Zaklęcia tej szkoły pozwalają rzucającemu tymczasowo łamać prawa natury.
Absorpcja Kondycji
Przenosi kondycję celu na rzucającego zaklęcie, osłabiając ofiarę a wzmacniając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość kondycji. Po upłynięciu czasu trwania efektu, kondycja ofiary i maga wraca do normalnej wartości.
Mrozie: Kompletnie nieprzydatny czar - zbyt słaby żeby powalić silnego przeciwnika, a i tobie przywróci niewielką część puli pkt kondycji. Lepiej stosować mikstury.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Absorpcja Kondycji - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Arrille - Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra Telis Salvani - Balmora: Świątynia |
Absorpcja Kondycji - 5-20 pkt przez 30 s. na cel |
Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze |
Wysysanie Energii - 5-20 pkt przez 30 s. przez dotyk |
Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia Llarara Omayn - Balmora: Świątynia Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze |
Absorpcja Magii
Pozwala celowi wchłonąć rzucone nań zaklęcie i wykorzystać jego energię do odnowienia własnych zapasów many. Sto
Mrozie: Bardzo przydatny czar - nie dość, że chroni cię przed zaklęciami nieprzyjaciela, to jeszcze zwiększa twoją manę. Obowiązkowa pozycja dla każdego maga znającego szkołę mistycyzmu.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Absorpcja Magii - 10% przez 5 s. na siebie |
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów Sirilonwe - Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Tyermaillin - Balmora: dom Tyermaillina |
Dzikie Pochłanianie Zaklęć - 1-40% przez 5 s. na siebie |
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8 Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Wrzask - 3-8 pkt przez 5 s. na cel |
Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze |
Zabójczy Hałas - 2-60 pkt przez 5 s. na cel |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8 Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze |
Słabe Pochłanianie Zaklęć - 10-20% przez 5 s. na siebie |
Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: dom Berendas |
Uczta Viveka - 10% przez 5 s. na siebie |
Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni Guls Llervu - Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia Tunila Omavel - Tel Uvirith: dom Omavel Tyermaillin - Balmora: dom Tyermaillina Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia |
Absorpcja Many
Przenosi manę celu na rzucającego zaklęcie, utrudniając ofierze rzucanie zaklęć. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość many. Po upłynięciu czasu trwania efektu, mana ofiary i maga wraca do normalnej wartości.
Mrozie: Kolejne bardzo pomocne zaklęcie podczas eksploracji Vvardenfell - odbiera manę przeciwnikowi i odnawia twoją. Polecam!
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Magiczna Pułapka Tranasy - 20-30 pkt przez 10 s. na siebie |
Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze |
Absorpcja Umiejętności
Tymczasowo zmniejsza jedną z umiejętności celu, i zwiększa tę samą umiejętność u rzucającego zaklęcie. Po upływie czasu trwania zaklęcia, umiejętności obydwu stron wracają do normy.
Mrozie: Czar ten jest niemożliwy do nabycia w "zwyczajnych" warunkach, można co najwyżej zakupić przedmiot z efektem absorpcji umiejętności; tak czy inaczej, czar nie należy do tych "niezbędnych".
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Magiczna Pułapka Tranasy - 20-30 pkt przez 10 s. na siebie | Czar ten jest niemożliwy do nabycia. |
Absorpcja Współczynników
Tymczasowo przenosi na rzucającego zaklęcie część współczynnika celu: Siły, Inteligencji, Siły woli, Zwinności, Szybkości, Wytrzymałości lub Szczęścia. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość swojego współczynnika. Po upłynięciu czasu trwania efektu, współczynniki wracają do normalnej wartości.
Mrozie: Jak sama nazwa wskazuje czar absorbuje umiejętność celu, co ogranicza nieco jego szansę na pokonanie cię, jednak nie na tyle, by na poważnie interesować się tym zaklęciem. Natomiast jeśli chcesz chwilowo podnieść własne umiejętności, to lepiej stosować mikstury.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Absorpcja Inteligencji - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery |
Absorpcja Osobowości - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi |
Absorpcja Siły Woli - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius |
Absorpcja Siły - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi |
Absorpcja Szczęścia - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica |
Absorpcja Szybkości |
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas |
Absorpcja Szybkości (cel) | Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze |
Absorpcja Wytrzymałości - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica |
Absorpcja Zwinności | Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów |
Szkarłatna Rozpacz |
Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze |
Absorpcja Zdrowia
Przenosi zdrowie celu na rzucającego zaklęcie, raniąc ofiarę a uzdrawiając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość zdrowia. Po upłynięciu czasu trwania efektu, zdrowie ofiary i maga wraca do normalnej wartości.
Mrozie: Dosyć ciekawy i warty zapamiętania czar - nieraz pomógł mi przechylić szalę zwycięstwa na swoja stronę, kiedy przegrana była bliska. Moim zdaniem jedno z lepszych zaklęć ze szkoły mistycyzmu.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Absorpcja Zdrowia - 5-52 pkt przez dotyk |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery |
Praworządność - 10 pkt przez dotyk |
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia Mehra Drora - Gnisis: Świątynia Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad |
Chwytanie Dusz
Zamyka duszę celu w najmniejszym z klejnotów duszy znajdujących się w ekwipunku rzucającego zaklęcie, pod warunkiem, że cel zostanie zabity w trakcie trwania efektu.
Mrozie: Po rzuceniu czar umożliwia złapanie duszy przeciwnika w klejnot duszy w przeciągu 60 sekund, co pozwala potem stworzyć potężny przedmiot! Jest to jedno z tych zaklęć, które musisz mieć nawet jeśli nie grasz magiem (no chyba, że posiadasz przedmiotem z zaklętym efektem chwytania dusz).
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Chwytanie Dusz - przez 60 s. na dotyk |
Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong |
Interwencja Almsivi
Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni Trójcy.
Mrozie: Twój niezbędnik - przydatny zarówno jako ostatnia deska ratunku przed śmiercią jak i do transportowania dużej ilości przedmiotów na spore odległości. Lub po prostu jako dobry teleport.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Interwencja Almsivi - na siebie |
Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna Elynu Saren - Suran: Świątynia Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia Mehra Drora - Gnisis: Świątynia Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia |
Interwencja Bóstw
Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni kultu Tamriel.
Mrozie: Działa identycznie jak "Interwencja Almsivi" i ma takie same zastosowania jak wspomniany czar. Różnica polegam na tym, że Interwencja Bóstw przeniesie cię pod ołtarz Kultu Tamriel,a nie pod Świątynię Trójcy.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Interwencja Bóstw - na siebie |
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice |
Odbicie
Odbija rzucone na cel zaklęcie w stronę atakującego. Sto
Mrozie: Bardzo przydatne zaklęcie w konfrontacjach z innymi magami. Dzięki temu zaklęciu niekiedy nie będziesz musiał nawet podejmować akcji - przeciwnik jak na ironię wykończy się własnym czarem.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Dzikie Odbicie - 1-40% przez 10 s. na siebie |
Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu |
Odbicie - 10-20% przez 5 s. na siebie |
Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas |
Odwrócenie Llivama - 20-30% przez 10 s. na siebie |
Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong |
Silne Odbicie - 20-30% przez 5 s. na siebie |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze |
Zwierciadło Shalidor - 10-30% przez 10 s. na siebie |
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel |
Zwierciadło Sothy - 10% przez 5 s. na siebie |
Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia |
Oznaczenie
Oznacza aktualną pozycję rzucającego czar jako cel dla zaklęcia Przeniesienie.
Mrozie: W połączeniu z "Przeniesieniem", Oznaczenie tworzy jeszcze praktyczniejszy teleport niż Interwencję Almsivi/Bóstw. Kombinacja tych dwóch czarów pozwala w kilka sekund pokonać całą długość Vvardenfell! Obowiązkowe zaklęcie dla każdego ceniącego czas podróżnika.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Oznaczenie - na siebie |
Farena Arelas - Tel Uvirith: dom Arelas Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel Llarara Omayn - Balmora: Świątynia Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów |
Przeniesienie
Oznacza aktualną pozycję rzucającego czar jako cel dla zaklęcia Przeniesienie.
Mrozie: Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie do miejsca, w którym po raz ostatni użyto zaklęcia z efektem Oznaczenie.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przeniesienie - na siebie |
Eraamion - Caldera: Gildia Magów Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów |
Rozproszenie
Neguje działanie zaklęcia rzuconych na cel. Nie ma wpływu na zdolności, choroby, klątwy i efekty używania magicznych przedmiotów. Sto
Mrozie: Dosyć przydatny czar, aczkolwiek nie niezbędny. Jeśli nie grasz magiem, lepiej i wygodniej będzie stosować mikstury o tym samym efekcie.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Magiczne Oczyszczenie - 5 % na cel |
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: jurta Wieszczki Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice |
Rozproszenie - 100 % na siebie |
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia |
Łaska Almalexii - 20 % na siebie |
Elynu Saren - Suran: Świątynia Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery Guls Llervu - Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu Mehra Drora - Gnisis: Świątynia Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica |
Telekineza
Pozwala rzucającemu wywierać wpływ na otoczenie nawet ze znacznej odległości (podnosić przedmioty, otwierać drzwi, itp.) Sto
Mrozie: Czar niemal stworzony do wszelkiego rodzaju kradzieży; można powiedzieć, że telekineza jest "przedłużeniem twoich rąk". Zamiast skradać się, wystarczy ustawić się w miejscu, w którym nikt cię nie zauważy, rzucić czar i przedmiot jest twój - szybko, łatwo, przyjemnie i co ważne - bez problemów ze strażnikami.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Telekineza - 25 pkt przez 5 s. |
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu |
Wykrycie Kluczy
Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość klucze do drzwi i skrzyń. Sto
Mrozie: Bardzo przydatne zaklęcie, zwłaszcza kiedy po raz kolejny ważna dla ciebie skrzynia jest zamknięta. Nawet jeśli radzisz sobie z najtrudniejszymi zamkami, warto jest mieć ten czar w zanadrzu "na wszelki wypadek".
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Wykrycie Kluczy - 50 pkt przez 5 s. |
Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów |
Włamywacz Tevrala - 10 pkt przez 10 s |
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong |
Wykrycie Zaklętych Przedmiotów
Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość zaklęte przedmioty. Sto
Mrozie: Kolejny dosyć przydatny czar "penetrujący". Nieoceniony jeśli szukasz zaklętego przedmiotu, a nie jesteś do końca pewien gdzie on się znajduje.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Wykrycie Zaklętych Przedmiotów - 10 pkt przez 10 s. |
Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki |
Wykrycie Zwierzęcia
Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość obecność istot niemechanicznych. Zostaną one oznaczone na ma
Mrozie: Średnio przydatne zaklęcie, z racji tego, że wyniki przeszukiwania obszaru są nieprecyzyjne (nigdy, nie wiesz jakiego rodzaju istotę wykryło). W trakcie poszukiwania osób lepiej zdać sie na własny instynkt.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Wykrycie Istoty - 50-150 pkt przez 5 s. |
Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!