Szkoła mistycyzmu

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Zaklęcia tej szkoły pozwalają rzucającemu tymczasowo łamać prawa natury.

Absorpcja Kondycji

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Absorpcja Kondycji

Przenosi kondycję celu na rzucającego zaklęcie, osłabiając ofiarę a wzmacniając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość kondycji. Po upłynięciu czasu trwania efektu, kondycja ofiary i maga wraca do normalnej wartości.

Mrozie: Kompletnie nieprzydatny czar - zbyt słaby żeby powalić silnego przeciwnika, a i tobie przywróci niewielką część puli pkt kondycji. Lepiej stosować mikstury.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Absorpcja Kondycji - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Arrille - Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Absorpcja Kondycji - 5-20 pkt przez 30 s. na cel Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Wysysanie Energii - 5-20 pkt przez 30 s. przez dotyk Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
 

Absorpcja Magii

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Absorpcja Magii

Pozwala celowi wchłonąć rzucone nań zaklęcie i wykorzystać jego energię do odnowienia własnych zapasów many. Sto

Mrozie: Bardzo przydatny czar - nie dość, że chroni cię przed zaklęciami nieprzyjaciela, to jeszcze zwiększa twoją manę. Obowiązkowa pozycja dla każdego maga znającego szkołę mistycyzmu.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Absorpcja Magii - 10% przez 5 s. na siebie Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Sirilonwe - Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: dom Tyermaillina
Dzikie Pochłanianie Zaklęć - 1-40% przez 5 s. na siebie Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8
Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
Wrzask - 3-8 pkt przez 5 s. na cel Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Zabójczy Hałas - 2-60 pkt przez 5 s. na cel Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Słabe Pochłanianie Zaklęć - 10-20% przez 5 s. na siebie Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: dom Berendas
Uczta Viveka - 10% przez 5 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Tunila Omavel - Tel Uvirith: dom Omavel
Tyermaillin - Balmora: dom Tyermaillina
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
 

Absorpcja Many

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Absorpcja Many

Przenosi manę celu na rzucającego zaklęcie, utrudniając ofierze rzucanie zaklęć. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość many. Po upłynięciu czasu trwania efektu, mana ofiary i maga wraca do normalnej wartości.

Mrozie: Kolejne bardzo pomocne zaklęcie podczas eksploracji Vvardenfell - odbiera manę przeciwnikowi i odnawia twoją. Polecam!

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Magiczna Pułapka Tranasy - 20-30 pkt przez 10 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
 

Absorpcja Umiejętności

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Absorpcja Umiejętności

Tymczasowo zmniejsza jedną z umiejętności celu, i zwiększa tę samą umiejętność u rzucającego zaklęcie. Po upływie czasu trwania zaklęcia, umiejętności obydwu stron wracają do normy.

Mrozie: Czar ten jest niemożliwy do nabycia w "zwyczajnych" warunkach, można co najwyżej zakupić przedmiot z efektem absorpcji umiejętności; tak czy inaczej, czar nie należy do tych "niezbędnych".

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Magiczna Pułapka Tranasy - 20-30 pkt przez 10 s. na siebie Czar ten jest niemożliwy do nabycia.
 

Absorpcja Współczynników

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Absorpcja Współczynników

Tymczasowo przenosi na rzucającego zaklęcie część współczynnika celu: Siły, Inteligencji, Siły woli, Zwinności, Szybkości, Wytrzymałości lub Szczęścia. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość swojego współczynnika. Po upłynięciu czasu trwania efektu, współczynniki wracają do normalnej wartości.

Mrozie: Jak sama nazwa wskazuje czar absorbuje umiejętność celu, co ogranicza nieco jego szansę na pokonanie cię, jednak nie na tyle, by na poważnie interesować się tym zaklęciem. Natomiast jeśli chcesz chwilowo podnieść własne umiejętności, to lepiej stosować mikstury.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Absorpcja Inteligencji - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Absorpcja Osobowości - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Absorpcja Siły Woli - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Absorpcja Siły - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Absorpcja Szczęścia - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Absorpcja Szybkości Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Absorpcja Szybkości (cel) Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Absorpcja Wytrzymałości - 5-20 pkt przez 30 s. na dotyk Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Absorpcja Zwinności Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Szkarłatna Rozpacz Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
 

Absorpcja Zdrowia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Absorpcja Zdrowia

Przenosi zdrowie celu na rzucającego zaklęcie, raniąc ofiarę a uzdrawiając maga. Na czas trwania efektu, rzucający zaklęcie może przekroczyć maksymalną wartość zdrowia. Po upłynięciu czasu trwania efektu, zdrowie ofiary i maga wraca do normalnej wartości.

Mrozie: Dosyć ciekawy i warty zapamiętania czar - nieraz pomógł mi przechylić szalę zwycięstwa na swoja stronę, kiedy przegrana była bliska. Moim zdaniem jedno z lepszych zaklęć ze szkoły mistycyzmu.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Absorpcja Zdrowia - 5-52 pkt przez dotyk Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Praworządność - 10 pkt przez dotyk Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
 

Chwytanie Dusz

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Chwytanie Dusz

Zamyka duszę celu w najmniejszym z klejnotów duszy znajdujących się w ekwipunku rzucającego zaklęcie, pod warunkiem, że cel zostanie zabity w trakcie trwania efektu.

Mrozie: Po rzuceniu czar umożliwia złapanie duszy przeciwnika w klejnot duszy w przeciągu 60 sekund, co pozwala potem stworzyć potężny przedmiot! Jest to jedno z tych zaklęć, które musisz mieć nawet jeśli nie grasz magiem (no chyba, że posiadasz przedmiotem z zaklętym efektem chwytania dusz).

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Chwytanie Dusz - przez 60 s. na dotyk Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong
 

Interwencja Almsivi

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Chwytanie Dusz

Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni Trójcy.

Mrozie: Twój niezbędnik - przydatny zarówno jako ostatnia deska ratunku przed śmiercią jak i do transportowania dużej ilości przedmiotów na spore odległości. Lub po prostu jako dobry teleport.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Interwencja Almsivi - na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
 

Interwencja Bóstw

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Interwencja Bóstw

Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie przed ołtarz najbliższej świątyni kultu Tamriel.

Mrozie: Działa identycznie jak "Interwencja Almsivi" i ma takie same zastosowania jak wspomniany czar. Różnica polegam na tym, że Interwencja Bóstw przeniesie cię pod ołtarz Kultu Tamriel,a nie pod Świątynię Trójcy.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Interwencja Bóstw - na siebie Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
 

Odbicie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odbicie

Odbija rzucone na cel zaklęcie w stronę atakującego. Sto

Mrozie: Bardzo przydatne zaklęcie w konfrontacjach z innymi magami. Dzięki temu zaklęciu niekiedy nie będziesz musiał nawet podejmować akcji - przeciwnik jak na ironię wykończy się własnym czarem.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Dzikie Odbicie - 1-40% przez 10 s. na siebie Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Odbicie - 10-20% przez 5 s. na siebie Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Odwrócenie Llivama - 20-30% przez 10 s. na siebie Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Silne Odbicie - 20-30% przez 5 s. na siebie Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Mertisi Andavel - Tel Branora: Górne Piętra
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Zwierciadło Shalidor - 10-30% przez 10 s. na siebie Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Zwierciadło Sothy - 10% przez 5 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
 

Oznaczenie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Oznaczenie

Oznacza aktualną pozycję rzucającego czar jako cel dla zaklęcia Przeniesienie.

Mrozie: W połączeniu z "Przeniesieniem", Oznaczenie tworzy jeszcze praktyczniejszy teleport niż Interwencję Almsivi/Bóstw. Kombinacja tych dwóch czarów pozwala w kilka sekund pokonać całą długość Vvardenfell! Obowiązkowe zaklęcie dla każdego ceniącego czas podróżnika.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Oznaczenie - na siebie Farena Arelas - Tel Uvirith: dom Arelas
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
 

Przeniesienie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przeniesienie

Oznacza aktualną pozycję rzucającego czar jako cel dla zaklęcia Przeniesienie.

Mrozie: Natychmiastowo przenosi rzucającego zaklęcie do miejsca, w którym po raz ostatni użyto zaklęcia z efektem Oznaczenie.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przeniesienie - na siebie Eraamion - Caldera: Gildia Magów
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi
Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong
Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
 

Rozproszenie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Rozproszenie

Neguje działanie zaklęcia rzuconych na cel. Nie ma wpływu na zdolności, choroby, klątwy i efekty używania magicznych przedmiotów. Sto

Mrozie: Dosyć przydatny czar, aczkolwiek nie niezbędny. Jeśli nie grasz magiem, lepiej i wygodniej będzie stosować mikstury o tym samym efekcie.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Magiczne Oczyszczenie - 5 % na cel Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: jurta Wieszczki
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Rozproszenie - 100 % na siebie Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Łaska Almalexii - 20 % na siebie Elynu Saren - Suran: Świątynia
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Guls Llervu - Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Salama Andrethi - Tel Mora, Wieża: Usługi
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica

 

Telekineza

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Telekineza

Pozwala rzucającemu wywierać wpływ na otoczenie nawet ze znacznej odległości (podnosić przedmioty, otwierać drzwi, itp.) Sto

Mrozie: Czar niemal stworzony do wszelkiego rodzaju kradzieży; można powiedzieć, że telekineza jest "przedłużeniem twoich rąk". Zamiast skradać się, wystarczy ustawić się w miejscu, w którym nikt cię nie zauważy, rzucić czar i przedmiot jest twój - szybko, łatwo, przyjemnie i co ważne - bez problemów ze strażnikami.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Telekineza - 25 pkt przez 5 s. Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
 

Wykrycie Kluczy

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wykrycie Kluczy

Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość klucze do drzwi i skrzyń. Sto

Mrozie: Bardzo przydatne zaklęcie, zwłaszcza kiedy po raz kolejny ważna dla ciebie skrzynia jest zamknięta. Nawet jeśli radzisz sobie z najtrudniejszymi zamkami, warto jest mieć ten czar w zanadrzu "na wszelki wypadek".

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Wykrycie Kluczy - 50 pkt przez 5 s. Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong
Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Włamywacz Tevrala - 10 pkt przez 10 s Minnibi Selkin-Adda - Vivek, Arena: Ukryte Miejsce
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
 

Wykrycie Zaklętych Przedmiotów

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wykrycie Zaklętcyh Przedmiotów

Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość zaklęte przedmioty. Sto

Mrozie: Kolejny dosyć przydatny czar "penetrujący". Nieoceniony jeśli szukasz zaklętego przedmiotu, a nie jesteś do końca pewien gdzie on się znajduje.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Wykrycie Zaklętych Przedmiotów - 10 pkt przez 10 s. Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki
 

Wykrycie Zwierzęcia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wykrycie Zaklętych Przedmiotów

Rzucający zaklęcie może wykrywać na odległość obecność istot niemechanicznych. Zostaną one oznaczone na ma

Mrozie: Średnio przydatne zaklęcie, z racji tego, że wyniki przeszukiwania obszaru są nieprecyzyjne (nigdy, nie wiesz jakiego rodzaju istotę wykryło). W trakcie poszukiwania osób lepiej zdać sie na własny instynkt.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Wykrycie Istoty - 50-150 pkt przez 5 s. Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
 

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.