Magia

Vademecum gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Korzystanie ze zdolności magicznych opiera się głównie na wyszkoleniu twojej postaci w jednej z sześciu szkół magii. Magiczne umiejętności rozwija się korzystając z oferowanych przez nie zaklęć. Nowe zaklęcia można pozyskiwać, kupując je od napotkanych magów lub wypełniając niektóre zadania.

Oprócz tradycyjnej magii, w TES3 Morrowind spotkasz się z dwoma alternatywnymi szkołami: szkołą alchemii (zajmującej się przygotowywaniem magicznych mikstur i eliksirów) oraz szkołą zaklinania (parającą się nadawaniu zwykłym przedmiotom ładunków magicznych). Szkoły te zostaną opisane w osobnych artykułach.

Poniżej znajduje się spis działów, w których przedstawiono poszczególne zaklęcia dostępnych w Morrowind szkół magii. W opisach czarów po nazwie zaklęcia i jego efekcie podano także dane magów, którzy mogą ci sprzedać interesujące cię zaklęcie i orientacyjną lokacje, w której możesz owych magów znaleźć.

  1. Iluzje
  2. Mistycyzm
  3. Przemiana
  4. Przywołanie
  5. Przywrócenie
  6. Zniszczenie

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: EkwipunekKlasyMagiaPoradniki - początek rozgrywkiPoradniki - tworzenie postaciPrzewodnik po VvardenfellRasyUmiejętnościWspółczynnikiZnaki zodiaku