Prototypy

Przewodnik gry Mass Effect 2

Artykuł ten zawiera opisy wszystkich prototypowych ulepszeń, jakie można zdobyć w Mass Effect 2.

Ciężki splot kości

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Ciężki splot kości

Opis: Po wzmocnieniu szkieletu splotem syntetycznym kości stają się niemal zupełnie odporne na złamanie. W razie uszkodzenia kości kanaliki przenoszące medi-żel umożliwiają regenerację tkanki kostnej w ciągu kilku dni.

Efekt: Obrażenia otrzymywane w walce wręcz: -50%
Koszt badania: 25000 jednostek palladu
Wymagania: 3. poziom Ciężkiego splotu skóry
Jak zdobyć?:

 

Ciężki splot mięśni

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Ciężki splot mięśni

Opis: Wplecenie mikrowłókien w tkankę mięśniową znacznie zwiększa ogólną siłę i zmniejsza podatność mięśni na uszkodzenia wskutek wysiłku.

Efekt: Obrażenia w walce wręcz: -50%
Koszt badania: 15000 jednostek palladu
Wymagania: 2. poziom Ciężkiego splotu skóry
Jak zdobyć?:

 

Karabin snajperski gethów

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Karabin snajperski gethów

Opis: Legion otrzymuje miotacz antymaterii Wdowa. Odpowiednia ilość surowców i dostęp do zbrojowni pozwoli na stworzenie zaawansowanego karabinu snajperskiego, kompatybilnego tylko z Legionem.

Efekt: Miotacz antymaterii M-98 Wdowa
Koszt badania: 15000 jednostek palladu
Jak zdobyć?:

 

Krogańska strzelba

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Krogańska strzelba

Opis: Naukowcy ze zbrojowni wyprodukowali dla Grunta jeden prototypowy egzemplarz, naruszający standardy Rady dotyczące broni kosmicznej. Odrzut Claymore jest tak silny, że mógłby połamać ludzką rękę. Na szczęście Grunt nie jest człowiekiem.

Efekt: Ciężka strzelba M-300 Claymore
Koszt badania: 15000 jednostek platyny
Jak zdobyć?:

 

Krogańska witalność

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Krogańska witalność

Opis: Naukowiec imieniem Okeer opracował retrowirusa, który odpowiada krogańskiemu kodowi genetycznemu. Zmodyfikowanie sekwencji genów wirusa i wstrzyknięcie małej jego ilości kroganinowi może spowodować zmianę kodu genetycznego.

Efekt: Zdrowie Grunta: +25%
Koszt badania: 2500 jednostek platyny
Jak zdobyć?:

 

Moduł hakowania

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Moduł hakowania

Opis: W niekończącej się wojnie pomiędzy producentami oprogramowania i hakerami, Cerberus prowadzi spis najważniejszych "tylnych wejść" - mało znanych dziur w zabezpieczeniach, które istnieją od pewnego czasu i nie zostały załatane. Dalsze badania w tej dziedzinie ułatwią agentom łamanie większości konwencjonalnych zabezpieczeń.

Efekt: Czas obchodzenia zabezpieczeń: +100%
Koszt badania: 30000 kredytów
Jak zdobyć?:

  • Do kupienia w Centrum handlowym Harrota na Omedze.
 

Moduł obejścia

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Moduł obejścia

Opis: Zawodność czysto programowych zabezpieczeń doprowadziła do wzrostu wiary w elektroniczne zamki współpracujące z fizycznymi, jak również elektronicznymi kluczami. Według producentów są one nie do złamania, a ich popularność rośnie, na co producenci omni-kluczy zareagowali, dodając do omni-kluczy funkcje klucza uniwersalnego. Używanie ich wymaga umiejętności, podobnie jak wytrychów, ale z pomocą oprogramowania wprawni agenci są w stanie obejść większość zamków odpowiednio szybko. Ulepszenia programów do skanowania i autokorekcji umożliwiają otwieranie zamków bez uruchamiania alarmów.

Efekt: Czas obchodzenia zabezpieczeń: +100%
Koszt badania: 30000 kredytów
Jak zdobyć?:

  • Do kupienia w sklepie Technologii Serrice na Illium.
 

Omni-klucz Mordina

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Omni-klucz Mordina

Opis: Mordin zbudował własny omni-klucz, a przy użyciu odpowiednich materiałów powinien być w stanie dokonać znacznych ulepszeń.

Efekt: Obrażenia od mocy technologicznych Mordina: +25%
Koszt badania: 3000 jednostek pierwiastka zero
Jak zdobyć?:

 

Ponowny trening z mocy

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Ponowny trening z mocy

Opis: Dzięki zaawansowanemu treningowi Shepard może przenieść punkty do innych mocy. Nie otrzymujesz żadnych punktów dodatkowych. Shepard może ukończyć ten projekt badawczy wiele razy. Za każdym razem, kiedy to zrobi, wszystkie wydane punkty zostaną zresetowane. Przejdź do menu drużyny, żeby rozdzielić punkty natychmiast po ukończeniu tego projektu badawczego.

Efekt: Możliwość ponownego rozdysponowania punktów mocy.
Koszt badania: 2500 jednostek pierwiastka zero
Jak zdobyć?:

 

Siła tarcz gethów

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Siłą tarcz gethów

Opis: Obdarza członków oddziału technologią tarczy gethów. Po odejściu gethów za Mgławicę ich technologia rozwijała się w innym kierunku niż technologia Przymierza. Mimo że są one całkowicie niekompatybilne, to ulepszenie wspomaga tarcze gethów poprzez zintegrowanie ostatnich osiągnięć Przymierza z dodatkowymi generatorami pola.

Efekt: Siła tarcz gethów: +25%
Koszt badania: 2500 jednostek platyny
Jak zdobyć?:

 

Twarde tarcze

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Twarde tarcze

Opis: Cerberus odniósł ograniczone sukcesy w badaniach nad technologią tarcz gethów. Jego naukowcy nie do końca rozumieją, dlaczego tarcze gethów są bardziej odporne na pociski. Jednak przełom w badaniach jest nieunikniony i możliwe jest zbudowanie generatora pola efektu masy, który naśladuje tę technologię.

Efekt: Obrażenia tarcz: -20%
Koszt badania: 25000 jednostek pierwiastka zero
Wymagania: 3. poziom Ochrony przed obrażeniami
Jak zdobyć?:

 

Obrażenia biotyczne Obiektu Zero

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Obrażenia biotyczne Obiektu Zero

Opis: Jack wykazuje postępującą degenerację układu nerwowego. Można by się spodziewać, że zmniejszy to jej potencjał tworzenia pól efektu masy, tymczasem jej zdolności rosną. Zastępując moduł zasilania w jej wzmacniaczu biotycznym prototypowym modułem o większej pojemności, można znacznie zwiększyć moc biotyczną Jack.

Efekt: Obrażenia od mocy biotycznych Jack: +20%
Koszt badania: 3000 jednostek pierwiastka zero
Jak zdobyć?:

 

Zaawansowany trening

Gry cRPG - Przewodnik - Mass Effect 2 - Ulepszenia - Prototypy - Zaawansowany trening

Opis: Poprzez intensywny trening Shepard może się nauczyć, jak używać pojedynczej mocy dodatkowej. Pozyskiwanie kolejnych lojalnych członków drużyny zwiększy liczbę dostępnych mocy. Shepard może ukończyć ten projekt badawczy wiele razy. Za każdym razem, kiedy to zrobi, może wybrać nową moc dodatkową, a punkty wydane do tej pory zostaną przeniesione do nowej mocy.

Efekt: Umożliwia ponowne rozdysponowanie punktów mocy.
Koszt badania: 5000 jednostek pierwiastka zero
Jak zdobyć?:

 

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.