W Skyrimie można natknąć się na wiele różnych egzemplarzy mieczów jednoręcznych. Najłatwiej podzielić je przez wzgląd na materiał, z jakiego są wykonane, a także dodatkowych cech jak sposób czaru zaklętego w broni. Niniejszy artykuł prezentuje wszystkie "zwykłe" miecze jednoręczne z gry, które można znaleźć w wielu losowych miejscach, ale też w ofercie wielu kowali i kupców.
Poniższe zestawienia przedstawiają następujące informacje:
- Domyślny obraz przedmiotu.
- Nazwę przedmiotu oraz opis cech specjalnych (w przypadku przedmiotów umagicznionych).
- Wagę przedmiotu.
- Domyślną wartość przedmiotu, która może ulec zmianie w zależności od posiadanych przez ciebie umiejętności oraz perków.
- Domyślną wartość obrażeń, jakie zadaje dana broń. Także i w tym wypadku faktyczna wartość w grze może się różnić od poniższej, ponieważ wpływ na nią mają również umiejętności oraz perki bohatera.
- Poziom, od którego dany przedmiot można losowo znaleźć w formie łupu lub w asortymencie rozmaitych kupców.
Dla możliwości łatwiejszego porównania przedmiotów artykuł został podzielony na dwie części: miecze jednoręczne zwykłe oraz magiczne.
Miecze jednoręczne zwykłe
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Pancerz | Poziom |
Cesarski miecz | 10 | 23 | 8 | 1 | |
Daedryczny miecz | 16 | 1250 | 14 | 48 | |
Ebonowy miecz | 15 | 720 | 13 | 32 | |
Elfi miecz | 13 | 235 | 11 | 12 | |
Falmerski miecz | 18 | 67 | 10 | 1 | |
Krasnoludzki miecz | 12 | 125 | 10 | 12 | |
Miecz Renegatów | 13 | 70 | 10 | 1 | |
Miecz z kości smoka (Dawnguard) |
19 | 1500 | 15 | - | |
Naostrzony falmerski miecz | 18 | 205 | 12 | 18 | |
Naostrzony pradawny norski miecz | 15 | 23 | 11 | 6 | |
Norski miecz (Dragonborn) |
12 | 290 | 11 | 18 | |
Orkowy miecz | 11 | 75 | 9 | 25 | |
Pradawny norski miecz | 12 | 13 | 8 | 6 | |
Srebrny mieczZadaje 20 dodatkowych pkt obrażeń wilkołakom i nieumarłym. | 7 | 100 | 8 | 1 | |
Stalhrimowy miecz (Dragonborn) |
14 | 985 | 13 | 35 | |
Stalowy miecz | 10 | 45 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz Niebiańskiej Kuźni | 10 | 70 | 11 | 6 | |
Szklany miecz | 14 | 410 | 12 | 36 | |
Żelazny miecz | 9 | 25 | 7 | 1 |
Miecze jednoręczne magiczne
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Obrażenia | Poziom |
Błogosławiony cesarski miecz Nieumarli do 3 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 136 | 8 | 4 | |
Błogosławiony stalowy miecz Nieumarli do 3 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 167 | 8 | 4 | |
Błogosławiony Żelazny miecz Nieumarli do 3 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 147 | 7 | 1 | |
Cesarski miecz chłodu Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 98 | 8 | 4 | |
Cesarski miecz drążenia Zadaje 10 pkt obrażeń od magii. |
10 | 154 | 8 | 4 | |
Cesarski miecz dusz Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 3 s. |
10 | 127 | 8 | 4 | |
Cesarski miecz iskier Cel otrzymuje 5 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 99 | 8 | 4 | |
Cesarski miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 333 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 244 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 169 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz niepokoju Potwory i ludzie do 5 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 136 | 8 | 4 | |
Cesarski miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 245 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 212 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 149 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
10 | 179 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 232 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 177 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
10 | 367 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
10 | 233 | 8 | 8 | |
Cesarski miecz wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
10 | 258 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 171 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz zmęczenia Zadaje 5 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 144 | 8 | 4 | |
Cesarski miecz znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 237 | 8 | 6 | |
Cesarski miecz żaru Zadaje 5 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 89 | 8 | 4 | |
Czcigodny cesarski miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 413 | 8 | 8 | |
Czcigodny elfi miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
13 | 730 | 11 | 20 | |
Czcigodny krasnoludzki miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 630 | 10 | 15 | |
Czcigodny orkowy miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
11 | 570 | 9 | 9 | |
Czcigodny stalowy miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 540 | 8 | 8 | |
Czcigodny szklany miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 700 | 12 | 28 | |
Czcigodny Żelazny miecz Nieumarli do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 520 | 7 | 6 | |
Daedryczny miecz apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
16 | 1963 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz burzy Cel otrzymuje 30 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
16 | 1985 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
16 | 1856 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz czarnoksiężnika Absorbuje 30 pkt Many. |
16 | 2172 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz gromadzenia Absorbuje 25 pkt wytrzymałości. |
16 | 2032 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1776 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz inferna Zadaje 30 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
16 | 1913 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
16 | 1684 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
16 | 1762 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz pijawki Absorbuje 20 pkt zdrowia. |
16 | 2235 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
16 | 1730 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz podporządkowania Absorbuje 30 pkt wytrzymałości. |
16 | 2199 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz potępienia Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 20 s. |
16 | 2038 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz pożerania Absorbuje 15 pkt zdrowia. |
16 | 1989 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
16 | 1798 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
16 | 3492 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
16 | 1862 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz przesiewania Absorbuje 20 pkt Many. |
16 | 1850 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1670 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz skamienienia Szansa na sparaliżowanie celu na 6 s. |
16 | 2522 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz trwogi Potwory i ludzie do 20 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 1899 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
16 | 2133 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz unieważnienia Zadaje 60 pkt obrażeń od magii. |
16 | 2188 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz unlodustwienia Przyzwane daedry do 36 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
16 | 5319 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
16 | 1860 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz wampira Absorbuje 25 pkt zdrowia. |
16 | 2486 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
16 | 1690 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
16 | 1813 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz wyczerpania Zadaje 30 pkt obrażeń do kondycji. |
16 | 2115 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
16 | 2597 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz wywoływania Absorbuje 25 pkt Many. |
16 | 2010 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
16 | 1727 | 14 | 47 | |
Daedryczny miecz zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
16 | 1853 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz zimy Zadaje 30 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
16 | 1980 | 14 | 53 | |
Daedryczny miecz zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
16 | 2023 | 14 | 50 | |
Daedryczny miecz żniw Absorbuje 20 pkt wytrzymałości. |
16 | 1867 | 14 | 47 | |
Ebonowy miecz apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
15 | 1433 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz burzy Cel otrzymuje 30 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
15 | 1455 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
15 | 1326 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz czarnoksiężnika Absorbuje 30 pkt Many. |
15 | 1642 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz gromadzenia Absorbuje 25 pkt wytrzymałości. |
15 | 1502 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
15 | 1246 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz inferna Zadaje 30 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
15 | 1383 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
15 | 1154 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
15 | 1232 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz pijawki Absorbuje 20 pkt zdrowia. |
15 | 1705 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
15 | 1200 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz podporządkowania Absorbuje 30 pkt wytrzymałości. |
15 | 1669 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz potępienia Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 20 s. |
15 | 1508 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz pożerania Absorbuje 15 pkt zdrowia. |
15 | 1459 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
15 | 1268 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
15 | 2962 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
15 | 1332 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz przesiewania Absorbuje 20 pkt Many. |
15 | 1320 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
15 | 1140 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz skamienienia Szansa na sparaliżowanie celu na 6 s. |
15 | 1992 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz trwogi Potwory i ludzie do 20 poziomu uciekają przez 30 s. |
15 | 1369 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
15 | 1603 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz unieważnienia Zadaje 60 pkt obrażeń od magii. |
15 | 1658 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz unlodustwienia Przyzwane daedry do 36 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
15 | 4789 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
15 | 1330 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz wampira Absorbuje 25 pkt zdrowia. |
15 | 1956 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
15 | 1160 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
15 | 1283 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz wyczerpania Zadaje 30 pkt obrażeń do kondycji. |
15 | 1585 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
15 | 2067 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz wywoływania Absorbuje 25 pkt Many. |
15 | 1480 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
15 | 1197 | 13 | 37 | |
Ebonowy miecz zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
15 | 1323 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz zimy Zadaje 30 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
15 | 1450 | 13 | 43 | |
Ebonowy miecz zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
15 | 1493 | 13 | 40 | |
Ebonowy miecz żniw Absorbuje 20 pkt wytrzymałości. |
15 | 1337 | 13 | 37 | |
Elfi miecz apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
13 | 948 | 11 | 25 | |
Elfi miecz błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
13 | 841 | 11 | 25 | |
Elfi miecz gromadzenia Absorbuje 25 pkt wytrzymałości. |
13 | 1017 | 11 | 25 | |
Elfi miecz grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
13 | 761 | 11 | 25 | |
Elfi miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
13 | 650 | 11 | 20 | |
Elfi miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
13 | 588 | 11 | 20 | |
Elfi miecz ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
13 | 669 | 11 | 22 | |
Elfi miecz oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
13 | 747 | 11 | 22 | |
Elfi miecz pijawki Absorbuje 20 pkt zdrowia. |
13 | 1220 | 11 | 25 | |
Elfi miecz piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
13 | 715 | 11 | 22 | |
Elfi miecz plonów Absorbuje 15 pkt wytrzymałości. |
13 | 689 | 11 | 20 | |
Elfi miecz pochłaniania Absorbuje 10 pkt zdrowia. |
13 | 735 | 11 | 20 | |
Elfi miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
13 | 589 | 11 | 20 | |
Elfi miecz pożerania Absorbuje 15 pkt zdrowia. |
13 | 974 | 11 | 22 | |
Elfi miecz pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
13 | 783 | 11 | 25 | |
Elfi miecz przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
13 | 2477 | 11 | 25 | |
Elfi miecz przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
13 | 847 | 11 | 25 | |
Elfi miecz przesiewania Absorbuje 20 pkt Many. |
13 | 835 | 11 | 22 | |
Elfi miecz rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
13 | 655 | 11 | 22 | |
Elfi miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
13 | 556 | 11 | 20 | |
Elfi miecz spustoszenia Absorbuje 15 pkt Many. |
13 | 677 | 11 | 20 | |
Elfi miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
13 | 549 | 11 | 20 | |
Elfi miecz umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
13 | 684 | 11 | 20 | |
Elfi miecz unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
13 | 1118 | 11 | 25 | |
Elfi miecz uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
13 | 845 | 11 | 22 | |
Elfi miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
13 | 550 | 11 | 0 | |
Elfi miecz wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
13 | 675 | 11 | 22 | |
Elfi miecz wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
13 | 798 | 11 | 22 | |
Elfi miecz wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
13 | 1582 | 11 | 22 | |
Elfi miecz wywoływania Absorbuje 25 pkt Many. |
13 | 995 | 11 | 25 | |
Elfi miecz zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
13 | 712 | 11 | 22 | |
Elfi miecz zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
13 | 838 | 11 | 25 | |
Elfi miecz zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
13 | 1008 | 11 | 25 | |
Elfi miecz żniw Absorbuje 20 pkt wytrzymałości. |
13 | 852 | 11 | 22 | |
Krasnoludzki miecz absorpcji Absorbuje 5 pkt zdrowia. |
12 | 404 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
12 | 550 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 488 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 365 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz odsączania Absorbuje 10 pkt Many. |
12 | 423 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
12 | 615 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz plonów Absorbuje 15 pkt wytrzymałości. |
12 | 589 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz pochłaniania Absorbuje 10 pkt zdrowia. |
12 | 635 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz pokłosia Absorbuje 10 pkt wytrzymałości. |
12 | 431 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
12 | 489 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz pożerania Absorbuje 15 pkt zdrowia. |
12 | 874 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz przesiewania Absorbuje 20 pkt Many. |
12 | 735 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz płomieni Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
12 | 569 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 555 | 10 | 1 | |
Krasnoludzki miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
12 | 456 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
12 | 345 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz spustoszenia Absorbuje 15 pkt Many. |
12 | 577 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
12 | 348 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 449 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 346 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
12 | 584 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
12 | 745 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
12 | 450 | 10 | 15 | |
Krasnoludzki miecz wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
12 | 575 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
12 | 698 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
12 | 427 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
12 | 367 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 612 | 10 | 17 | |
Krasnoludzki miecz znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
12 | 406 | 10 | 13 | |
Krasnoludzki miecz żniw Absorbuje 20 pkt wytrzymałości. |
12 | 752 | 10 | 17 | |
Naostrzony pradawny norski miecz chłodu Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
15 | 134 | 11 | 6 | |
Naostrzony pradawny norski miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
15 | 376 | 11 | 21 | |
Naostrzony pradawny norski miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
15 | 253 | 11 | 13 | |
Orkowy miecz absorpcji Absorbuje 5 pkt zdrowia. |
11 | 344 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
11 | 490 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
11 | 428 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
11 | 305 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz odsączania Absorbuje 10 pkt Many. |
11 | 363 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
11 | 555 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz plonów Absorbuje 15 pkt wytrzymałości. |
11 | 529 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz pochłaniania Absorbuje 10 pkt zdrowia. |
11 | 575 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz pokłosia Absorbuje 10 pkt wytrzymałości. |
11 | 371 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
11 | 429 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz pożerania Absorbuje 15 pkt zdrowia. |
11 | 814 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz przesiewania Absorbuje 20 pkt Many. |
11 | 675 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz płomieni Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
11 | 509 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
11 | 495 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
11 | 396 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
11 | 285 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz spustoszenia Absorbuje 15 pkt Many. |
11 | 517 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
11 | 288 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
11 | 389 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
11 | 286 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
11 | 524 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
11 | 685 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
11 | 390 | 9 | 9 | |
Orkowy miecz wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
11 | 515 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
11 | 638 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
11 | 367 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
11 | 307 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
11 | 552 | 9 | 11 | |
Orkowy miecz znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
11 | 346 | 9 | 7 | |
Orkowy miecz żniw Absorbuje 20 pkt wytrzymałości. |
11 | 692 | 9 | 11 | |
Poświęcony daedryczny miecz Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 2023 | 14 | 47 | |
Poświęcony ebonowy miecz Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
15 | 1493 | 13 | 37 | |
Poświęcony elfi miecz Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
13 | 1008 | 11 | 22 | |
Poświęcony krasnoludzki miecz Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 908 | 10 | 17 | |
Poświęcony orkowy miecz Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
11 | 848 | 9 | 11 | |
Poświęcony szklany miecz Nieumarli do 21 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 978 | 12 | 31 | |
Pradawny norski miecz chłodu Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 124 | 8 | 1 | |
Pradawny norski miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 366 | 8 | 13 | |
Pradawny nord miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
12 | 243 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz chłodu Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 156 | 8 | 4 | |
Stalowy miecz drążenia Zadaje 10 pkt obrażeń od magii. |
10 | 185 | 8 | 4 | |
Stalowy miecz dusz Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 3 s. |
10 | 158 | 8 | 1 | |
Stalowy miecz iskier Cel otrzymuje 5 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 157 | 8 | 4 | |
Stalowy miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 460 | 8 | 8 | |
Stalowy miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 398 | 8 | 8 | |
Stalowy miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
10 | 275 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz niepokoju Potwory i ludzie do 5 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 167 | 8 | 4 | |
Stalowy miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 399 | 8 | 8 | |
Stalowy miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 366 | 8 | 8 | |
Stalowy miecz spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 255 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
10 | 258 | 8 | 1 | |
Stalowy miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 359 | 8 | 8 | |
Stalowy miecz tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 256 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
10 | 494 | 8 | 8 | |
Stalowy miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
10 | 360 | 8 | 1 | |
Stalowy miecz wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
10 | 337 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
10 | 277 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz zmęczenia Zadaje 5 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 175 | 8 | 4 | |
Stalowy miecz znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
10 | 316 | 8 | 6 | |
Stalowy miecz żaru Zadaje 5 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
10 | 147 | 8 | 4 | |
Szklany miecz apatii Zadaje 25 pkt obrażeń do kondycji. |
14 | 918 | 12 | 34 | |
Szklany miecz błyskawic Cel otrzymuje 25 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
14 | 811 | 12 | 34 | |
Szklany miecz gromadzenia Absorbuje 25 pkt wytrzymałości. |
14 | 1192 | 12 | 34 | |
Szklany miecz grozy Potwory i ludzie do 16 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 936 | 12 | 34 | |
Szklany miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
14 | 620 | 12 | 28 | |
Szklany miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
14 | 763 | 12 | 28 | |
Szklany miecz ognia Zadaje 20 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
14 | 844 | 12 | 31 | |
Szklany miecz oszołomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 2 s. |
14 | 922 | 12 | 31 | |
Szklany miecz pijawki Absorbuje 20 pkt zdrowia. |
14 | 1395 | 12 | 34 | |
Szklany miecz piorunów Cel otrzymuje 20 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
14 | 685 | 12 | 31 | |
Szklany miecz plonów Absorbuje 15 pkt wytrzymałości. |
14 | 864 | 12 | 28 | |
Szklany miecz pochłaniania Absorbuje 10 pkt zdrowia. |
14 | 910 | 12 | 28 | |
Szklany miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
14 | 559 | 12 | 28 | |
Szklany miecz pożerania Absorbuje 15 pkt zdrowia. |
14 | 1149 | 12 | 31 | |
Szklany miecz pożogi Zadaje 25 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
14 | 958 | 12 | 34 | |
Szklany miecz przegnania Przyzwane daedry do 20 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
14 | 2652 | 12 | 34 | |
Szklany miecz przekleństwa Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 15 s. |
14 | 817 | 12 | 34 | |
Szklany miecz przesiewania Absorbuje 20 pkt Many. |
14 | 1010 | 12 | 31 | |
Szklany miecz rozpaczy Potwory i ludzie do 13 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 830 | 12 | 31 | |
Szklany miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
14 | 731 | 12 | 28 | |
Szklany miecz spustoszenia Absorbuje 15 pkt Many. |
14 | 852 | 12 | 28 | |
Szklany miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 724 | 12 | 28 | |
Szklany miecz unieruchomienia Szansa na sparaliżowanie celu na 4 s. |
14 | 1088 | 12 | 34 | |
Szklany miecz uszczuplenia sił Zadaje 40 pkt obrażeń od magii. |
14 | 1020 | 12 | 31 | |
Szklany miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
14 | 520 | 12 | 28 | |
Szklany miecz wrogości Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 10 s. |
14 | 645 | 12 | 31 | |
Szklany miecz wycieńczenia Zadaje 20 pkt obrażeń do kondycji. |
14 | 768 | 12 | 31 | |
Szklany miecz wypędzenia Przyzwane daedry do 12 poziomu są odsyłane z powrotem do Otchłani |
14 | 1757 | 12 | 31 | |
Szklany miecz wywoływania Absorbuje 25 pkt Many. |
14 | 1170 | 12 | 34 | |
Szklany miecz zamarzania Zadaje 20 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
14 | 887 | 12 | 31 | |
Szklany miecz zamieci Zadaje 25 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
14 | 1013 | 12 | 34 | |
Szklany miecz zmniejszenia sił Zadaje 50 pkt obrażeń od magii. |
14 | 1183 | 12 | 34 | |
Szklany miecz żniw Absorbuje 20 pkt wytrzymałości. |
14 | 1027 | 12 | 31 | |
Szlachetny daedryczny miecz Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 2340 | 14 | 50 | |
Szlachetny ebonowy miecz Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
15 | 1810 | 13 | 40 | |
Szlachetny elfi miecz Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
13 | 1325 | 11 | 25 | |
Szlachetny szklany miecz Nieumarli do 30 poziomu uciekają przez 30 s. |
14 | 1295 | 12 | 34 | |
Święty daedryczny miecz Nieumarli do 40 poziomu uciekają przez 30 s. |
16 | 2694 | 14 | 53 | |
Święty ebonowy miecz Nieumarli do 40 poziomu uciekają przez 30 s. |
15 | 2164 | 13 | 43 | |
Uświęcony cesarski miecz Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 245 | 8 | 6 | |
Uświęcony krasnoludzki miecz Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
12 | 414 | 10 | 13 | |
Uświęcony orkowy miecz Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
11 | 354 | 9 | 7 | |
Uświęcony stalowy miecz Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
10 | 324 | 8 | 6 | |
Uświęcony Żelazny miecz Nieumarli do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 304 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz chłodu Zadaje 5 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
9 | 136 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz drążenia Zadaje 10 pkt obrażeń od magii. |
9 | 165 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz dusz Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 3 s. |
9 | 138 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz iskier Cel otrzymuje 5 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
9 | 137 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz letargu Zadaje 15 pkt obrażeń do kondycji. |
9 | 440 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz lodu Zadaje 15 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
9 | 378 | 7 | 6 | |
Żelazny miecz mrozu Zadaje 10 pkt obrażeń od zimna do zdrowia i kondycji. |
9 | 255 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz niepokoju Potwory i ludzie do 5 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 147 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz porażenia Cel otrzymuje 15 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
9 | 379 | 7 | 6 | |
Żelazny miecz skwaru Zadaje 15 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
9 | 346 | 7 | 6 | |
Żelazny miecz spopielenia Zadaje 10 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
9 | 235 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz spętania duszy Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 5 s. |
9 | 238 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz strachu Potwory i ludzie do 10 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 339 | 7 | 6 | |
Żelazny miecz tchórzostwa Potwory i ludzie do 7 poziomu uciekają przez 30 s. |
9 | 236 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz umniejszania Zadaje 30 pkt obrażeń od magii. |
9 | 474 | 7 | 6 | |
Żelazny miecz wiązania Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 7 s. |
9 | 340 | 7 | 6 | |
Żelazny miecz wysysania Zadaje 20 pkt obrażeń od magii. |
9 | 317 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz wyładowania Cel otrzymuje 10 pkt obrażeń od porażenia i o połowę mniej od magii. |
9 | 257 | 7 | 4 | |
Żelazny miecz zmęczenia Zadaje 5 pkt obrażeń do kondycji. |
9 | 155 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz znużenia Zadaje 10 pkt obrażeń do kondycji. |
9 | 296 | 7 | 1 | |
Żelazny miecz żaru Zadaje 5 pkt obrażeń od ognia. Płonące cele otrzymują dodatkowe obrażenia. |
9 | 127 | 7 | 1 |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!