Czarownik
Czarownicy bywają traktowani jako podrzędna kasta magów, choć w rzeczywistości należało by raczej nazywać ich magami-specjalistami. czarownicy są bowiem mistrzami w sztuce przyzywania i zaklinania. Przedstawiciele tej profesji poszukują zwykle magicznych pierścieni, zwojów, broni i pancerzy. Często spotyka się ich w towarzystwie podległych im ożywieńców lub daedrycznych służących.
Główne cechy: Inteligencja, Kondycja.
Umiejętności główne: Zaklinanie, Przywołanie, Zniszczenie, Przemiana, Mistycyzm.
Umiejętności dodatkowe: Iluzje, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz, Celność, Krótkie Ostrze.
Inkwizytor
Inkwizytorzy poświęcają swe życie walce z wynaturzonymi praktykami czarnej magii. Ich wyszkolenie w dziedzinie walki wręcz, magii i niewykrywalności czyni z nich niezwykle groźnych przeciwników. Naturalnymi przeciwnikami inkwizytorów są wampiry, wiedźmy, czarnoksiężnicy i nekromanci.
Główne cechy: Inteligencja, Zwinność.
Umiejętności główne: Zaklinanie, Przywołanie, Alchemia, Lekki Pancerz, Celność.
Umiejętności dodatkowe: Bez Zbroi, Tarcza, Bron Obuchowa, Skradanie, Mistycyzm.
Mag Bitewny
Specjalna grupa magów, wyszkolona zarówno w tajnikach magii jak i konwencjonalnej sztuce wojennej. magowie bitewni nie są tak wszechstronni jak ich koledzy po fachu, ale rekompensują to sobie prawdziwym mistrzostwem w dziedzinie zaklęć ofensywnych. Kilku magów bitewnych może stawić czoła nawet bardzo licznemu oddziałowi przeciwnika, toteż chętnie zatrudnia się ich w armiach i strażach przybocznych możnowładców.
Główne cechy: Siła, Inteligencja.
Umiejętności główne: Przemiana, Zniszczenie, Przywołanie, Topór, Ciężki Pancerz.
Umiejętności dodatkowe: Mistycyzm, Długie Ostrze, Celność, Zaklinanie, Alchemia.
Mag Zbrojny
Są to magowie-najemnicy, służący zwykle w mniejszych oddziałach cesarskiej armii. Weterani tej klasy cieszą się opinią znakomitych żołnierzy i poszukiwaczy przygód.
Główne cechy: Siła Woli, Kondycja.
Umiejętności główne: Tarcza, Przywrócenie, Długie Ostrze, Zniszczenie, Przemiana.
Umiejętności dodatkowe: Broń Obuchowa, Zaklinanie, Alchemia, Średni Pancerz, Topór.
Nocny Łowca
Nocni Łowcy to kasta magów, którzy specjalizują się w cichej walce na tyłach wroga. Przedstawiciele tej klasy nie cieszą się zbyt dobrą opinią, gdyż większość z nich to złodzieje, skrytobójcy i tajni agenci wywiadu.
Główne cechy: Siłą Woli, Szybkość.
Umiejętności główne: Mistycyzm, Iluzje, Przemiana, Skradanie, Krótkie Ostrze.
Umiejętności dodatkowe: Lekki Pancerz, Bez Zbroi, Zniszczenie, Celność, Zabezpieczenia.
Uzdrowiciel
Uzdrowiciele to specjalna kasta magów, która ma uzdrawiać rannych i leczyć chorych. W obliczu niebezpieczeństwa Uzdrowiciele posługują się magią obronną, do przemocy uciekając się wyłącznie w sytuacjach krytycznych.
Główne cechy: Inteligencja, Siła Woli.
Umiejętności główne: Przywrócenie, Mistycyzm, Przemiana, Walka Wręcz, Retoryka.
Umiejętności dodatkowe: Iluzje, Alchemia, Bez Zbroi, Lekki Pancerz, Bron Obuchowa.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!