Rasa bardzo wysokich, smukłych elfów z charakterystycznym, złotawym kolorem skóry. Zamieszkują Wyspę Summurset. Znani również jako "Altmerowie". Bardzo inteligentni, obdarzeni silną wolą, specjalizują się w sztukach magicznych. Są przedstawicielami wysoko rozwiniętej cywilizacji, w której swe źródła ma większość sztuk, rzemiosł i nauk, a nawet język Cesarstwa. Z tego powodu uważają się za lepszych i często gardzą innymi rasami.
Shane Anwar: Rasa Altmerów zdecydowanie najlepiej radzi sobie w dziedzinie magii, co dodatkowo potwierdza ich bonus do maksymalnej many, wysoka inteligencja i plusy do umiejętności magicznych. Wybór tej rasy raczej nie sprawdzi się, jeśli zechcesz stworzyć wojownika, Wysokie Elfy są na początku słabe fizycznie, a dodatkowo mają obniżone odporności na mróz, porażenia i ogień. Tego ostatniego minusa możesz częściowo pozbyć się wybierając znak Atronacha lub zabezpieczając się zaklętymi przedmiotami podnoszącymi odporność na żywioły. Podsumowując - chcąc w pełni wykorzystać możliwości Altmera, przeznacz mu rolę maga.
Współczynniki:
Mężczyzna | Kobieta | |
Strength (Siła) | 30 | 30 |
Intelligence (Inteligencja) | 50 | 50 |
Agility (Zwinność) | 40 | 40 |
Willpower (Siła woli) | 40 | 40 |
Speed (Szybkość) | 30 | 40 |
Endurance (Wytrzymałość) | 40 | 30 |
Personality (Osobowość) | 40 | 40 |
Luck (Szczęście) | 50 | 50 |
Bonusy:
- Alchemy (Alchemia) +5
- Alteration (Przemiana) +10
- Conjuration (Przywołanie) +5
- Destruction (Zniszczenie) +10
- Illusion (Iluzja) +5
- Mysticism (Mistycyzm) +10
Specjalne:
- Premia do maksymalnej Many +100 pkt.
- Podatność na ogień, mróz i porażenia 25%.
- Odporność na choroby 75%.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!