Najemnicy: Krwawa Horda

Przewodnik gry Mass Effect 2

Krwawa Horda była początkowo małym gangiem vorchów, działającym w Układach Terminusa. Organizacja została przekształcona w ogromny legion przez krogańskiego dowódcę-wizjonera Ganara Wranga, który, wygnany za uderzenie kobiety w gniewie, ogarnięty był obsesją na punkcie odzyskania swej dawnej pozycji.

Wrang uczynił z bandy vorchów załogę piratów, a jego organizacja zdobywała nowych rekrutów równie szybko co złą sławę. Po dziesięciu latach Wrang zarejestrował Krwawą Hordę jako agencję ochrony działającą na Skylliańskim Pograniczu. Jego zła sława sprawiła, że już po pierwszej emisji akcji firmy Wrang stał się jak na kroganina niewyobrażalnie bogaty. Wrócił wtedy triumfalnie do swojego klanu, mobilizując starszyznę oraz hordy krogan i wykorzystując ich siłę ogniową oraz zdolności biotyczne do szerzenia zorganizowanej przemocy w Układach Terminusa.

Członkowie Krwawej Hordy mają zakaz wstępu do przestrzeni Cytadeli, nieraz więc w portach kosmicznych uciekają się do korupcji, by móc dotrzeć wszędzie tam, gdzie w galaktyce toczą się konflikty zbrojne. Organizacja szczyci się tym, że przyjmuje zlecenia, o których nikt inny nie chciałby słyszeć. Krwawa Horda nie jest zainteresowana ochroną ani eskortą - preferuje zadania, które wymagają minimum nadzoru i maksimum przemocy.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.