Najemnicy: Zaćmienie

Przewodnik gry Mass Effect 2

Zaćmienie powstało z pomysłu komandos asari Jony Sederis i miało w założeniu zajmować się "aktywną" ochroną. Pod wpływem doktryny wojskowej asari i batarian organizacja wyspecjalizowała się w sabotażu i zamachach oraz ochronie osób i miejsc. Władze Cytadeli podchodzą do działań korporacji z dużą nieufnością, cieszy się ona jednak dużym wzięciem na Skylliańskim Pograniczu i w Układach Terminusa.

Początkowo Sederis walczyła o kontrakty rządowe, aby wzmocnić pozycję swej organizacji w porównaniu z działającymi dłużej Błękitnymi Słońcami. Wielkim sukcesem medialnym Zaćmienia było odzyskanie kilku stacji kosmicznych przejętych przez Anhurską Armię Ludowo-Wyzwoleńczą i schwytanie lub zabicie jej przywódców. Dział marketingu korporacji po dziś dzień chwali się tym zwycięstwem.

Siedzibą Zaćmienia jest stacja Omega, a sama organizacja kontroluje blisko 20% powierzchni asteroidy. Świadczy tam najróżniejsze usługi, od naprawy mechów aż po otwarte działania wojenne. Wyjątkowy status w portfolio jej usług mają zamachy - firma podejmuje się ich tylko wtedy, gdy wspierają osiąganie jej szerszych, długoterminowych celów; piraci kwalifikują się do uderzenia wyprzedzającego, ale Zaćmienie nie podejmie się zabicia czyjegoś męża lub żony dla uzyskania wypłaty odszkodowania. Mimo licznych doniesień, korporacja wypiera się udziału w sabotażu i porwaniach konkurentów biznesowych.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.