Zaciekłość

Przewodnik gry Gra o tron

Niniejszy artykuł przedstawia zdolności z drzewka Zaciekłość.

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Dziki jak rosomak

Dziki jak rosomak

Dezorientujesz przeciwnika okrutnym atakiem, by zmniejszyc jego precyzję.

Punkty: 1
Koszt w energii: 29
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.5, precyzja następnego ataku wroga: -30%
Wymagania: brak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Lekki jak piórko

Lekki jak piórko

Unieruchamiasz przeciwnika uderzeniem w nogi.

Punkty: 1
Koszt w energii: 24
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Unieruchomienie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.2, unieruchomienie wroga: 8 s
Wymagania: Dziki jak rosomak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Błedne koło

Błędne koło

Czujesz, że twoje ciosy stają się coraz potężniejsze.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Szansa na cios krytyczny: +2% po każdym zadanym ciosie krytycznym (maksymalnie +20%)
Wymagania: Lekki jak piórko

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Pewność siebie

Pewność siebie

Zyskujesz więcej pewności siebie po każdym udanym uniku.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Obrażenia po każdym uniku: +5% (maksymalnie +25%)
Wymagania: Błędne koło

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Zwinny jak wąż

Zwinny jak wąż

Atakujesz wszystkich wrogów w promieniu 3 m. Umiejętność natychmiastowa.

Punkty: 1
Koszt w energii: 40
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia obszarowe
Efekty: Obrażenia x1
Wymagania: Lekki jak piórko

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Spokojny jak stojąca woda

Spokojny jak stojąca woda

Bez wysiłku znajdujesz lukę w obronie przeciwnika i powalasz go na ziemię.

Punkty: 1
Koszt w energii: 54
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x0.8, powalenie wroga: 3 s
Wymagania: Zwinny jak wąż

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Ukłucie mantykory

Spokojny jak stojąca woda

Zadajesz śmiertelny cios powalonemu przeciwnikowi.

Punkty: 1
Koszt w energii: 36
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.5
Premia: Obrażenia x2, krwotok: 4 s, jeśli wróg jest powalony
Wymagania: Spokojny jak stojąca woda

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Oportunizm

Oportunizm

Wiesz, jak najlepiej wykorzystać pojawiające się korzystne sytuacje.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Automatycznie zadasz cios krytyczny wrogom, którzy zostali powaleni
Wymagania: Spokojny jak stojąca woda

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Kontratak

Spokojny jak stojąca woda

Na 6 s przyjmujesz pozycję obronną pozwalającą na kontratak - niezwykle przydatną, gdy otoczą cię przeciwnicy.

Punkty: 1
Koszt w energii: 20
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Obrażenia
Efekty: Uniki +10%, obrażenia x1.5 od wrogich ataków, obrażenia x2.5 po udanym uniku
Wymagania: Dziki jak rosomak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Silny jak niedźwiedź

Silny jak niedźwiedź

Oszałamiasz przeciwnika uderzeniem w twarz.

Punkty: 1
Koszt w energii: 45
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Przerwanie, obrażenia
Efekty: Obrażenia x1.2, oszołomienie wroga: 3 s
Wymagania: Kontratak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Szyderstwo

Szyderstwo

Prowokujesz do ataku przeciwników w promieniu 6 m, szydząc z nich.

Punkty: 1
Koszt w energii: 28
Wymagana broń: Broń jednoręczna
Typ: Wsparcie
Efekty: Prowokacja wrogów: 10 s
Wymagania: Kontratak

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Gładki jak letni jedwab

Gładki jak letni jedwab

Uczysz, się ruszać bardziej płynnie, dzięki czemu podczas prowokowania wrogów przez 10 s istnieje większa szansa na udane uniki.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odbicie: +8%, uniki: +12%, jeśli używasz Szyderstwa
Wymagania: Szyderstwo

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Antycypacja

Antycypacja

Uczysz się odczytywać sekwencje ruchów wrogów i przewidywać ich ataki.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odbicie: +1% po każdym skierowanym w ciebie ataku (maksymalnie +25%)
Wymagania: Gładki jak letni jedwab

Gry cRPG - Przewodnik - Gra o tron - Postawy - Zaciekłość - Unik taktyczny

Unik taktyczny

Potrafisz teraz odbijać ciosy nawet, gdy odnawiasz swoje siły.

Punkty: 1
Typ: Pasywna
Efekty: Odbicie: +20%, jeśli używasz Regeneracji
Wymagania: Antycypacja


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.