W Skyrimie można natknąć się na wiele różnych egzemplarzy łuków. Najłatwiej podzielić je przez wzgląd na materiał, z jakiego są wykonane, a także dodatkowych cech jak sposób czaru zaklętego w broni. Niniejszy artykuł prezentuje wszystkie "zwykłe" łuki z gry, które można znaleźć w wielu losowych miejscach, ale też w ofercie wielu kowali i kupców.
Poniższe zestawienia przedstawiają następujące informacje:
- Domyślny obraz przedmiotu.
- Nazwę przedmiotu oraz opis cech specjalnych (w przypadku przedmiotów umagicznionych).
- Wagę przedmiotu.
- Domyślną wartość przedmiotu, która może ulec zmianie w zależności od posiadanych przez ciebie umiejętności oraz perków.
- Domyślną wartość obrażeń, jakie zadaje dana broń. Także i w tym wypadku faktyczna wartość w grze może się różnić od poniższej, ponieważ wpływ na nią mają również umiejętności oraz perki bohatera.
- Poziom, od którego dany przedmiot można losowo znaleźć w formie łupu lub w asortymencie rozmaitych kupców.
Dla możliwości łatwiejszego porównania przedmiotów artykuł został podzielony na dwie części: łuki zwykłe oraz magiczne.
Łuki zwykłe
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Pancerz | Poziom |
Cesarski łuk | 8 | 90 | 9 | 1 | |
Daedryczny łuk | 18 | 2500 | 19 | 48 | |
Długi łuk | 5 | 30 | 6 | 1 | |
Ebonowy łuk | 16 | 470 | 17 | 32 | |
Elfi łuk | 12 | 470 | 13 | 12 | |
Falmerski łuk | 15 | 135 | 12 | 1 | |
Giętki falmerski łuk | 20 | 410 | 15 | 18 | |
Giętki pradawny norski łuk | 18 | 235 | 14 | -6 | |
Krasnoludzki łuk | 10 | 270 | 12 | 12 | |
Łuk myśliwski | 7 | 50 | 7 | 1 | |
Łuk Renegatów | 11 | 145 | 12 | 1 | |
Łuk z kości smoka (Dawnguard) |
20 | 2725 | 20 | - | |
Norski łuk (Dragonborn) |
11 | 580 | 13 | 18 | |
Orkowy łuk | 9 | 150 | 10 | 25 | |
Pradawny norski łuk | 12 | 45 | 8 | -6 | |
Stalhrimowy łuk (Dragonborn) |
15 | 1800 | 17 | 35 | |
Szklany łuk | 14 | 820 | 15 | 36 |
Łuki magiczne
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Obrażenia | Poziom |
Błogosławiony cesarski łuk Nieumarli do 3 poziomu uciekają przez 30 s. |
8 | 154 | 9 | 4 | |
Błogosławiony myśliwski łuk Nieumarli do 3 poziomu uciekają przez 30 s. |
7 | 172 | 7 | 3 | |
Cesarski luk dreszczy Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
8 | 143 | 9 | 4 | |
Cesarski luk drążenia Zadaje 10 pkt obrażeń od magii. |
8 | 172 | 9 | 4 | |
Cesarski luk dusz Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 3 s. |
8 | 145 | 9 | 4 | |
Cesarski luk iskier Cel otrzymuje 5 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
8 | 144 | 9 | 4 | |
Cesarski luk letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
8 | 447 | 9 | 5 | |
Cesarski luk lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
8 | 385 | 9 | 5 | |
Cesarski luk mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
8 | 262 | 9 | 4 | |
Cesarski luk niepokoju Potwory i ludzie do 5 poziomu uciekają przez 30 s. |
8 | 118 | 9 | 4 | |
Cesarski luk porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
8 | 386 | 9 | 5 | |
Cesarski luk skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
8 | 221 | 9 | 5 | |
Cesarski luk spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
8 | 158 | 9 | 4 | |
Cesarski luk spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
8 | 245 | 9 | 4 | |
Cesarski luk strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
8 | 214 | 9 | 5 | |
Cesarski luk tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
8 | 159 | 9 | 4 | |
Cesarski luk umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
8 | 481 | 9 | 5 | |
Cesarski luk wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
8 | 347 | 9 | 5 | |
Cesarski luk wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
8 | 324 | 9 | 4 | |
Cesarski luk wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
8 | 264 | 9 | 4 | |
Cesarski luk zmęczenia Zadaje 5 pkt obrażeń do kondycji. |
8 | 162 | 9 | 4 | |
Cesarski luk znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
8 | 303 | 9 | 4 | |
Cesarski luk żaru Zadaje 5 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
8 | 98 | 9 | 4 | |
Czcigodny cesarski łuk Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
8 | 527 | 9 | 5 | |
Czcigodny elfi łuk Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 660 | 13 | 20 | |
Czcigodny krasnoludzki łuk Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 590 | 12 | 15 | |
Czcigodny myśliwski łuk Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
7 | 545 | 7 | 7 | |
Czcigodny orkowy łuk Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 645 | 10 | 9 | |
Czcigodny szklany łuk Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 782 | 15 | 28 | |
Daedryczny luk apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
18 | 1588 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk burzy Cel otrzymuje 30 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
18 | 1610 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
18 | 1481 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
18 | 1401 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk inferna Zadaje 30 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
18 | 1538 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
18 | 1309 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
18 | 1387 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
18 | 1355 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk potępienia Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 20 s. |
18 | 1663 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
18 | 1423 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
18 | 3117 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
18 | 1487 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
18 | 1295 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk skamienienia Szansa na sparaliżowanie celu na 6 s. |
18 | 2147 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk trwogi Potwory i ludzie do 20 poziomu uciekają przez 30 s. |
18 | 1524 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
18 | 1758 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk unieważnienia Zadaje 60 pkt obrażeń od magii. |
18 | 1813 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk unlodustwienia Przyzwane daedry do 36 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
18 | 4944 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
18 | 1485 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
18 | 1315 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
18 | 1438 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk wyczerpania Zadaje 30 pkt obrażeń do kondycji. |
18 | 1740 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
18 | 2222 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
18 | 1352 | 19 | 47 | |
Daedryczny luk zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
18 | 1478 | 19 | 50 | |
Daedryczny luk zimy Zadaje 30 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
18 | 1605 | 19 | 53 | |
Daedryczny luk zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
18 | 1648 | 19 | 50 | |
Ebonowy luk apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
16 | 1217 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk burzy Cel otrzymuje 30 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
16 | 1239 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
16 | 1110 | 17 | 1 | |
Ebonowy luk grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1030 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk inferna Zadaje 30 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
16 | 1167 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
16 | 938 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
16 | 1016 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
16 | 984 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk potępienia Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 20 s. |
16 | 1292 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
16 | 1052 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
16 | 2746 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
16 | 1116 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 924 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk skamienienia Szansa na sparaliżowanie celu na 6 s. |
16 | 1776 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk trwogi Potwory i ludzie do 20 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1153 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
16 | 1387 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk unieważnienia Zadaje 60 pkt obrażeń od magii. |
16 | 1442 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk unlodustwienia Przyzwane daedry do 36 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
16 | 4573 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
16 | 1114 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
16 | 944 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
16 | 1067 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk wyczerpania Zadaje 30 pkt obrażeń do kondycji. |
16 | 1369 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
16 | 1851 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
16 | 981 | 17 | 37 | |
Ebonowy luk zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
16 | 1107 | 17 | 40 | |
Ebonowy luk zimy Zadaje 30 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
16 | 1234 | 17 | 43 | |
Ebonowy luk zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
16 | 1277 | 17 | 40 | |
Elfi luk apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
12 | 878 | 13 | 25 | |
Elfi luk błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
12 | 771 | 13 | 25 | |
Elfi luk grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 691 | 13 | 25 | |
Elfi luk letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
12 | 580 | 13 | 20 | |
Elfi luk lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 518 | 13 | 20 | |
Elfi luk ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
12 | 599 | 13 | 22 | |
Elfi luk oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
12 | 677 | 13 | 22 | |
Elfi luk piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
12 | 645 | 13 | 22 | |
Elfi luk porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
12 | 519 | 13 | 20 | |
Elfi luk pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
12 | 713 | 13 | 25 | |
Elfi luk przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
12 | 2407 | 13 | 25 | |
Elfi luk przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
12 | 777 | 13 | 25 | |
Elfi luk rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 585 | 13 | 22 | |
Elfi luk skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
12 | 486 | 13 | 20 | |
Elfi luk strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 479 | 13 | 20 | |
Elfi luk umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
12 | 614 | 13 | 20 | |
Elfi luk unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
12 | 1048 | 13 | 25 | |
Elfi luk uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
12 | 775 | 13 | 22 | |
Elfi luk wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
12 | 480 | 13 | 20 | |
Elfi luk wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
12 | 605 | 13 | 22 | |
Elfi luk wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
12 | 728 | 13 | 22 | |
Elfi luk wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
12 | 1512 | 13 | 22 | |
Elfi luk zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 642 | 13 | 22 | |
Elfi luk zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 768 | 13 | 25 | |
Elfi luk zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
12 | 938 | 13 | 25 | |
Krasnoludzki luk letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 510 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 448 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 325 | 12 | 13 | |
Krasnoludzki luk piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 575 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 449 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk płomieni Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 529 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 515 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 416 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 305 | 12 | 13 | |
Krasnoludzki luk spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
10 | 308 | 12 | 13 | |
Krasnoludzki luk strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 409 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 306 | 12 | 13 | |
Krasnoludzki luk umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
10 | 544 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
10 | 705 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
10 | 410 | 12 | 15 | |
Krasnoludzki luk wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
10 | 535 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 658 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
10 | 387 | 12 | 13 | |
Krasnoludzki luk wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 327 | 12 | 13 | |
Krasnoludzki luk zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 572 | 12 | 17 | |
Krasnoludzki luk znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 366 | 12 | 13 | |
Myśliwski luk dreszczy Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
7 | 161 | 7 | 3 | |
Myśliwski luk drążenia Zadaje 10 pkt obrażeń od magii. |
7 | 190 | 7 | 3 | |
Myśliwski luk dusz Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 3 s. |
7 | 163 | 7 | 3 | |
Myśliwski luk iskier Cel otrzymuje 5 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
7 | 162 | 7 | 3 | |
Myśliwski luk letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
7 | 465 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
7 | 403 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
7 | 280 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk niepokoju Potwory i ludzie do 5 poziomu uciekają przez 30 s. |
7 | 136 | 7 | 3 | |
Myśliwski luk porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
7 | 404 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
7 | 239 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
7 | 176 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
7 | 263 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
7 | 232 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
7 | 177 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
7 | 499 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
7 | 365 | 7 | 7 | |
Myśliwski luk wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
7 | 342 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
7 | 282 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk zmęczenia Zadaje 5 pkt obrażeń do kondycji. |
7 | 180 | 7 | 3 | |
Myśliwski luk znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
7 | 321 | 7 | 5 | |
Myśliwski luk żaru Zadaje 5 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
7 | 116 | 7 | 3 | |
Orkowy luk letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
9 | 565 | 10 | 9 | |
Orkowy luk lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
9 | 503 | 10 | 9 | |
Orkowy luk mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
9 | 380 | 10 | 8 | |
Orkowy luk piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
9 | 630 | 10 | 11 | |
Orkowy luk porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
9 | 504 | 10 | 9 | |
Orkowy luk płomieni Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
9 | 584 | 10 | 11 | |
Orkowy luk rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 570 | 10 | 11 | |
Orkowy luk skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
9 | 471 | 10 | 9 | |
Orkowy luk spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
9 | 360 | 10 | 8 | |
Orkowy luk spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
9 | 363 | 10 | 8 | |
Orkowy luk strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 464 | 10 | 9 | |
Orkowy luk tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 361 | 10 | 8 | |
Orkowy luk umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
9 | 599 | 10 | 9 | |
Orkowy luk uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
9 | 760 | 10 | 11 | |
Orkowy luk wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
9 | 465 | 10 | 9 | |
Orkowy luk wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
9 | 590 | 10 | 11 | |
Orkowy luk wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
9 | 713 | 10 | 11 | |
Orkowy luk wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
9 | 442 | 10 | 8 | |
Orkowy luk wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
9 | 382 | 10 | 8 | |
Orkowy luk zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
9 | 627 | 10 | 11 | |
Orkowy luk znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
9 | 421 | 10 | 8 | |
Poświęcony daedryczny łuk Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
18 | 1648 | 19 | 47 | |
Poświęcony ebonowy łuk Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1277 | 17 | 37 | |
Poświęcony elfi łuk Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 938 | 13 | 22 | |
Poświęcony krasnoludzki łuk Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 868 | 12 | 17 | |
Poświęcony orkowy łuk Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 923 | 10 | 11 | |
Poświęcony szklany łuk Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 1060 | 15 | 31 | |
Szklany luk apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
14 | 1000 | 15 | 34 | |
Szklany luk błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
14 | 893 | 15 | 34 | |
Szklany luk grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 813 | 15 | 34 | |
Szklany luk letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
14 | 702 | 15 | 28 | |
Szklany luk lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
14 | 640 | 15 | 28 | |
Szklany luk ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
14 | 721 | 15 | 31 | |
Szklany luk oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
14 | 799 | 15 | 31 | |
Szklany luk piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
14 | 767 | 15 | 31 | |
Szklany luk porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
14 | 641 | 15 | 28 | |
Szklany luk pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
14 | 835 | 15 | 34 | |
Szklany luk przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
14 | 2529 | 15 | 34 | |
Szklany luk przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
14 | 899 | 15 | 34 | |
Szklany luk rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 707 | 15 | 31 | |
Szklany luk skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
14 | 608 | 15 | 28 | |
Szklany luk strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 601 | 15 | 28 | |
Szklany luk umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
14 | 736 | 15 | 28 | |
Szklany luk unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
14 | 1170 | 15 | 34 | |
Szklany luk uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
14 | 897 | 15 | 31 | |
Szklany luk wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
14 | 602 | 15 | 28 | |
Szklany luk wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
14 | 727 | 15 | 31 | |
Szklany luk wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
14 | 850 | 15 | 31 | |
Szklany luk wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
14 | 1634 | 15 | 31 | |
Szklany luk zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
14 | 764 | 15 | 31 | |
Szklany luk zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
14 | 890 | 15 | 34 | |
Szklany luk zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
14 | 1060 | 15 | 34 | |
Szlachetny daedryczny łuk Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
18 | 1965 | 19 | 50 | |
Szlachetny ebonowy łuk Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1594 | 17 | 40 | |
Szlachetny elfi łuk Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 1255 | 13 | 25 | |
Szlachetny szklany łuk Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 1377 | 15 | 34 | |
Święty daedryczny łuk Nieumarli do 40 poziomu uciekają przez 30 s. |
18 | 2319 | 19 | 53 | |
Święty ebonowy łuk Nieumarli do 40 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1948 | 17 | 43 | |
Uświęcony cesarski łuk Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
8 | 311 | 9 | 4 | |
Uświęcony krasnoludzki łuk Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 374 | 12 | 13 | |
Uświęcony myśliwski łuk Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
7 | 329 | 7 | 5 | |
Uświęcony orkowy łuk Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 429 | 10 | 8 |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!