W Skyrimie można natknąć się na wiele różnych egzemplarzy kostury. Jest to broń specyficzna, dedykowana magom, ponieważ nie zadaje żadnych obrażeń poza zaklętymi w niej efektami magicznymi - i to właśnie jest główne kryterium ich podziału. Niniejszy artykuł prezentuje wszystkie "zwykłe" kostury z gry, które można znaleźć w wielu losowych miejscach, głównie jako łupy, ale też w ofercie wielu kupców.
Poniższe zestawienia przedstawiają następujące informacje:
- Domyślny obraz przedmiotu.
- Nazwę przedmiotu oraz opis cech specjalnych (w przypadku przedmiotów umagicznionych).
- Wagę przedmiotu.
- Domyślną wartość przedmiotu, która może ulec zmianie w zależności od posiadanych przez ciebie umiejętności oraz perków.
- Domyślną wartość obrażeń, jakie zadaje dana broń. Także i w tym wypadku faktyczna wartość w grze może się różnić od poniższej, ponieważ wpływ na nią mają również umiejętności oraz perki bohatera.
- Poziom, od którego dany przedmiot można losowo znaleźć w formie łupu lub w asortymencie rozmaitych kupców.
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Pancerz | Poziom |
Kostur atronacha burzy Przywołuje atronacha burzy na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający. |
8 | 1656 | 0 | 34 | |
Kostur atronacha mrozu Przywołuje atronacha mrozu na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający. |
8 | 1106 | 0 | 22 | |
Kostur atronacha ognia Przywołuje atronacha ognia na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający. |
8 | 727 | 0 | 10 | |
Kostur błyskawic Błyskawica zadaje 25 pkt obrażeń od porażeń do zdrowia i o połowę mniej od magii. |
8 | 538 | 0 | 10 | |
Kostur chowańca Przywołuje chowańca na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający. |
8 | 926 | 0 | 1 | |
Kostur furii Istoty i ludzie na maksymalnie 4 poziomie będą atakować wszystko w pobliżu przez 30 s. |
8 | 803 | 0 | 1 | |
Kostur inspiracji Cel nie będzie uciekać przez 60 s i zyskuje nieco dodatkowego zdrowia i kondycji. |
8 | 317 | 0 | 22 | |
Kostur iskier Błyskawica zadaje 8 pkt obrażeń od porażeń do zdrowia i magii na sekundę. |
8 | 218 | 0 | 1 | |
Kostur kontroli nad daedrą Przejmujesz kontrolę nad potężnymi przywołanymi lub ożywionymi istotami. |
8 | 2307 | 0 | 34 | |
Kostur kuli ognistej Ognista eksplozja zadaje 40 pkt obrażeń w promieniu 4,5 metra. Płonące cele ponoszą dodatkowe obrażenia. |
8 | 1309 | 0 | 22 | |
Kostur lodowej burzy Mroźny wir zadaje 40 pkt obrażeń od mrozu na sekundę do zdrowia i kondycji. |
8 | 1401 | 0 | 22 | |
Kostur lodowej włóczni Włócznia z lodu zadaje 60 pkt obrażeń od mrozu do zdrowia i kondycji. |
8 | 2931 | 0 | 34 | |
Kostur lodowych kolców Kolec lodu zadaje 25 pkt obrażeń od mrozu do zdrowia i kondycji. |
8 | 511 | 0 | 10 | |
Kostur magicznego światła Tworzy unoszące się w powietrzu światło działające przez 60 s. |
8 | 238 | 0 | 10 | |
Kostur naprawy Leczy 45 pkt zdrowia celu - poza nieumarłymi, atronachami czy maszynami. |
8 | 613 | 0 | 22 | |
Kostur odmrożenia Wybuch zimna zadaje 8 pkt obrażeń na sekundę do zdrowia i kondycji. |
8 | 198 | 0 | 1 | |
Kostur odpędzania Nieumarli na maksymalnie 8 poziomie uciekają przez 30 s. |
8 | 1036 | 0 | 22 | |
Kostur odrazy Wszyscy objęci efektem nieumarli na maksymalnie 4 poziomie uciekają przez 30 s. |
8 | 675 | 0 | 22 | |
Kostur odrzucenia Potężne przywołane daedry są odsyłane z powrotem do Otchłani. |
8 | 2092 | 0 | 34 | |
Kostur odwagi Cel nie będzie uciekać przez 60 s i zyskuje nieco dodatkowego zdrowia i kondycji. |
8 | 79 | 0 | 1 | |
Kostur ognistych pocisków Wybuch ognia zadaje 25 pkt obrażeń. Płonące cele ponoszą dodatkowe obrażenia. |
8 | 456 | 0 | 10 | |
Kostur ożywienia Ożywia potężniejsze martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s. |
8 | 949 | 0 | 10 | |
Kostur ożywieńców Ożywia potężne martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s. |
8 | 824 | 0 | 22 | |
Kostur paraliżu Wszystkie cele, które nie oprą się działaniu zaklęcia, są na 10 s sparaliżowane. |
8 | 3965 | 0 | 34 | |
Kostur piorunów Piorun zadaje 60 pkt obrażeń od porażeń do zdrowia i o połowę mniej do magii. |
8 | 778 | 0 | 34 | |
Kostur płomieni Jęzor ognia, który zadaje 8 pkt obrażeń na sekundę. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
8 | 183 | 0 | 1 | |
Kostur pułapki duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 60 s. |
8 | 986 | 0 | 10 | |
Kostur przezwyciężenia Istoty i ludzie na maksymalnie 12 poziomie uciekają od walki przez 30 s. |
8 | 1807 | 0 | 34 | |
Kostur Renegatów Wystrzekuwuje kulę ognia, która zadaje 8 pkt obrażeń na sekundę. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
8 | 205 | 0 | 10 | |
Kostur spalenia Wybuch ognia zadaje 60 pkt obrażeń. Płonące cele ponoszą dodatkowe obrażenia. |
8 | 2750 | 0 | 34 | |
Kostur spokoju Istoty i ludzie na maksymalnie 8 poziomie nie będą walczyć przez 30 s. |
8 | 1153 | 0 | 10 | |
Kostur strachu Istoty i ludzie na maksymalnie 8 poziomie uciekają od walki przez 30 s. |
8 | 2443 | 0 | 10 | |
Kostur straszliwego zombie Ożywia bardzo potężne martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s. |
8 | 1248 | 0 | 34 | |
Kostur szału Istoty i ludzie na maksymalnie 8 poziomie będą atakować wszystko w pobliżu przez 30 s. |
8 | 1149 | 0 | 22 | |
Kostur ściany burzy Tworzy we wskazanym na ziemi miejscu ścianę błyskawic, która zadaje 50 pkt obrażeń od porażenia na sekundę. |
8 | 1531 | 0 | 34 | |
Kostur ściany mrozu Tworzy we wskazanym na ziemi miejscu ścianę mrozu, która zadaje 50 pkt obrażeń od mrozu na sekundę. |
8 | 1468 | 0 | 34 | |
Kostur ściany płomieni Tworzy we wskazanym na ziemi miejscu ścianę płomieni, która zadaje 50 pkt obrażeń od ognia na sekundę. |
8 | 1310 | 0 | 34 | |
Kostur uzdrawiającego dotyku Leczy 10 pkt zdrowia celu na sekundę - poza nieumarłymi, atronachami i maszynami. |
8 | 198 | 0 | 10 | |
Kostur wyładowania łańcuchowego Błyskawica zadaje 40 pkt obrażeń od porażenia do zdrowia i o połowę mniej od magii, po czym przeskakuje na kolejny cel. |
8 | 1484 | 0 | 22 | |
Kostur wypędzenia Słabsze przywołane daedry są odsyłane z powrotem do Otchłani. |
8 | 926 | 0 | 22 | |
Kostur zombie Ożywia słabe martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s. |
8 | 449 | 0 | 1 | |
Mniejszy kostur odpędzania Nieumarli na maksymalnie 4 poziomie uciekają przez 30 s. |
8 | 556 | 0 | 10 | |
Wielki kostur odpędzenia Nieumarli na maksymalnie 12 poziomie uciekają przez 30 s. |
8 | 1520 | 0 | 34 | |
Wielki kostur odrazy Wszyscy objęci efektem nieumarli na maksymalnie 8 poziomie uciekają przez 30 s. |
8 | 1289 | 0 | 34 | |
Wielki kostur uroku Istoty i ludzie na maksymalnie 8 poziomie nie będą walczyć przez 30 s. |
8 | 1393 | 0 | 34 |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!