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Obrażenia po każdym uniku: +5% (maksymalnie +25%)
Wymagania: Błędne koło
Zwinny jak wąż
Atakujesz wszystkich wrogów w promieniu 3 m. Umiejętność natychmiastowa.
Punkty: 1
Koszt w energii: 40
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia obszarowe
Efekty: Obrażenia x1
Wymagania: Lekki jak piórko
Spokojny jak stojąca woda
Bez wysiłku znajdujesz lukę w obronie przeciwnika i powalasz go na ziemię.
Punkty: 1
Koszt w energii: 54
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x0.8, powalenie wroga: 3 s
Wymagania: Zwinny jak wąż
Spokojny jak stojąca woda
Zadajesz śmiertelny cios powalonemu przeciwnikowi.
Punkty: 1
Koszt w energii: 36
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.5
Premia: Obrażenia x2, krwotok: 4 s, jeśli wróg jest powalony
Wymagania: Spokojny jak stojąca woda
Oportunizm
Wiesz, jak najlepiej wykorzystać pojawiające się korzystne sytuacje.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Automatycznie zadasz cios krytyczny wrogom, którzy zostali powaleni
Wymagania: Spokojny jak stojąca woda
Spokojny jak stojąca woda
Na 6 s przyjmujesz pozycję obronną pozwalającą na kontratak - niezwykle przydatną, gdy otoczą cię przeciwnicy.
Punkty: 1
Koszt w energii: 20
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia
Efekty: Uniki +10%, obrażenia x1.5 od wrogich ataków, obrażenia x2.5 po udanym uniku
Wymagania: Dziki jak rosomak
Silny jak niedźwiedź
Oszałamiasz przeciwnika uderzeniem w twarz.
Punkty: 1
Koszt w energii: 45
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.2, oszołomienie wroga: 3 s
Wymagania: Kontratak
Szyderstwo
Prowokujesz do ataku przeciwników w promieniu 6 m, szydząc z nich.
Punkty: 1
Koszt w energii: 28
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Wsparcie
Efekty: Prowokacja wrogów: 10 s
Wymagania: Kontratak
Gładki jak letni jedwab
Uczysz, się ruszać bardziej płynnie, dzięki czemu podczas prowokowania wrogów przez 10 s istnieje większa szansa na udane uniki.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odbicie: +8%, uniki: +12%, jeśli używasz Szyderstwa
Wymagania: Szyderstwo
Antycypacja
Uczysz się odczytywać sekwencje ruchów wrogów i przewidywać ich ataki.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odbicie: +1% po każdym skierowanym w ciebie ataku (maksymalnie +25%)
Wymagania: Gładki jak letni jedwab
Unik taktyczny
Potrafisz teraz odbijać ciosy nawet, gdy odnawiasz swoje siły.
Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odbicie: +20%, jeśli używasz Regeneracji
Wymagania: Antycypacja
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!