Dziedzina ta zajmuję się przywoływaniem istot i przedmiotów z innych wymiarów. Zaklęcia z tej szkoły magicznej pozwalają czarodziejowi zapanować nad umysłami pomniejszych stworzeń i istot magicznych oraz przywoływać z innych wymiarów zaklętą broń i zbroję oraz daedrycznych i ożywieńczych strażników.
Kontrola nad Humanoidem
Zmusza istotę humanoidalną do walki po stronie rzucającego zaklęcie na czas trwania efektu. Stopień efektu określa poziom istoty, która podda się kontroli. Po upłynięciu czasu trwania efektu istota powraca do swojego normalnego zachowania.
Mrozie: Czar zauracza przeciwnika; może się przydać w starciach z większą liczbą przeciwników (np. w daedrycznych ruinach) by choć na chwilę wyrównać siły.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Kontrolujący Dotyk - 5 pkt przez 10 s. na dotyk |
Estoril - Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi |
Kontrola nad Istotą
Zmusza istotę do walki po stronie rzucającego zaklęcie na czas trwania efektu. Stopień efektu określa poziom istoty, która podda się kontroli. Po upłynięciu czasu trwania efektu istota powraca do swojego normalnego zachowania.
Mrozie: Podobnie jak Kontrola nad Humanoidem, ten czar może być przydatny przy ataku większej ilości istot niehumanoidalnych (na wiele tego typu sytuacji raczej nie licz).
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Kontrola nad Istotą - 5 pkt przez 30 s. na cel |
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany |
Odstraszenie Ożywieńca
Tymczasowo zwiększa prawdopodobieństwo ucieczki ożywieńca z pola walki. Stopień efektu określa o ile zwiększy się to prawdopodobieństwo.
Mrozie: Dosyć nieprzydatne zaklęcie - wynika to z tego, że "ożywieńcy" (lub, jak kto woli "nieumarli") są zazwyczaj na tyle słabi, że można ich pokonać w bezpośredniej walce, bez uciekania się do tego typu sztuczek.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Błogosławiony Dotyk - 100% przez 30 s. przez dotyk |
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad |
Dotyk Świętego - 25 pkt przez 60 s. przez dotyk |
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia |
Odstraszenie Ożywieńca - 50 pkt przez 10 s. przez dotyk |
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni |
Święte Słowo - 5 pkt przez 60 s. na cel |
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel |
Święty Dotyk - 10 pkt przez 60 s. przez dotyk |
Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica Mehra Drora - Gnisis: Świątynia Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni |
Przywołanie Atronacha Burz
Przywołuje z Otchłani atronacha burz. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Rzucając czar zdobywasz całkiem przydatnego sprzymierzeńca - atronacha burz. Jeśli szkolisz się w umiejętności przywołania, powinieneś ten czar posiadać. W innym wypadku możesz to zaklęcie pominąć. Pamiętaj tylko, by nie przyzywać atronachów w miastach, gdyż skończy się to interwencja straży.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Atronacha Burz - na 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Przywołanie Atronacha Mrozu
Przywołuje z Otchłani atronacha mrozu. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Jak sama nazwa wskazuje, czar przywołuje atronacha mrozu. nie jest to potężny sprzemierzeniec, aczkolwiek na tyle silny, by wydatnie wspomóc każdego maga; wojownicy powinni sobie spokojnie dawać radę bez asyst atronachów. No i pamiętaj by nie przyzywać ich wewnątrz miast.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Atronacha Mrozu - na 60 s. |
Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Przywołanie Atronacha Ognia
Przywołuje z Otchłani atronacha ognia. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Zaklęcie przywołuje ostatniego z trzech (ale wcale nie najgorszego) atronacha, którego żywiołem jest ogień. Atronach, jak już wspominałem w opisach powyżej, będzie szczególnie pomocny słabym fizycznie magom - dla reszty klas raczej bezużyteczny. I wciąż należy pamiętać by nie wzywać go wewnątrz miast.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Atronacha Ognia - na 60 s. |
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów Salver Lleran - Vivek Strefa Telvanni: Czarownik Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Przywołanie Daedrotha
Przywołuje z Otchłani Daedrotha. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Czar przywołuje Daedrotha - dosyć potężną daedrę, która może być pomocna w walkach z większą ilością przeciwników. Warto posiadać to zaklęcie.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Daedrotha - na 60 s. |
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik |
Przywołanie Dremory
Przywołuje z Otchłani Dremorę. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Dremora jest jedną z potężniejszych istot jakie możesz przywołać i z pewnością warto jest mieć ten czar w zanadrzu. Jeśli nie grasz magiem, dobrze by było mieć chociaż zwój - w skrajnych przypadkach może się przydać.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Dremory - na 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany |
Przywołanie Kościeja
Przywołuje kościeja. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Chyba najsilniejszy spośród nieumarłych, jednak niedość silny, by sprawnie wspomóc cię w walce. Nie jest to neizbędny czar nawet w talii zaklęć asa szkoły przywołania.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Kościeja - na 60 s. |
Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Przywołanie Młokosa
Przywołuje z Otchłani młokosa. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Zdecydowanie najsłabsza daedra. Szkoda nawet tracić manę na ten czar.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Młokosa - na 60 s. |
Malven Romori - Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi |
Przywołanie Postrachu Klanów
Przywołuje z Otchłani postrach klanów. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Nieco silniejsza daedra od Młokosa, ale wciąż nic specjalnego. Również w tym wypadku odradzam inwestowanie w zaklęcie czy to złota, czy many.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Postrachu Klanów - na 60 s. |
Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Przywołanie Potężniejszego Truposza
Przywołuje z Otchłani postrach klanów. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Niech nie zmyli cię nazwa zaklęcia - truposz wcale nie jest taki potężny, a sam czar nie warty zbytniej uwagi.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Potężniejszego Truposza - na 60 s. |
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów |
Przywołanie Skrzydlatego Mroku
Przywołuje z Otchłani skrzydlaty mrok. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Skrzydlaty Mrok to dosyć potężny sprzymierzeniec, dlatego też to zaklęcie powinno znaleźć się wśród czarów każdego przywoływacza. Dobrym pomysłem jest też przywołanie skrzydlatego mroku tylko po to, żeby zamknąć jego duszę w kamieniu dusz - taki kamień będzie warty 70000 szt. złota - całkiem nieźle jak na kilka chwil zabawy, prawda?
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Skrzydlatego Mroku - na 60 s. | Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany |
Przywołanie Szkieletu-sługi
Przywołuje szkielet. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Czar przywołuje do pomocy zwykły szkielet. Szkoda w ogóle zawracać sobie głowę tym zaklęciem.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Szkieletu-Sługi - na 60 s. |
Estoril - Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów |
Przywołanie Truposza
Przywołuje truposza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Truposz, jak zapewne wiesz, to jeden z najsłabszych nieumarłych. Nieprzydatny nawet w początkowej fazie gry, dlatego zakup tegoż czaru powinieneś pominąć.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Słabszego Truposza - na 60 s. |
Estoril - Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów |
Przywołanie Zjawy Przodka
Przywołuje zjawę przodka. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Zjawa Przodka jest najsłabszym spośród wszystkich nieumarłych - chyba nie trzeba komentować, jak bardzo "przydatne" może być zaklęcie jej przywołania.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Zjawy Przodka - na 60 s. |
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów Upiorny Strażnik - na 30 s.
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas |
Przywołanie Złotej Świętej
Przywołuje z Otchłani złotą świętą. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Złota Święta to najpotężniejsza spośród daedr jakie możesz przywołać; może przydać się zarówno jako pomoc w walce, jak i tylko do zabicia schwytania jej duszy - pamiętaj, że kamienie dusz, w których zaklęta jest dusza Złotej Świętej, pozwalają tworzyć przedmioty ze stałym efektem!
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Złotej Świętej - na 60 s. | Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany |
Przywołanie Żarłacza
Przywołuje z Otchłani żarłacza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Mrozie: Żarłacz nie należy do najmocniejszych daedr, ale to zaklęcie i tak powinno znaleźć się wśró czarów każdego przywoływacza. Reszcie raczej się nie przyda.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Przywołanie Żarłacza - na 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne |
Zaklęta Tarcza
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznej, niezwykle lekkiej, daedrycznej tarczy. Tarcza pojawia się automatycznie w ręku rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, tarcza znika, a postać ponownie nosi swój zwykły ekwipunek.
Mrozie: Zaklęcie przydatne dla magów, nie mogących nosić ciężkich i niewygodnych tarcz. Reszcie klas doradziłbym raczej korzystanie z normalnych, nie znikających po upływie minuty odpowiedników.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęta Tarcza - przez 60 s. |
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne |
Zaklęta Włócznia
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznej, niezwykle lekkiej, daedrycznej włóczni. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, włócznia znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Mrozie: Czar stworzony dla magów, nie noszących na codzień broni, a potrzebujących jej w krytycznych sytuacjach. Reszcie polecam wybranie zwyczajnych włóczni.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęta Włócznia - przez 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów |
Zaklęte Buty
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznych, niezwykle lekkich, daedrycznych butów. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, buty znikają, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Mrozie: Kolejne z zaklęć zwiększających tymczasowo wartość twojego pancerza poprzez przywołanie daedrycznego elementu zbroi - tym razem butów. Jak wyżej, przydatne tylko magom.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęte Buty - przez 60 s. |
Estirdalin - Balmora: Gildia Magów Farena Arelas - Tel Uvirith: dom Arelas Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni |
Zaklęte Rękawice
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznych, niezwykle lekkich, daedrycznych rękawic. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, rękawice znikają, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Mrozie: To zaklęcie przywołuje na minutę inną część daedrycznego ekwipunku - rękawice. Jak w powyższych przypadkach, czasowe rękawice powinny zadowolić głownie słabo opancerzonych magów-przywoływaczy; reszta powinna zadowolić się ich klasycznym odpowiednikiem.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęta Rękawice - przez 60 s. |
Farena Arelas - Tel Uvirith: dom Arelas Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów |
Zaklęty Buzdygan
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego buzdyganu. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, buzdygan znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Mrozie: "Zaklęcie rozpaczy" dla każdego maga, które trzeba rzucić kiedy nie pozostaje już nic innego jak walka w zwarciu; tutaj w wydaniu obuchowym.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Buzdygan - przez 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów |
Zaklęty Długi Łuk
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego długiego łuku. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, łuk znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Mrozie: Kolejne z zaklęć przywołujących broń - tym razem dystansową, jaką jest długi łuk. Przydatne do ostrzelania wroga z większej odległości, kiedy nie posiadasz tradycyjnej broni lub skończyła ci się mana.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Długi Łuk - przez 60 s. |
Estirdalin - Balmora: Gildia Magów Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów |
Zaklęty Długi Miecz
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego długiego miecza. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, miecz znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Mrozie: I znów mamy kolejny czar przywołujący zaklętą broń, w tym wypadku jest to daedryczny długi miecz. Przydatny do szybkiego starcia w zwarciu, poza tym, raczej nieprzydatny.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Długi Miecz - przez 60 s. |
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Farena Arelas - Tel Uvirith: Dom Arelas Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne |
Zaklęty Hełm
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego hełmu. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, hełm znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Mrozie: Kolejny czar przywołujący fragment daedrycznego opancerzenia; tak jak wyżej, zaklęcie przydatne wyłącznie magom.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Hełm - przez 60 s. |
Estirdalin - Balmora: Gildia Magów Farena Arelas - Tel Uvirith: Dom Arelas Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Zaklęty Kirys
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Mrozie: To zaklęcia przywoła niezwykle lekki daedryczny kirys - najistotniejszy element każdej zbroi. Oczywiście z racji szybkiego rozproszenia się zaklęcia, przyda się ono tylko magom.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Kirys - przez 60 s. |
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne |
Zaklęty Sztylet
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Mrozie: Czar ten sprowadzi do twojej dłoni lekki, daedryczny sztylet. Nieoceniony czar dla każdego maga, który od czasu do czasu atakuje z ukrycia, jednak nie na tyle często, by nosić w ekwipunku tradycyjny sztylet.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Sztylet - przez 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Estirdalin - Balmora: Gildia Magów Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Zaklęty Topór Bojowy
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Mrozie: Ostatnie z zaklęć przywołujących daedryczną broń, tym razem topór. Coś dla magów lubiących od czasu do czasu wdać się w twardą walkę w zwarciu.
Nazwa/efekt | Gdzie kupić/znaleźć? |
Zaklęty Topór Bojowy - przez 60 s. |
Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!