Barbarzyński lud Orków zamieszkuje rejony Gór Whrotgarskich i Smoczego Ogona. Słyną oni ze swej bitności i niebywałej odporności. W dawnych czasach rasa Orków była powszechnie znienawidzona, lecz w miarę upływu czasu zyskali oni szacunek i uznanie Cesarstwa. Z ich rasy bowiem wywodzą się najlepsi płatnerze, ich wyroby słyną w całym Imperium, a ciężkozbrojni piechurzy stanowią trzon frontowych oddziałów Cesarstwa.
Shane Anwar: Orkowie to rasa typowych wojowników, jedna z trzech ras o takich właśnie predyspozycjach. Pod względem siły nieco ustępują Nordom, jednak są mistrzami w defensywie, posiadają bowiem bonus do bloku (większy niż Nordowie) oraz bonus do ciężkiego pancerza. Orkowie świetnie radzą sobie z wszelką bronią obuchową, posiadają też specjalne umiejętności częściowej ochrony przed magią, potęgowaną wysokim poziomem siły woli. Raz dziennie mogą też użyć mocy Szał Bojowy, bardzo praktycznej szczególnie na początku, w razie trudniejszej walki.
Współczynniki:
Mężczyzna | Kobieta | |
Strength (Siła) | 45 | 45 |
Intelligence (Inteligencja) | 30 | 40 |
Agility (Zwinność)) | 35 | 35 |
Willpower (Siła woli) | 50 | 45 |
Speed (Szybkość) | 30 | 30 |
Endurance (Wytrzymałość) | 50 | 50 |
Personality (Osobowość) | 30 | 25 |
Luck (Szczęście) | 50 | 50 |
Bonusy:
- Armorer (Płatnerstwo) +10
- Block (Blok) +10
- Blunt (Broń obuchowa) +10
- Hand to Hand (Walka wręcz) +5
- Heavy Armor (Ciężki pancerz) +10
Specjalne:
- Szał Bojowy - premia do zdrowia 20 pkt, kondycji 2000 pkt, siły 50 pkt, zręczności 100 pkt na 60 sekund raz dziennie.
- Odporność na magię 25%.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!