Czary maga, sztuczki

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie sztuczki maga w grze Neverwinter Nights.

Odporność

Poziom(y) czarującego: Bard 0, Kapłan 0, Druid 0, Paladyn 1, Czarodziej / Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 2 tury
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Daje chronionej osobie +1 do wszystkich rzutów obronnych.

Oszołomienie

Poziom(y) czarującego: Bard 0, Czarodziej / Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Zaklinanie
Identyfikator(y): Mentalny
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Daleki
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 2 rundy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Jasny umysł
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Jeśli ofiara ma 5 Kostek lub mniej, zostaje oszołomiona na 2 rundy.

Promień lodu

Poziom(y) czarującego: Czarodziej / Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Przywoływanie
Identyfikator(y): Chłód
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak

Zadaje 1k4 + 1 obrażeń od chłodu, jeśli rzucającemu uda się rzut na dotknięcie z dystansu.

Raca

Poziom(y) czarującego: Bard 0, Druid 0, Czarodziej/Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Wywoływanie
Identyfikator(y): Brak
Komponent(y): Werbalny
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 10 rund
Rzut obronny: Wytrwałość odpiera
Odporność na czary: Tak

Wybuch oślepiającego światła uderza w jedną ofiarę, powodując u niej –1 do rzutów ataku.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.

Rozprysk kwasu

Poziom(y) czarującego: Czarodziej/Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Przywoływanie
Identyfikator(y): Kwas
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak

Rzucający czar miota w cel małą kulą kwasu, zadając 1k3 obrażeń od kwasu.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.

Światło

Poziom(y) czarującego: Bard 0, Kapłan 0, Druid 0, Czarodziej / Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Wywoływanie
Komponent(y): Werbalne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 godzina / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Ciemność
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Tworzy małe źródło światła nad głową osoby, na którą go rzucono. Światło przemieszcza się wraz z osobą, oświetlając niewielki obszar wokół.

Wstrząs elektryczny

Poziom(y) czarującego: Czarodziej/Czarownik 0
Poziom wrodzony: 0
Szkoła: Wywoływanie
Identyfikator(y): Elektryczność
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak

Rzucający czar zadaje ofierze 1k3 obrażeń od elektryczności.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.