Szkoła przywołania

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Dziedzina ta zajmuję się przywoływaniem istot i przedmiotów z innych wymiarów. Zaklęcia z tej szkoły magicznej pozwalają czarodziejowi zapanować nad umysłami pomniejszych stworzeń i istot magicznych oraz przywoływać z innych wymiarów zaklętą broń i zbroję oraz daedrycznych i ożywieńczych strażników.

Kontrola nad Humanoidem

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Kontrola nad Humanoidem

Zmusza istotę humanoidalną do walki po stronie rzucającego zaklęcie na czas trwania efektu. Stopień efektu określa poziom istoty, która podda się kontroli. Po upłynięciu czasu trwania efektu istota powraca do swojego normalnego zachowania.

Mrozie: Czar zauracza przeciwnika; może się przydać w starciach z większą liczbą przeciwników (np. w daedrycznych ruinach) by choć na chwilę wyrównać siły.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Kontrolujący Dotyk - 5 pkt przez 10 s. na dotyk Estoril - Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
 

Kontrola nad Istotą

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Kontrola nad Istotą

Zmusza istotę do walki po stronie rzucającego zaklęcie na czas trwania efektu. Stopień efektu określa poziom istoty, która podda się kontroli. Po upłynięciu czasu trwania efektu istota powraca do swojego normalnego zachowania.

Mrozie: Podobnie jak Kontrola nad Humanoidem, ten czar może być przydatny przy ataku większej ilości istot niehumanoidalnych (na wiele tego typu sytuacji raczej nie licz).

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Kontrola nad Istotą - 5 pkt przez 30 s. na cel Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
 

Odstraszenie Ożywieńca

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odstraszenie Ożywieńca

Tymczasowo zwiększa prawdopodobieństwo ucieczki ożywieńca z pola walki. Stopień efektu określa o ile zwiększy się to prawdopodobieństwo.

Mrozie: Dosyć nieprzydatne zaklęcie - wynika to z tego, że "ożywieńcy" (lub, jak kto woli "nieumarli") są zazwyczaj na tyle słabi, że można ich pokonać w bezpośredniej walce, bez uciekania się do tego typu sztuczek.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Błogosławiony Dotyk - 100% przez 30 s. przez dotyk Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Dotyk Świętego - 25 pkt przez 60 s. przez dotyk Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Odstraszenie Ożywieńca - 50 pkt przez 10 s. przez dotyk Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Święte Słowo - 5 pkt przez 60 s. na cel Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Święty Dotyk - 10 pkt przez 60 s. przez dotyk Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
 

Przywołanie Atronacha Burz

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Atronacha Burz

Przywołuje z Otchłani atronacha burz. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Rzucając czar zdobywasz całkiem przydatnego sprzymierzeńca - atronacha burz. Jeśli szkolisz się w umiejętności przywołania, powinieneś ten czar posiadać. W innym wypadku możesz to zaklęcie pominąć. Pamiętaj tylko, by nie przyzywać atronachów w miastach, gdyż skończy się to interwencja straży.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Atronacha Burz - na 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Przywołanie Atronacha Mrozu

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Atronacha Mrozu

Przywołuje z Otchłani atronacha mrozu. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Jak sama nazwa wskazuje, czar przywołuje atronacha mrozu. nie jest to potężny sprzemierzeniec, aczkolwiek na tyle silny, by wydatnie wspomóc każdego maga; wojownicy powinni sobie spokojnie dawać radę bez asyst atronachów. No i pamiętaj by nie przyzywać ich wewnątrz miast.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Atronacha Mrozu - na 60 s. Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Przywołanie Atronacha Ognia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Atronacha Ognia

Przywołuje z Otchłani atronacha ognia. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Zaklęcie przywołuje ostatniego z trzech (ale wcale nie najgorszego) atronacha, którego żywiołem jest ogień. Atronach, jak już wspominałem w opisach powyżej, będzie szczególnie pomocny słabym fizycznie magom - dla reszty klas raczej bezużyteczny. I wciąż należy pamiętać by nie wzywać go wewnątrz miast.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Atronacha Ognia - na 60 s. Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
Salver Lleran - Vivek Strefa Telvanni: Czarownik
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Przywołanie Daedrotha

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Daedrotha

Przywołuje z Otchłani Daedrotha. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Czar przywołuje Daedrotha - dosyć potężną daedrę, która może być pomocna w walkach z większą ilością przeciwników. Warto posiadać to zaklęcie.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Daedrotha - na 60 s. Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
 

Przywołanie Dremory

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Dremory

Przywołuje z Otchłani Dremorę. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Dremora jest jedną z potężniejszych istot jakie możesz przywołać i z pewnością warto jest mieć ten czar w zanadrzu. Jeśli nie grasz magiem, dobrze by było mieć chociaż zwój - w skrajnych przypadkach może się przydać.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Dremory - na 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
 

Przywołanie Kościeja

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Kościeja

Przywołuje kościeja. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Chyba najsilniejszy spośród nieumarłych, jednak niedość silny, by sprawnie wspomóc cię w walce. Nie jest to neizbędny czar nawet w talii zaklęć asa szkoły przywołania.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Kościeja - na 60 s. Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Przywołanie Młokosa

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Młokosa

Przywołuje z Otchłani młokosa. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Zdecydowanie najsłabsza daedra. Szkoda nawet tracić manę na ten czar.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Młokosa - na 60 s. Malven Romori - Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
 

Przywołanie Postrachu Klanów

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Postrachu Klanów

Przywołuje z Otchłani postrach klanów. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Nieco silniejsza daedra od Młokosa, ale wciąż nic specjalnego. Również w tym wypadku odradzam inwestowanie w zaklęcie czy to złota, czy many.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Postrachu Klanów - na 60 s. Aldaril - Fort Jeleni: Wnętrze
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Przywołanie Potężniejszego Truposza

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Potężniejszego Truposza

Przywołuje z Otchłani postrach klanów. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Niech nie zmyli cię nazwa zaklęcia - truposz wcale nie jest taki potężny, a sam czar nie warty zbytniej uwagi.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Potężniejszego Truposza - na 60 s. Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
 

Przywołanie Skrzydlatego Mroku

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Skrzydlatego Mroku

Przywołuje z Otchłani skrzydlaty mrok. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Skrzydlaty Mrok to dosyć potężny sprzymierzeniec, dlatego też to zaklęcie powinno znaleźć się wśród czarów każdego przywoływacza. Dobrym pomysłem jest też przywołanie skrzydlatego mroku tylko po to, żeby zamknąć jego duszę w kamieniu dusz - taki kamień będzie warty 70000 szt. złota - całkiem nieźle jak na kilka chwil zabawy, prawda?

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Skrzydlatego Mroku - na 60 s. Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
 

Przywołanie Szkieletu-sługi

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Szkieletu-Sługi

Przywołuje szkielet. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Czar przywołuje do pomocy zwykły szkielet. Szkoda w ogóle zawracać sobie głowę tym zaklęciem.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Szkieletu-Sługi - na 60 s. Estoril - Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
Uleni Heleran - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
 

Przywołanie Truposza

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Truposza

Przywołuje truposza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Truposz, jak zapewne wiesz, to jeden z najsłabszych nieumarłych. Nieprzydatny nawet w początkowej fazie gry, dlatego zakup tegoż czaru powinieneś pominąć.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Słabszego Truposza - na 60 s. Estoril - Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Marayn Dren - Balmora: Gildia Magów
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
 

Przywołanie Zjawy Przodka

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Zjawy Przodka

Przywołuje zjawę przodka. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Zjawa Przodka jest najsłabszym spośród wszystkich nieumarłych - chyba nie trzeba komentować, jak bardzo "przydatne" może być zaklęcie jej przywołania.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Zjawy Przodka - na 60 s. Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Malven Romori - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Upiorny Strażnik - na 30 s.
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
 

Przywołanie Złotej Świętej

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Złotego Bóstwa

Przywołuje z Otchłani złotą świętą. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Złota Święta to najpotężniejsza spośród daedr jakie możesz przywołać; może przydać się zarówno jako pomoc w walce, jak i tylko do zabicia schwytania jej duszy - pamiętaj, że kamienie dusz, w których zaklęta jest dusza Złotej Świętej, pozwalają tworzyć przedmioty ze stałym efektem!

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Złotej Świętej - na 60 s. Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
 

Przywołanie Żarłacza

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywołanie Złotego Bóstwa

Przywołuje z Otchłani żarłacza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!

Mrozie: Żarłacz nie należy do najmocniejszych daedr, ale to zaklęcie i tak powinno znaleźć się wśró czarów każdego przywoływacza. Reszcie raczej się nie przyda.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywołanie Żarłacza - na 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Salver Lleran - Vivek, Strefa Telvanni: Czarownik
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
 

Zaklęta Tarcza

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęta Tarcza

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznej, niezwykle lekkiej, daedrycznej tarczy. Tarcza pojawia się automatycznie w ręku rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, tarcza znika, a postać ponownie nosi swój zwykły ekwipunek.

Mrozie: Zaklęcie przydatne dla magów, nie mogących nosić ciężkich i niewygodnych tarcz. Reszcie klas doradziłbym raczej korzystanie z normalnych, nie znikających po upływie minuty odpowiedników.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęta Tarcza - przez 60 s. Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
 

Zaklęta Włócznia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęta Włócznia

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznej, niezwykle lekkiej, daedrycznej włóczni. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, włócznia znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.

Mrozie: Czar stworzony dla magów, nie noszących na codzień broni, a potrzebujących jej w krytycznych sytuacjach. Reszcie polecam wybranie zwyczajnych włóczni.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęta Włócznia - przez 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
 

Zaklęte Buty

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęte Buty

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznych, niezwykle lekkich, daedrycznych butów. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, buty znikają, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.

Mrozie: Kolejne z zaklęć zwiększających tymczasowo wartość twojego pancerza poprzez przywołanie daedrycznego elementu zbroi - tym razem butów. Jak wyżej, przydatne tylko magom.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęte Buty - przez 60 s. Estirdalin - Balmora: Gildia Magów
Farena Arelas - Tel Uvirith: dom Arelas
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
 

Zaklęte Rękawice

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęte Rękawice

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznych, niezwykle lekkich, daedrycznych rękawic. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, rękawice znikają, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.

Mrozie: To zaklęcie przywołuje na minutę inną część daedrycznego ekwipunku - rękawice. Jak w powyższych przypadkach, czasowe rękawice powinny zadowolić głownie słabo opancerzonych magów-przywoływaczy; reszta powinna zadowolić się ich klasycznym odpowiednikiem.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęta Rękawice - przez 60 s. Farena Arelas - Tel Uvirith: dom Arelas
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
 

Zaklęty Buzdygan

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęte Buzdygan

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego buzdyganu. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, buzdygan znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.

Mrozie: "Zaklęcie rozpaczy" dla każdego maga, które trzeba rzucić kiedy nie pozostaje już nic innego jak walka w zwarciu; tutaj w wydaniu obuchowym.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Buzdygan - przez 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
 

Zaklęty Długi Łuk

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęty Długi Łuk

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego długiego łuku. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, łuk znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.

Mrozie: Kolejne z zaklęć przywołujących broń - tym razem dystansową, jaką jest długi łuk. Przydatne do ostrzelania wroga z większej odległości, kiedy nie posiadasz tradycyjnej broni lub skończyła ci się mana.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Długi Łuk - przez 60 s. Estirdalin - Balmora: Gildia Magów
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
 

Zaklęty Długi Miecz

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęty Długi Miecz

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego długiego miecza. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, miecz znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.

Mrozie: I znów mamy kolejny czar przywołujący zaklętą broń, w tym wypadku jest to daedryczny długi miecz. Przydatny do szybkiego starcia w zwarciu, poza tym, raczej nieprzydatny.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Długi Miecz - przez 60 s. Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Farena Arelas - Tel Uvirith: Dom Arelas
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
 

Zaklęty Hełm

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęty Hełm

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego hełmu. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, hełm znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.

Mrozie: Kolejny czar przywołujący fragment daedrycznego opancerzenia; tak jak wyżej, zaklęcie przydatne wyłącznie magom.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Hełm - przez 60 s. Estirdalin - Balmora: Gildia Magów
Farena Arelas - Tel Uvirith: Dom Arelas
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Medila Indaren - Caldera: Gildia Magów
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Zaklęty Kirys

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęty Kirys

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.

Mrozie: To zaklęcia przywoła niezwykle lekki daedryczny kirys - najistotniejszy element każdej zbroi. Oczywiście z racji szybkiego rozproszenia się zaklęcia, przyda się ono tylko magom.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Kirys - przez 60 s. Erer Darothril - Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
 

Zaklęty Sztylet

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęty Kirys

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.

Mrozie: Czar ten sprowadzi do twojej dłoni lekki, daedryczny sztylet. Nieoceniony czar dla każdego maga, który od czasu do czasu atakuje z ukrycia, jednak nie na tyle często, by nosić w ekwipunku tradycyjny sztylet.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Sztylet - przez 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Estirdalin - Balmora: Gildia Magów
Felen Maryon - Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Heem-La - Ald'ruhn: Gildia Magów
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Zaklęty Topór Bojowy

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Zaklęty Kirys

Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.

Mrozie: Ostatnie z zaklęć przywołujących daedryczną broń, tym razem topór. Coś dla magów lubiących od czasu do czasu wdać się w twardą walkę w zwarciu.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Zaklęty Topór Bojowy - przez 60 s. Diren Vendu - Tel Mora, Wieża: Usługi
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Solea Nuccusius - Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Urtiso Faryon - Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
 

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.