Szkoła przywrócenia

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Zaklęcia z tej szkoły uzdrawiają, przywracają i zwiększają współczynniki i zdolności oraz leczą różne przypadłości i chronią przed nimi. Mogą także służyć do zmniejszania lub absorpcji siły, wytrzymałości i innych współczynników.

Odporność na Magię

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Magię

Czyni cel bardziej odpornym na magiczne ataki. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Czar zwiększający odporność twojej postaci na magię twoich przeciwników; co tu się dużo zastanawiać, jeśli szkolisz się w dziedzinie przywrócenia, bierz w ciemno.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Ochrona Przed Magią - 20-40% przez 10 s. na siebie Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Nelso Salenim - Sadrith Mora: Siedziba Rady Rodu Telvanni
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Odporność na Magię - 10% przez 5 s. na siebie Arrille - Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Silna Odporność na Magię - 20% przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wielka Odporność na Magię - 30% przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Zmienna Odporność na Magię - 1-30% przez 10 s. na siebie Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Odporność na Mróz

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Mróz

Czyni cel bardziej odpornym na mróz. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Jak sama nazwa wskazuje, czar zwiększa odporność twojej postaci na zimno. Czy jest przydatny? Myślę, że powinien znaleźć się wśród zaklęć każdego kto zgłębia sztukę przywrócenia. W innym wypadku szkoda inwestować w czar, gdyż identyczny efekt można osiągnąć za pomocą mikstur.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Ochrona Przed Mrozem - 20-40% przez 30 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Odporność na Mróz - 10% przez 5 s. na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Silna Odporność na Mróz - 20% przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wielka Odporność na Mróz - 30% przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Zmienna Odporność na Mróz - 1-30% przez 10 s. na siebie Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Odporność na Ogień

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Ogień

Czyni cel bardziej odpornym na ogień. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Analogicznie do powyższego czaru, ten również zwiększa odporność na jeden z żywiołów, a mianowicie ogień. I podobnie jak w powyższym przypadku, zakup czaru polecam osobom specjalizującym się w tej szkole magii, zaś reszcie, korzystanie z mikstur. Jeśli rozwijasz umiejętność ciężkiego pancerza, możesz sprawić sobie Smoczy Kirys zapewniający całkowitą (100%) odporność na ogień.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Ochrona Przed Ogniem - 20-40% przez 30 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Odporność na Ogień - 10% przez 5 s. na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Silna Odporność na Ogień - 20% przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wielka Odporność na Ogień - 30% przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Zmienna Odporność na Ogień - 1-30% przez 10 s. na siebie Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Odporność na Paraliż

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Paraliż

Czyni cel bardziej odpornym na paraliż. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Raczej mało przydatny czar, a to ze względu na fakt, iż niewielu przeciwników będzie próbowało cię paraliżować. Jeśli jednak jesteś specjalistą w szkole przywołania, powinieneś zakupić ten czar "tak an wszelki wypadek".

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Odporność na Paraliż - 50% przez 30 s. na siebie Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Rirnas Athren - Vivek, Strefa Hlaalu: Świątynia
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
 

Odporność na Porażenia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Porażenia

Czyni cel bardziej odpornym na porażenia. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Ostatni czar zapewniający ochronę przed żywiołem, tym razem przed "porażającymi" atakami. Czar niekiedy przydatny, aczkolwiek nie niezbędny, więc tak jak wcześniej - polecam jego zakup tylko i wyłącznie magom-mistrzom przywrócenia.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Ochrona Przed Porażeniami - 20-40% przez 30 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Odporność na Porażenia - 20% przez 5 s. na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Silna Odporność na Porażenia - 20% przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Zmienna Odporność na Porażenia - 1-30% przez 10 s. na siebie J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Odporność na Spaczenie

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Spaczenie

Czyni cel bardziej odpornym na spaczenie. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Przydatne zaklęcie jeśli masz zamiar eksplorować okolice Czerwonej Góry (zwłaszcza część znajdującą się za Upiorną Bramą). I tylko wtedy.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Silna Odporność na Spaczenie - 20% przez 10 s. na siebie Leles Birian - region Wysp Askadyjskich, sektor 4, -8
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Wielka Odporność na Spaczenie - 30% przez 10 s. na siebie Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Zmienna Odporność na Spaczenie - 1-30% przez 10 s. na siebie Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
 

Odporność na Trucizny

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Trucizny

Czyni cel bardziej odpornym na spaczenie. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Mało przydatny czar, ponieważ niewielu wrogów będzie chciało cię zatruć; mimo wszystko warto mieć ten czar lub chociaż miksturę z jego efektem na czarną godzinę.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Ochrona Przed Truciznami - 20-40% przez 30 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Odporność na Trucizny - 20% przez 10 s. Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Silna Odporność na Trucizny - 20% przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Większa Odporność na Trucizny - 30% przez 10 s. na siebie Elynu Saren - Suran: Świątynia
Zmienna Odporność na Trucizny - 1-30% przez 10 s. na siebie Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Odporność na Zarazę

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Zarazę

Czyni cel bardziej odpornym na Zarazę. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Zaraza jest rzadko spotykana na Vvardenfell i ten czar prawie na pewno ci się nie przyda. jednak jeśli chcesz, nic nie stoi na przeszkodzie żebyś go nabył - kto wie, co można spotkać na szlaku?

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Kaprys Poety - 1-30% przez 10 s. na siebie Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Masalinie Merian - Balmora: Gildia Magów
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadlosc Indarys: Dom Berendas
Tarcza Gwardzisty - 30% przez 10 s. na siebie Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Łaska Viveka - 20% przez 10 s. na siebie Elynu Saren - Suran: Świątynia
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tinaso Alan - Tel Mora, Wieża: Usługi
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
 

Odporność na Zwykłe Choroby

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Odporność na Zwykłe Choroby

Czyni cel bardziej odpornym na zwykłe choroby. Stopień odpowiada przyrostowi odporności celu (w procentach).

Mrozie: Bardzo dobry środek zapobiegawczy przed chorobami przenoszonymi przez szczury, ogary i inne monstra. Powinieneś je znać lub przynajmniej mieć zaklęty przedmiot z tym efektem.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Błogosławieństwo Seryn - 20% przez 10 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Elynu Saren - Suran: Świątynia
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tyermaillin - Balmora: dom Tyermaillina
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Odporność na Zwykłe Choroby - 10% przez 5 s. na siebie Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Wielka Odporność na Zwykłe Choroby - 30% przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Zmienna Odporność na Zwykłe Choroby - 1-30% przez 10 s.
na siebie
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
 

Premia do Ataku

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Premia do Ataku

Tymczasowo zwiększa szanse postaci na zadanie celnego ciosu przy użyciu broni lub w walce wręcz.

Mrozie: Świetny czar, który zwiększa szanse na celne trafienie przeciwnika. Niestety jest dostępny tylko poprzez dosyć rzadki Zwój Błogosławieństwa Wojownika, dlatego jeśli już go znajdziesz, rozsądnie nim rozporządzaj.

Zaklęcie to jest niemożliwe do nabycia - z jego efektów można korzystać tylko za pomocą Zwoju Błogosławieństwa Wojownika.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
 

Premia do Kondycji

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Premia do Kondycji

Tymczasowo zwiększa współczynnik kondycji postaci. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, kondycja wraca do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do kondycji.

Mrozie: Czar polecam postaciom, które nie inwestują w wytrzymałość, a lubią wdawać się w dłuższe walki w zwarciu. Zwykłym wojownikom tak małe premie do niczego się nie zdadzą.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Daedryczna Kondycja - 50 pkt przez 90 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Wigor - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Wzbogacenie - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
 

Premia do Many

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Premia do Many

Tymczasowo zwiększa manę postaci. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, mana wraca do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do many.

Mrozie: Nieocenione zaklęcie dla magów rzucajacych potężne, "manożerne" czary, ale przyda się także postaciom nie parającym się magią na codzień. Warto je mieć w odwodzie.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Studnia Mocy - 5-20 pkt przez 60 s. na siebie Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
 

Premia do Współczynnika

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Premia do Współczynnika

Tymczasowo zwiększa jeden ze współczynników postaci: Siłę, Inteligencję, Siłę woli, Zwinność, Szybkość, Wytrzymałość, Osobowość lub Szczęście. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, współczynniki wracają do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do współczynnika.

Mrozie: Bardzo przydatne zaklęcie bez względu na to kim grasz; nigdy nie wiesz, czy nie będziesz potrzebował "na chwilę" większej Inteligencji do rzucenia potężniejszego zaklęcia ofensywnego czy większej Siły do zadania większych obrażeń silniejszemu przeciwnikowi.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Boska Pomoc - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Szczęścia i
Siły Woli
Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki
Charyzma - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Osobowości Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Daedryczna Siła Woli - 20 pkt przez 90 s. na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Mądrość - 10 pkt przez 60 s. do Inteligencji Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Nauki Zenithara - 10 pkt przez 90 s. na siebie do Osobowości Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Obrót Koła - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie do Szczęścia Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Orkowa Siła - 5-20 pkt przez 60 s. na siebie do Siły Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ruchliwość - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Zwinności Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Rirnas Athren - Vivek Strefa Hlaalu: Świątynia
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Siła Trolla - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Siły Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Stopy Notorgo - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Szybkości Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Szczęściarz - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Szczęścia Arrille - Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Zahartowanie - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Wytrzymałości Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Eldrilu Dalen - Vos: Kaplica
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Llarara Omayn - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Relms Gilvilo - Vivek, Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Żelazna Wola - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Siły Woli Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Nilvyn Drothan - Upiorna Brama: Świątynia
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Żywe Srebro - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Szybkości Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Rirnas Athren - Vivek, Strefa Hlaalu: Świątynia
 

Premia do Zdrowia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Premia do Zdrowia

Tymczasowo zwiększa zdrowie postaci. Wszystkie współczynniki pochodne zostaną przeliczone ponownie. Po upłynięciu czasu trwania efektu, zdrowie wraca do swojej normalnej wartości. Stopień efektu odpowiada wysokości premii do zdrowia.

Mrozie: Dosyć przydatne zaklęcie, zwłaszcza kiedy stajesz naprzeciwko bardziej wytrzymałego przeciwnika. Powinno się znaleźć wśród czarów każdego, kto specjalizuje się w szkole przywrócenia.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Daedryczne Zdrowie - 25 pkt przez 60 s. na siebie Tylko-On-Tu-Stoi - Balmora: Oberża Przy Południowym Murze
Dar Krwi - 10-40 pkt przez 10 s. na siebie Fanildil - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Ferise Varo - Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Mehra Drora - Gnisis: Świątynia
Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Niras Farys - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Uvele Berendas - Posiadłość Indarys: Dom Berendas
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Żywotność - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Idonea Munia - Vivek, Dzielnica Przybyszów: Górny Parter
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Lalatia Varian - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
 

Przywrócenie Kondycji

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywrócenie Kondycji

Przywraca do stanu pierwotnego kondycję celu, która została obniżona w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.

Mrozie: Typowe zaklęcie-niezbędnik, bez którego ciężko się obejść. Czar przywróci twoją postać do pełnych sił po długim biegu lub długiej i wyczerpującej walce z wrogiem. Polecam.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Spoczynek Św. Merris - 1-10 pkt przez 20 s. na siebie Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Sedris Omalen - Maar Gan: Posterunek
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Wytrzymałość - 10-30 pkt przez 30 s. na siebie Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
 

Przywrócenie Many

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywrócenie Kondycji

Przywraca do stanu pierwotnego manę celu, która została obniżona w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.

Mrozie: Zaklęcie przydatne głównie dla magów, przeciwko którym jest wymierzona większość ataków obniżających manę. niestety, z zaklęcia można korzystać tylko przy pomocy Zwoju Srebrzystego Blasku lub Zwoju Przywrócenia.

Zaklęcie to jest niemożliwe do nabycia - z jego efektów można korzystać tylko za pomocą Zwoju Srebrzystego Blasku lub Zwoju Przywrócenia.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
 

Przywrócenie Współczynnika

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywrócenie Współczynnika

Eksplorując Vvardenfell nie raz i nie dwa zdarzy ci się napotkać przeciwników, którzy trwale obniżą któryś z twoich współczynników, dlatego jest to zaklęcie niemal niezastąpione dla każdego podróżnika.

Mrozie: Przywraca do stanu pierwotnego współczynniki celu, które zostały obniżone w wyniku magicznego ataku. Dotyczy tylko Siły, Inteligencji, Siły woli, Zwinności, Szybkości, Wytrzymałości, Osobowości i Szczęścia. Stopień efektu odpowiada ilości punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Przywrócenie: Inteligencja - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Przywrócenie: Osobowość - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: jurta Wieszczki
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Przywrócenie: Siła - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Przywrócenie: Siła Woli - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Przywrócenie: Szczęście - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Przywrócenie: Szybkość - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Siła Trolla - 10 pkt przez 60 s. na siebie do Siły Dileno Lloran - Vivek: Wielka Katedra
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Relms Gilvilo - Vivek Strefa Redoran: Kaplica Świątyni
Salen Ravel - Maar Gan: Kaplica
Somutis Vunnis - Fort Księżycowy: Wnętrze
Przywrócenie: Wytrzymałość - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Przywrócenie: Zwinność - 5-20 pkt przez 30 s. na siebie Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: Jurta Wieszczki
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
 

Przywrócenie Zdrowia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Przywrócenie Zdrowia

Przywraca do stanu pierwotnego zdrowie celu, które zostało obniżone w wyniku magicznego ataku. Stopień określa ilość punktów, które zostaną przywrócone, na każdą sekundę trwania efektu.

Mrozie: Kolejne zdecydowanie niezbędne zaklęcie, bez względu na to kim grasz. Jeśli nie szkolisz się w dziedzinie przywrócenia, po prostu nabądź jakiś przedmiot przywracający zdrowie - są dosyć popularne i tanie, a mogą nie raz uratować życie twojej postaci.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Błyskawiczna Regeneracja - 5-10 pkt przez 20 s. na siebie Nebia Amphia - Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: jurta Wieszczki
Cudowny Balsam Balyny - 3-30 pkt na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Dobroczynny Balsam Balyny - 3-22 pkt na siebie Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Kojący Balsam Balyny - 3-12 pkt na siebie Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Pocałunek Matki - 10-20 pkt na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Regeneracja - 1-5 pkt przez 20 s. na siebie Aunius Autrus - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Eris Telas - Vivek: Wielka Katedra
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Melie Frenck - Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
Uzdrowienie Serca - 20-80 pkt na siebie Arrille - Seyda Neen: Dom Cechowy Arrille'a
Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Uzdrowienie Towarzysza - 6-15 pkt przez dotyk Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Światłość Velotha - 10 pkt na siebie Melie Frenck - Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Łaska Velotha - 10 pkt przez 2 s. na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: dom Gulsa Llervu
Melie Frenck - Vivek, Strefa Telvanni: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Ulmiso Maloren - Upiorna Brama: Dolny Poziom Wieży Świtu
 

Wyleczenie z Paraliżu

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wyleczenie z Paraliżu

Leczy cel z paraliżu.

Mrozie: Mało użyteczne zaklęcie; raz, rzadko przeciwnik będzie próbował cię sparaliżować. Dwa, efekt paraliżu nie trwa zazwyczaj na tyle długo, by przeciwnik zdążył wyrządzić ci poważne rany.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Swobodne Działanie - na siebie Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
 

Wyleczenie z Zarazy

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wyleczenie z Zarazy

Leczy cel z zarazy.

Mrozie: Również mało przydatny czar, a to ze względu na fakt, iż szansę na złapanie zarazy masz znacznie mniejszą niż na złapanie innej, pospolitej choroby. Przezorny jednak zawsze zaopatrzony, więc jeśli uczysz się szkoły przywrócenia, powinieneś znać ten czar.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Dar Rilms - przez dotyk Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Łzy Viveka - na siebie Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Lloros Sarano - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Panaceum - na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Melie Frenck - Vivek, Strefa Telvanni: Świątynia
Wyleczenie z Zarazy - na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
 

Wyleczenie z Zatrucia

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wyleczenie z Zarazy

Leczy cel z trucizny. Nie przywraca zdrowia utraconego w wyniku działania trucizny.

Mrozie: Średnio przydatny czar, neutralizujące wszelkie trucizny. Warto jednak nadmienić, że wrogowie nie będą zbyt często stosowali przeciwko tobie trucizny.

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Dar Seryn - przez dotyk Danso Indules - Vivek, Strefa Świątynna
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Melie Frenck - Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Odtrutka Balyny - na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Scelian Plebo - Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Cesarska Kaplica
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Panaceum - na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Melie Frenck - Vivek Strefa Telvanni: Świątynia
Wyleczenie z Zatrucia - na siebie Arnand Liric - Fort Jeleni: Wnętrze
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Sonummu Zabamat - Obóz Zainab: jurta Wieszczki
 

Wyleczenie ze Zwykłej Choroby

TES III: Morrowind - Zaklęcia - Wyleczenie z Zarazy

Leczy cel ze zwykłej choroby.

Mrozie: Jako że po Vvardenfell kręci się sporo chorych bestii, warto jest mieć ten czar zawsze pod ręką. No chyba, że wolisz biegać do kaplic Kultu Tamriel, gdzie po złożeniu ofiary również możesz uzyskać wyleczenie z choroby (co jest, jak się sam przekonasz, deczko niewygodne).

Nazwa/efekt Gdzie kupić/znaleźć?
Dar Rilms - przez dotyk Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Saras Orelu - Molag Mar: Świątynia
Tunila Omavel - Tel Uvirith: Dom Omavel
Lekarstwo Rilms - na siebie Eris Telas - Vivek: Wielka Katedra
Felara Andrethi - Tel Aruhn, Wieża: Kwatery
Folvys Andalor - Ald'ruhn: Świątynia
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Milar Maryon - Tel Vos, Wieża: Usługi
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Threvul Sarethi - Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Ygfa - Pelagiad: Fort Pelagiad
Zanmulk Sammalamus - Gnisis: Świątynia
Panaceum - na siebie Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Guls Llervu - Ald'ruhn: Dom Gulsa Llervu
Melie Frenck - Vivek, Strefa Telvanni: Świątynia
Wyleczenie Ofiary Zwykłej Choroby - na cel Dulian - Fort Jeleni: Wnętrze
Vaval Selas - Vivek, Św. Olms: Świątynia
Wyleczenie ze Zwykłej Choroby - na siebie Amarie Charien - Fort Księżycowy: Wnętrze
Eris Telas - Vivek: Wielka Katedra
Galero Andaram - Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
J'Rasha - Vivek, J'Rasha: Uzdrowiciel
Kapłan Ogrul - Gnisis: Fort Darius
Llathyno Hlaalu - Balmora: Świątynia
Rilvase Avani - Upiorna Brama: Wieża Świtu
Synnolian Tunifus - Ebonheart: Cesarskie Kaplice
Telis Salvani - Balmora: Świątynia
Wyleczenie Zwykłej Choroby u Innych - przez dotyk Eris Telas - Vivek: Wielka Katedra
Sharn gra-Muzgob - Balmora: Gildia Magów
 

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.