Pochodzący z Wysokiej Skały Bretoni to urodzeni magowie. Magia i okultyzm to dla nich chleb powszedni, dlatego z ich rodu wywodzą sie najznamienitsi magowie i czarnoksiężnicy. Mężczyźni są silniejsi, kobiety szybsze. Ich naturalnymi umiejętnościami są zdolności magiczne, takie jak Przywrócenie, Mistycyzm i Przywołanie.
Shane Anwar: Rasa typowo pod postać silnie związaną z magią. Najwyższe początkowe współczynniki Inteligencji i Siły Woli pozwalają na skuteczne rzucanie zaklęć już w początkowym stadium gry. Bonusy do umiejętności magicznych też przemawiają za standardową profesją Bretona, nie znaczy to jednak, że nie można go wykształcić na dobrego wojownika, wspomagającego ciosy mieczem potężnymi zaklęciami.
Współczynniki:
Mężczyzna | Kobieta | |
Strength (Siła) | 40 | 30 |
Intelligence (Inteligencja) | 50 | 50 |
Agility (Zwinność)) | 30 | 30 |
Willpower (Siła woli) | 50 | 50 |
Speed (Szybkość) | 30 | 40 |
Endurance (Wytrzymałość) | 30 | 30 |
Personality (Osobowość) | 40 | 40 |
Luck (Szczęście) | 50 | 50 |
Bonusy:
- Alchemy (Alchemia) +5
- Alteration (Przemiana) +5
- Conjuration (Przywołanie) +10
- Illusion (Iluzja) +5
- Mysticism (Mistycyzm) +10
- Restoration (Przywrócenie) +10
Specjalne:
- Premia do Many +50%.
- Odporność na magię 50%.
- Skóra Smoka (tarcza) 50 pkt przez 60 sekund raz na dzień.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!