Klasy magiczne

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Czarownik

Klasy - Czarownik

Czarownicy bywają traktowani jako podrzędna kasta magów, choć w rzeczywistości należało by raczej nazywać ich magami-specjalistami. czarownicy są bowiem mistrzami w sztuce przyzywania i zaklinania. Przedstawiciele tej profesji poszukują zwykle magicznych pierścieni, zwojów, broni i pancerzy. Często spotyka się ich w towarzystwie podległych im ożywieńców lub daedrycznych służących.

Główne cechy: Inteligencja, Kondycja.

Umiejętności główne: Zaklinanie, Przywołanie, Zniszczenie, Przemiana, Mistycyzm.

Umiejętności dodatkowe: Iluzje, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz, Celność, Krótkie Ostrze.

Inkwizytor

Klasy - Inkwizytor

Inkwizytorzy poświęcają swe życie walce z wynaturzonymi praktykami czarnej magii. Ich wyszkolenie w dziedzinie walki wręcz, magii i niewykrywalności czyni z nich niezwykle groźnych przeciwników. Naturalnymi przeciwnikami inkwizytorów są wampiry, wiedźmy, czarnoksiężnicy i nekromanci.

Główne cechy: Inteligencja, Zwinność.

Umiejętności główne: Zaklinanie, Przywołanie, Alchemia, Lekki Pancerz, Celność.

Umiejętności dodatkowe: Bez Zbroi, Tarcza, Bron Obuchowa, Skradanie, Mistycyzm.

Mag Bitewny

Klasy - Mag Bitewny

Specjalna grupa magów, wyszkolona zarówno w tajnikach magii jak i konwencjonalnej sztuce wojennej. magowie bitewni nie są tak wszechstronni jak ich koledzy po fachu, ale rekompensują to sobie prawdziwym mistrzostwem w dziedzinie zaklęć ofensywnych. Kilku magów bitewnych może stawić czoła nawet bardzo licznemu oddziałowi przeciwnika, toteż chętnie zatrudnia się ich w armiach i strażach przybocznych możnowładców.

Główne cechy: Siła, Inteligencja.

Umiejętności główne: Przemiana, Zniszczenie, Przywołanie, Topór, Ciężki Pancerz.

Umiejętności dodatkowe: Mistycyzm, Długie Ostrze, Celność, Zaklinanie, Alchemia.

Mag Zbrojny

Klasy - Mag Zbrojny

Są to magowie-najemnicy, służący zwykle w mniejszych oddziałach cesarskiej armii. Weterani tej klasy cieszą się opinią znakomitych żołnierzy i poszukiwaczy przygód.

Główne cechy: Siła Woli, Kondycja.

Umiejętności główne: Tarcza, Przywrócenie, Długie Ostrze, Zniszczenie, Przemiana.

Umiejętności dodatkowe: Broń Obuchowa, Zaklinanie, Alchemia, Średni Pancerz, Topór.

Nocny Łowca

Klasy - Nocny Łowca

Nocni Łowcy to kasta magów, którzy specjalizują się w cichej walce na tyłach wroga. Przedstawiciele tej klasy nie cieszą się zbyt dobrą opinią, gdyż większość z nich to złodzieje, skrytobójcy i tajni agenci wywiadu.

Główne cechy: Siłą Woli, Szybkość.

Umiejętności główne: Mistycyzm, Iluzje, Przemiana, Skradanie, Krótkie Ostrze.

Umiejętności dodatkowe: Lekki Pancerz, Bez Zbroi, Zniszczenie, Celność, Zabezpieczenia.

Uzdrowiciel

Klasy - Uzdrowiciel

Uzdrowiciele to specjalna kasta magów, która ma uzdrawiać rannych i leczyć chorych. W obliczu niebezpieczeństwa Uzdrowiciele posługują się magią obronną, do przemocy uciekając się wyłącznie w sytuacjach krytycznych.

Główne cechy: Inteligencja, Siła Woli.

Umiejętności główne: Przywrócenie, Mistycyzm, Przemiana, Walka Wręcz, Retoryka.

Umiejętności dodatkowe: Iluzje, Alchemia, Bez Zbroi, Lekki Pancerz, Bron Obuchowa.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.