Altmerowie

Przewodnik gry TES IV: Oblivion

TES IV: Oblivion - Rasy - Elf Wysokiego Rodu

Rasa bardzo wysokich, smukłych elfów z charakterystycznym, złotawym kolorem skóry. Zamieszkują Wyspę Summurset. Znani również jako "Altmerowie". Bardzo inteligentni, obdarzeni silną wolą, specjalizują się w sztukach magicznych. Są przedstawicielami wysoko rozwiniętej cywilizacji, w której swe źródła ma większość sztuk, rzemiosł i nauk, a nawet język Cesarstwa. Z tego powodu uważają się za lepszych i często gardzą innymi rasami.

Shane Anwar: Rasa Altmerów zdecydowanie najlepiej radzi sobie w dziedzinie magii, co dodatkowo potwierdza ich bonus do maksymalnej many, wysoka inteligencja i plusy do umiejętności magicznych. Wybór tej rasy raczej nie sprawdzi się, jeśli zechcesz stworzyć wojownika, Wysokie Elfy są na początku słabe fizycznie, a dodatkowo mają obniżone odporności na mróz, porażenia i ogień. Tego ostatniego minusa możesz częściowo pozbyć się wybierając znak Atronacha lub zabezpieczając się zaklętymi przedmiotami podnoszącymi odporność na żywioły. Podsumowując - chcąc w pełni wykorzystać możliwości Altmera, przeznacz mu rolę maga.

Współczynniki:

Mężczyzna Kobieta
Strength (Siła) 30 30
Intelligence (Inteligencja) 50 50
Agility (Zwinność) 40 40
Willpower (Siła woli) 40 40
Speed (Szybkość) 30 40
Endurance (Wytrzymałość) 40 30
Personality (Osobowość) 40 40
Luck (Szczęście) 50 50

Bonusy:

Specjalne:

  • Premia do maksymalnej Many +100 pkt.
  • Podatność na ogień, mróz i porażenia 25%.
  • Odporność na choroby 75%.

Shane


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.