Szkoła przemiany

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Zaklęcia tej szkoły manipulują osnową rzeczywistości.

Brzemię

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Brzemię

Tymczasowo zwiększa ciężar przedmiotów niesionych przez cel, który będzie się szybciej męczył. Stopień efektu odpowiada przyrostowi ciężaru. Gdy czas trwania efektu minie, ciężar wraca do normy.

Mrozie: Jako, że przeciwnicy nie noszą zwykle niczego co mogłoby ich bardzo obciążyć, czar jest w zasadzie bezużyteczny.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Brzemię - 20 pkt przez 10 s. na cel Estirdalin - Balmora: Gildia Magów
Malven Romori - Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Brzemię Grzechu - 40-60 pkt przez 20 s. na dotyk Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Eraamion - Caldera: Gildia Magów
Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Ciężkie Brzemię - 40 pkt przez 10 s. na cel Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Dotyk Ciężkiego Brzemienia - 40 pkt przez 10 s, przez dotyk Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Dotyk Przygniatającego Brzemienia - 60 pkt przez 10 s.
przez dotyk
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Przygniatające Brzemię - 60 pkt przez 10 s. na cel Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Przygniatające Brzemię Grzechu - 60-80 pkt przez 30 s. na cel Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki
Straszliwe Zmęczenie - 50-70 pkt przez 10 s. na cel Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8
Wielkie Brzemię Grzechu - 40 pkt przez 10 s. na cel Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Zabójcze Zmęczenie - 60-90 pkt przez 10 s. na cel Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Zmęczenie - 30-60 pkt przez 10 s. na cel Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Gildan - Ald'ruhn: dom Gildan
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
 

Chodzenie po Wodzie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Chodzenie po Wodzie

Pozwala celowi chodzić po wodzie na czas trwania efektu.

Mrozie: Świetne zaklęcie zwłaszcza kiedy podróżujesz po pełnym wysepek Gorzkim Wybrzeżu czy okolicach zamieszkiwanych przez ród Telvanni - chodząc po wodzie nie musisz martwić się o ataki jakże irytujących dreughów czy zębaczy. Jeśli nie grasz magiem, warto zakląć jakiś przedmiot z efektem chodzenia po wodzie - przyda się, gwarantuje to.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Chodzenie po Wodzie - przez 60 s. na siebie Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
 

Lekkość

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Lekkość

Tymczasowo zmniejsza ciężar przedmiotów niesionych przez cel, który będzie się wolniej męczył. Stopień efektu odpowiada zmniejszeniu się ciężaru.

Mrozie: Kolejny bardzo ułatwiający rozgrywkę czar; najlepszym sposobem jego wykorzystania jest zaklęcie na stałe osobistego przedmiotu z czarem lekkość, dzięki czemu juz nigdy nie będziesz musiał się martwić o obciążenie swojej postaci. Polecam!

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Lekkość - 20 pkt na 10 s. na siebie Bratheru Oran - Vivek, Strefa Hlaalu: Dom Edryno Arethi
Estirdalin - Balmora: Gildia Magów
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Nasycona Lekkość Ulmsa - 50 pkt przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Silna Lekkość - 50 pkt przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wielka Lekkość - 100 pkt przez 10 s. na siebie Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Eraamion - Caldera: Gildia Magów
Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Llaalam Madalas - Sadrith Mora, Llaalam Madalas: Mag
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Lewitacja

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Lewitacja

Tymczasowo pozwala celowi unosić się w powietrzu. Stopień efektu określa szybkość, z jaką cel będzie mógł lewitować.

Mrozie: Niezbędny czar jeśli masz zamiar dostać się do siedziby członka rodu Telvanni, którzy nie zwykli korzystać ze schodów. Poza tym, penetrując jaskinie często natkniesz się na zawieszone przy stropie półki skalne, na których można znaleźć bardzo ciekawe przedmioty, jednak bez lewitacji ani rusz. Czy zapamiętasz to zaklęcie czy będziesz z niego korzystał za pomocą zaklętego przedmiotu - ten czar po prostu MUSISZ mieć.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Dzika Lewitacja - 1-50 pkt przez 30 s. na siebie Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Lewitacja - 10 pkt przez 30 s. na siebie Fevyn Ralen - Vivek, Strefa Telvanni: Mag
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Silna Lewitacja - 20 pkt przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
 

Oddychanie w Wodzie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Oddychanie w Wodzie

Pozwala celowi oddychać w wodzie na czas trwania zaklęcia.

Mrozie: I jeszcze jeden czar z kategorii "twój niezbędnik". Nie raz i nie dwa przyjdzie ci przepływać długie, zatopione groty, w których długość twojego oddechu może być ograniczona... naturalnie możesz również korzystać z mikstur, jednak z racji niewielkiego kosztu many, zaklęcie wydaje sie lepszym rozwiązaniem.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Oddychanie w Wodzie - przez 30 s. na siebie Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Pocałunek Viveka - przez 100 s. na siebie Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
 

Otwarcie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Otwarcie

Otwiera zamkniętą skrzynię lub drzwi. Stopień efektu odpowiada maksymalnej klasie zamka, którą można przy jego użyciu otworzyć.

Mrozie: Kolejny czar, bez którego w Morrowind właściwie nie można się obyć - nawet jeśli twoja postać ma dobrze rozwiniętą umiejętność "zabezpieczenia". Bardzo wartościowe zaklęcie, najlepiej zakląć je w jakiś przedmiot już na początku gry.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Dzikie Otworzenie - 1-100 pkt przez dotyk J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Otwarte Drzwi Ondusi - 50 pkt przez dotyk Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Bratheru Oran - Vivek, Strefa Hlaalu: Dom Edryno Arethi
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong
Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Silne Otworzenie - 50 pkt przez dotyk J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Powolne Opadanie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Powolne Opadanie

Spowalnia opadanie celu, zmniejszając obrażenia, jakie otrzyma on przy zetknięciu z ziemią.

Mrozie: Czar przydaje się w sytuacji, kiedy zapomnisz, że twoje zaklęcie lewitacji również ma ograniczenie. Właściwie więc, możesz sobie darować jego zakup.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Powolne Opadanie - 30 pkt przez 10 s. na siebie Arielle Phiencel - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Orrent Geontene - Ald'ruhn: Gildia Magów
Salyni Nelvayn - Ald'ruhn, Dzielnica Willowa: Siedziba Morag Tong
Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Ryba w Wodzie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Ryba w Wodzie

Pozwala celowi pływać szybciej przez pewien czas.

Mrozie: Ten czar niby zwiększa prędkość z jaka pływa twoja postać, jednak nie jest to zbyt odczuwalne... moim zdaniem lepiej zaopatrzyć się w czar/miksturę oddychania w wodzie i płynąć w swoim, normalnym tempie.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Błogosławieństwo Pływaka - 5pkt przez 30 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Poruszanie się w Wodzie - 1 pkt przez 20 s. na siebie Fevyn Ralen - Vivek Strefa Telvanni: Mag
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
 

Skok

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Skok

Pozwala celowi oddawać wyższe i dalsze skoki. Stopień efektu określa o ile wzrośnie wysokość i długość skoków.

Mrozie: Raczej bezużyteczne zaklęcie; zamiast skakania proponuje korzystać z lewitacji - osiągniesz ten sam efekt, ale znacznie precyzyjniej.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Żaba Tinura - 20 pkt przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Gildan - Ald'ruhn: dom Gildan
Llaros Uvayn - Caldera: Siedziba Zarządcy
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Sirilonwe - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
 

Tarcza

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Tarcza

Tworzy magiczną osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza.

Mrozie: Czar stworzony by chronić nieuzbrojonych magów; dla ciężko opancerzonych praktycznie bezużyteczny.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Tarcza - 5 pkt przez 30 s. na siebie J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Fevyn Ralen - Vivek, Strefa Telvanni: Mag
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Druga Bariera - 20 pkt przez 30 s. na siebie Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Fevyn Ralen - Vivek, Strefa Telvanni: Mag
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Trzecia Bariera - 30 pkt przez 30 s. na siebie Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Farena Arelas - Tel Uvirith: Dom Arelas
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Fevyn Ralen - Vivek, Strefa Telvanni: Mag
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Czwarta Bariera - 40 pkt przez 30 s. na siebie Ethasi Rilvayn - Balmora: Gildia Morag Tong
Imare - Balmora: Siedziba Rady Rodu Hlaalu
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki
Tyermaillin - Balmora: dom Tyermaillina
Gildan - Ald'ruhn: dom Gildan
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
Szósta Bariera - 60 pkt przez 30 s. na siebie Gildan - Ald'ruhn: Dom Gildan
Ranis Athrys - Balmora: Gildia Magów
Tyermaillin - Balmora: Dom Tyermaillina
 

Tarcza Błyskawic

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Tarcza Błyskawic

Tworzy osłonę z błyskawic dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na porażenia znacznie wzrasta.

Mrozie: Podobnież jak zwykła "Tarcza", Tarcza Błyskawic jest zaklęciem stworzonym głównie z myślą o chronieniu magów. Dodatkowa ochrona przed błyskawicami zapewnia komfort w walce z atronachem burz czy innymi magami, korzystającymi z zaklęć porażających.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Bariera Błyskawic - 1-10 pkt przez 10 s. na siebie Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Silna Tarcza Błyskawic - 12 pkt przez 30 s. na siebie Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Tarcza Błyskawic - 10 pkt przez 30 s. na siebie Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
 

Tarcza Mrozu

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Tarcza Mrozu

Tworzy lodową osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na mróz znacznie wzrasta.

Mrozie: Analogicznie do Tarczy Błyskawic, Tarcza Mrozu zwiększa odporność na zwykłe ataki oraz na obrażenia powodowane przez żywioł - w tym wypadku mróz. Obowiązkowa pozycja dla każdego maga, reszcie klas doradziłbym w razie konieczności korzystanie z mikstur o tym samym efekcie - szkoda many.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Mroźna Bariera - 3 pkt przez 10 s. na siebie Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Mroźna Burza - 1-10 pkt przez 10 s. w obszarze 10 stóp na cel Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Fevyn Ralen - Vivek Strefa Telvanni: Mag
Silna Tarcza Mrozu - 12 pkt przez 30 s. na siebie Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Tarcza Mrozu - 10 pkt przez 30 s. na siebie Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Tarcza Mrozu - 6 pkt przez 30 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
 

Tarcza Ognia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Tarcza Ognia

Tworzy ogniową osłonę dookoła celu. Stopień efektu dodawany jest do klasy pancerza. Odporność celu na ogień znacznie wzrasta.

Mrozie: Tak jak dwie poprzednie tarcze, Tarcza Ognia jest również zaklęciem skierowanym głównie do słabo chronionych przed fizycznymi atakami magów. I tak jak w przypadku wszystkim postaciom korzystającym z pancerzy radziłbym raczej używać mikstur, aniżeli wykorzystywać manę na ten czar.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Ognista Bariera - 1-10 pkt przez 10 s. na siebie Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Silna Tarcza Ognia - 12 pkt przez 30 s. na siebie Ervona Barys - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Tarcza Ognia - 10 pkt przez 30 s. na siebie Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Namanian Facian - Sadrith Mora: Gildia Morag Tong
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
 

Zamknięcie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zamknięcie

Zamyka skrzynię lub drzwi. Stopień efektu określa klasę magicznego zamka, który zostanie założony na cel. Efekt nie posiada określonego czasu trwania.

Mrozie: Jak sama nazwa wskazuje, zaklęcie zamyka drzwi, skrzynie itp. Przydatne tylko jeśli chcesz wyćwiczyć sobie zabezpieczenia metodą zamknij/otwórz zamek.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Rygiel Fenricka - 10 pkt przez dotyk Fevyn Ralen - Vivek Strefa Telvanni: Mag
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
 

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.