Orkowie

Przewodnik gry TES IV: Oblivion

TES IV: Oblivion - Rasy - Ork

Barbarzyński lud Orków zamieszkuje rejony Gór Whrotgarskich i Smoczego Ogona. Słyną oni ze swej bitności i niebywałej odporności. W dawnych czasach rasa Orków była powszechnie znienawidzona, lecz w miarę upływu czasu zyskali oni szacunek i uznanie Cesarstwa. Z ich rasy bowiem wywodzą się najlepsi płatnerze, ich wyroby słyną w całym Imperium, a ciężkozbrojni piechurzy stanowią trzon frontowych oddziałów Cesarstwa.

Shane Anwar: Orkowie to rasa typowych wojowników, jedna z trzech ras o takich właśnie predyspozycjach. Pod względem siły nieco ustępują Nordom, jednak są mistrzami w defensywie, posiadają bowiem bonus do bloku (większy niż Nordowie) oraz bonus do ciężkiego pancerza. Orkowie świetnie radzą sobie z wszelką bronią obuchową, posiadają też specjalne umiejętności częściowej ochrony przed magią, potęgowaną wysokim poziomem siły woli. Raz dziennie mogą też użyć mocy Szał Bojowy, bardzo praktycznej szczególnie na początku, w razie trudniejszej walki.

Współczynniki:

Mężczyzna Kobieta
Strength (Siła) 45 45
Intelligence (Inteligencja) 30 40
Agility (Zwinność)) 35 35
Willpower (Siła woli) 50 45
Speed (Szybkość) 30 30
Endurance (Wytrzymałość) 50 50
Personality (Osobowość) 30 25
Luck (Szczęście) 50 50

Bonusy:

Specjalne:

  • Szał Bojowy - premia do zdrowia 20 pkt, kondycji 2000 pkt, siły 50 pkt, zręczności 100 pkt na 60 sekund raz dziennie.
  • Odporność na magię 25%.

Shane


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.