Charaktery

Przewodnik gry Świątynia Pierwotnego Zła

Charakter określa ogólne nastawienie bohatera do społeczeństwa i sił wszechświata. Wpływa on na niektóre sytuacje w trakcie gry, m.in. rodzaj rozgrywanego Prologu. Wyróżniamy dziewięć różnych charakterów:

Praworządny Dobry

Postać praworządna dobra łączy w sobie chęć przeciwstawiania się złu z dyscypliną, dzięki której może prowadzić nieustanną walkę.

Neutralny Dobry

Postać neutralna dobra czyni dobro najlepiej jak potrafi, bez opowiadania się za, czy przeciwko porządkowi.

Chaotyczny Dobry

Postać chaotyczna dobra jest życzliwa i pomocna, wierzy jednak w wolność i kieruje się własnym kodeksem moralnym, nie zważając na prawa i przepisy.

Praworządny Neutralny

Postać praworządna neutralna działa według nakazów prawa, tradycji lub osobistego kodeksu.

Prawdziwie Neutralny

Postać o charakterze prawdziwie neutralnym działa bez uprzedzeń i przymusów. Nie rozpatruje świata w skrajnych kategoriach, na przykład dobra czy zła, porządku i chaosu.

Chaotyczny Neutralny

Postać chaotycznie neutralna kieruje się własnymi kaprysami, a nie chęcią czynienia dobra lub zła.

Praworządny Zły

Postać praworządna zła dąży do zdobycia tego, czego pożąda, stosując się do obowiązujący praw, lecz nie zważając na niczyją krzywdę.

Neutralny Zły

Postać neutralna zła działa wyłącznie dla własnej korzyści, popełniając niegodziwe uczynki dla samego czynienia zła.

Chaotyczny Zły

Postać chaotycznie zła kieruje się chciwością, nienawiścią i żądzą zniszczenia. Postępuje w sposób ekstremalnie nieprzewidywalny.


MG_Wolferin


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.