Klasy złodziejskie

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Agent

Klasy - Agent

Agenci zajmują się zdobywaniem wiadomości i dezinformacją przeciwnika. Oprócz szkolenia w dziedzinach typowo złodziejskich są także mistrzami samoobrony. Dobry agent jest cichy, przebiegły i samowystarczalny.

Główne cechy: Osobowość, Zwinność.

Umiejętności główne: Retoryka, Skradanie, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze.

Umiejętności dodatkowe: Handel, Przywołanie, Tarcza, Bez Zbroi, Iluzje.

Akrobata

Klasy - Akrobata

Akrobaci to zwyczajowe, łagodne określenie dla grupy wysportowanych włamywaczy, którzy potrafią dostać się w miejsca nieosiągalne dla zwykłych złodziei. Jak wszyscy rabusie polegają w znacznej mierze na zwinności i niewykrywalności.

Główne cechy: Zwinność, Kondycja.

Umiejętności główne: Akrobatyka, Atletyka, Celność, Skradanie, Bez Zbroi.

Umiejętności dodatkowe: Retoryka, Przemiana, Włócznia, Walka Wręcz, Lekki Pancerz.

Bard

Klasy - Bard

Bardowie to wędrowni śpiewacy i gawędziarze. Choć bitwy traktują zwykle jako źródło inspiracji dla swych pieśni, wędrowny poeta musi także władać mieczem, jeśli nie chce zakończyć żywota w żołądku napotkanych na szlaku bestii.

Główne cechy: Osobowość, Inteligencja.

Umiejętności główne: Retoryka, Akrobatyka, Alchemia, Długie Ostrze, Tarcza.

Umiejętności dodatkowe: Handel, Iluzje, Średni Pancerz, Zaklinanie, Zabezpieczenia.

Mnich

Klasy - Mnich

Mnisi to specjaliści od walki bez użycia broni i pancerza. Dzięki swej zręczności i ruchliwości potrafią w razie potrzeby pozostawać niezauważeni nawet dla czujnego obserwatora. Wiedzą również jak radzić sobie z wszelkiego rodzaju lekkim orężem.

Główne cechy: Zwinność, Siła Woli.

Umiejętności główne: Walka Wręcz, Bez Zbroi, Atletyka, Akrobatyka, Skradanie.

Umiejętności dodatkowe: Tarcza, Celność, Lekki Pancerz, Przywrócenie, Broń Obuchowa.

Pielgrzym

Klasy - Mnich

Pielgrzymi to podróżnicy poszukujący prawdy i duchowego oczyszczenia. Lata wędrówek przez niebezpieczne pustkowia nauczyły ich biegle władać wszelkiego rodzaju orężem i pancerzami, a także posługiwać się magią. Obycie w większych miastach Cesarstwa rozwinęło u nich żyłkę kupiecką i zdolność przekonywania napotkanych osób.

Główne cechy: Kondycja, Osobowość.

Umiejętności główne: Retoryka, Handel, Celność, Przywrócenie, Średni Pancerz.

Umiejętności dodatkowe: Iluzje, Walka Wręcz, Krótkie Ostrze, Tarcza, Alchemia.

Skrytobójca

Klasy - Skrytobójca

Skrytobójcy zajmują się cichym likwidowaniem niewygodnych osób. Ofiara ginie zwykle zastrzelona z ukrycia lub zasztyletowana w tłumie ludzi. Skrytobójcy mogą być zarówno bezlitosnymi mordercami jak i agentami instytucji, stojących na straży prawa i porządku.

Główne cechy: Szybkość, Inteligencja.

Umiejętności główne: Skradanie, Celność, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze, Akrobatyka.

Umiejętności dodatkowe: Zabezpieczenia, Długie Ostrze, Alchemia, Tarcza, Atletyka.

Złodziej

Klasy - Złodziej

Złodzieje zajmują się kradzieżą kieszonkową i włamaniami. W odróżnieniu od bandytów, którzy zabijają swe ofiary, złodzieje stawiają na niewykrywalność i z reguły stronią od przemocy. Ich głównymi atutami są spryt i zręczność.

Główne cechy: Szybkość, Zwinność.

Umiejętności główne: Zabezpieczenia, Skradanie, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze.

Umiejętności dodatkowe: Celność, Retoryka, Walka Wręcz, Handel, Atletyka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.