Kaptury stanowią specyficzną część ubioru, w której lubują się magowie. Zwykłe kaptury przeważnie określają jedynie hierarchię wśród czarodziejów, jednakże te magiczne posiadają różnego rodzaju cechy przydatne tak w boju jak i poza nim.
Niniejszy artykuł przedstawia różne rodzaje kapturów dostępnych w Skyrimie. Najłatwiej podzielić je przez wzgląd na ich wygląd oraz zaklęte w nich moce. Przedmioty te można znaleźć w wielu losowych miejscach, ale też w ofercie wielu kupców.
Poniższe zestawienia przedstawiają następujące informacje:
- Domyślny obraz przedmiotu.
- Nazwę przedmiotu oraz opis cech specjalnych (w przypadku przedmiotów umagicznionych).
- Wagę przedmiotu.
- Domyślną wartość przedmiotu, która może ulec zmianie w zależności od posiadanych przez ciebie umiejętności oraz perków.
- Domyślną wartość pancerza, o jaką zostanie wzmocniona całkowita ochrona twojej postaci. Także i w tym wypadku faktyczna wartość w grze może się różnić od poniższej, ponieważ wpływ na nią mają również umiejętności oraz perki bohatera.
- Poziom, od którego dany przedmiot można losowo znaleźć w formie łupu lub w asortymencie rozmaitych kupców.
Dla możliwości łatwiejszego porównania przedmiotów artykuł został podzielony na dwie części: kaptury zwykłe oraz magiczne.
Kaptury zwykłe
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Pancerz | Poziom |
Kaptur | 1 | 1 | 0 | 1 | |
Kaptur Alik'ra | 0.5 | 2 | 0 | 1 | |
Kaptur maga | 1 | 1 | 0 | 1 | |
Wampirzy kaptur (Dawnguard) |
0.5 | 1 | 0 | 1 |
Kaptury magiczne
Obraz | Nazwa i opis | Waga | Wartość | Pancerz | Poziom |
Kaptur adepta Zwiększa twoją Manę o 50 pkt. |
1 | 528 | 0 | 10 | |
Kaptur nowicjusza Zwiększa twoją Manę o 20 pkt. |
1 | 305 | 5 | 1 | |
Kaptur ucznia Zwiększa twoją Manę o 40 pkt. |
1 | 415 | 0 | 5 |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!