Czary barda, poziom VI

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie czary barda VI poziomu w grze Neverwinter Nights.

Grupowe przyspieszenie

Poziom(y) czarującego: Bard 6, Czarodziej / Czarownik 6
Poziom wrodzony: 6
Szkoła: Zaklinanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Duży
Czas trwania: 1 runda / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Wszyscy sojusznicy na obszarze działania czaru mogą wykonać dodatkową akcję na rundę (może to być dodatkowy atak lub rzucenie czaru), a ich prędkość ruchu zwiększa się o połowę.

Lament

Poziom(y) czarującego: Bard 6
Poziom wrodzony: 6
Szkoła: Wywoływanie
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Duży
Czas trwania: 1 runda / poziom
Rzut obronny: Wytrwałość odpiera
Odporność na czary: Tak

Pieśń rzucającego czar przyciąga energie śmierci i zniszczenia. Wszyscy wrogowie na obszarze działania tracą co rundę 2 punkty Siły i Zręczności. Jeśli przeciwnik opuści obszar działania czaru, jego Siła i Zręczność wracają do normalnego poziomu.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.

Lodowa nawałnica

Poziom(y) czarującego: Bard 6, Druid 5, Czarodziej / Czarownik 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Wywoływanie
Identyfikator(y): Chłód
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Daleki
Obszar działania / Cel: Wielki
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak

Wszystkie istoty na obszarze działania otrzymują 3k6 obrażeń obuchowych i 2k6 obrażeń od zimna. Lodowa Nawałnica zadaje dodatkowe 1k6 obrażeń od zimna na 3 poziomy rzucającego czar.

Ochrona przed energią

Poziom(y) czarującego: Bard 6, Druid 6, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Rzucający
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Istota chroniona tym czarem zyskuje odporność na obrażenia 40/- przeciw wszelkim rodzajom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać, jeśli pochłonie 60 punktów obrażeń z jednego żywiołu.

Przywołanie istoty VI

Poziom(y) czarującego: Bard 6, Kapłan 6, Druid 6, Czarodziej / Czarownik 6
Poziom wrodzony: 6
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar przywołuje strasznego tygrysa, który staje się jego wiernym sługą.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.