Broń: torpedy dysrupcyjne

Przewodnik gry Mass Effect 2

Torpedy dysrupcyjne to pociski z głowicami, które po odpaleniu generują losowe i niestabilne pola efektu masy. Pola te odkształcają czasoprzestrzeń na określonych obszarach. Nagłe, asymetryczne zmiany masy sprawiają, że cel jest rozrywany na strzępy.

Podczas lotu torpedy używają pola zwiększającego masę, dzięki czemu stają się zbyt duże i niemożliwe do zatrzymania przez bariery kinetyczne wroga. Ponieważ dodatkowa masa hamuje przyspieszenie, torpedy stanowią łatwy cel dla systemów obronnych GARDIAN i dlatego, aby były skuteczne, należy je wystrzeliwać z bardzo bliskiej odległości. Aby nie doszło do uszkodzenia statku-matki, torpedy muszą być odpalane "na zimno", co oznacza, że są uwalniane, zanim nastąpi zapłon ich silników. Myśliwiec ustawia się na trajektorii celu i odpala torpedę, po czym natychmiast odpada do tyłu, a torpeda zmierza w kierunku celu. Kiedy myśliwiec jest w bezpiecznej odległości - nie później niż w sekundę po wystrzeleniu - torpeda aktywuje pole efektu masy i swoje silniki i leci do celu.

Torpedy są główną bronią myśliwców do walki z innymi statkami. Odpalane z bliskiej odległości licznymi, szybkimi seriami, przypominają stare artyleryjskie wyrzutnie rakiet Kalliope (zwane powszechnie "Kalli"). Dzięki zasypaniu systemów obronnych GARDIAN bardzo wieloma celami, przynajmniej kilka torped ma szansę go ominąć.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.