Określenie Mroczny Elf funkcjonuje w Cesarstwie, jednak rdzenni mieszkańcy Morrowind wolą nazywać się "Dunmerami". Przedstawiciele tej rasy mają bardzo charakterystyczny wygląd, mianowicie ciemną, szarą skórę i czerwone oczy. Znakomicie radzą sobie zarówno jako wojownicy, jak i magowie. Dunmerscy szermierze, łucznicy i bitewni magowie przesądzili już o wyniku niejednej bitwy.
Shane Anwar: Mroczni Elfowie to rasa wszechstronna, dobra do każdej profesji. Doskonale nadaje się do wykreowania postaci hybrydowej, nieograniczonej jedną konkretną profesją. Posiada bonusy przydatne dla wojowników (+ do Ostrzy i Obuchów), magów (+ do Zniszczenia i Mistycyzmu) jak i złodziei-skrytobójców (+ do Lekkiego pancerza i Ostrzy). Dodatkowo Dunmerów cechuje duża odporność na obrażenia od ognia. Ich mocą specjalną jest przywołanie zjawy przodka.
Współczynniki:
Mężczyzna | Kobieta | |
Strength (Siła) | 40 | 40 |
Intelligence (Inteligencja) | 40 | 40 |
Agility (Zwinność)) | 40 | 40 |
Willpower (Siła woli) | 30 | 30 |
Speed (Szybkość) | 50 | 50 |
Endurance (Wytrzymałość) | 40 | 30 |
Personality (Osobowość) | 50 | 50 |
Luck (Szczęście) | 50 | 50 |
Bonusy:
- Atletics (Atletyka) +5
- Blade (Ostrze) +10
- Blunt (Broń obuchowa) +5
- Destruction (Zniszczenie) +10
- Light Armor (Lekki pancerz) +5
- Mysticism (Mistycyzm) +5
- Mercantile (Handel) +5
Specjalne:
- Przywołanie zjawy na 60 sekund raz dziennie.
- Niewrażliwość na ogień 75%.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!