TES V: Skyrim - Vademecum - Miasta - Zimowa Twierdza | Gry PC.EnklawaNetwork.pl

Zimowa Twierdza

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: 24.07.2014 11:03

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Przewodnik - Miasta - Zimowa Twierdza

Ogólne informacjePlan miastaKupcyNajemnicyTrenerzyTawerny

Ogólne informacje

Zimowa Twierdza była niegdyś wspaniałym miastem. Wszystko zmieniło się w 4E 122 r., kiedy doszło do kataklizmu znanego jako Wielki Upadek. Wtedy to, w wyniku trzęsienia ziemi, większość miasta runęła do Morza Upiorów, czyniąc ogromne szkody i wiele ofiar. Co ciekawe, wśród ocalałych budowli znalazła się Akademia Magów, przez co czarodzieje po dziś dzień są oskarżani o wywołanie kataklizmu. Jak twierdzą jednak oni sami, trzęsienie ziemi, które doprowadziło do tragedii, było najprawdopodobniej naturalną konsekwencją erupcji Czerwonej Góry na wyspie Vvardenfell.

Obecnie miasto jest dalekie od dawnej chwały. W zasadzie składa się na nią dom jarla, kilka pomniejszych chat, gospoda Zmrożona Palenisko oraz pojedynczy sklep, który mieści się w domu Ranmira. Przybysze zjawiają się w Zimowej Twierdzy bardzo rzadko, a jeśli już to robią, to zazwyczaj ich ostatecznym celem jest Akademia magów. Jeżeli ktoś poszukuje zaklęć, magicznych przedmiotów, ksiąg lub treningu z zakresu jednej ze szkół, położona nad urwiskiem forteca jest miejscem, które po prostu musi odwiedzić.

Plan miasta

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Przewodnik - Miasta - Zimowa Twierdza
  1. Długi dom jarla
  2. Zmrożone Palenisko
  3. Dom Ranmira
  4. Dom Korriego
  5. Ruiny domostw po Wielkim Upadku
  6. Most wiodący do Akademii w Zimowej Twierdzy
  7. Dziedziniec Akademii
  8. Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć
  9. Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju
  10. Główny gmach Akademii (Arcanaeum, Komnata Żywiołów, Kwatery arcymaga)
  11. Akademia w Zimowej Twierdzy, Midden
 

Powiązane zadania

Akademia w Zimowej Twierdzy

  • Wszystkie zadania.

Różne

Tawerny

  • Zmrożone palenisko (2)

Kupcy

  • Birna, dom Ranmira (3) - wszystko
  • Colette Marence, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
  • Dagur, Zmrożone Palenisko (2) - jedzenie, napitki
  • Drevis Neloren, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
  • Enthir, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8) - wszystko, w tym towary kradzione
  • Faralda, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
  • Nelacar, Zmrożone Palenisko (2) - zaklęcia
  • Phinis Gestor, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - zaklęcia
  • Tolfdir, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8) - zaklęcia
  • Urag gro-Shub, Akademia w Zimowej Twierdzy, Arcanaeum (10) - księgi

Najemnicy

  • Brelyna Maryon, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8)
  • J'zargo, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8)
  • Onmund, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8)

Trenerzy

  • Colette Marence, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Przywrócenie (mistrz)
  • Drevis Neloren, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Iluzja (mistrz)
  • Faralda, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Zniszczenie (mistrz)
  • Phinis Gestor, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Przywołanie (ekspert)
  • Sergius Turrianus, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Spokoju (9) - Zaklinanie (ekspert)
  • Tolfdir, Akademia w Zimowej Twierdzy, Komnata Osiągnięć (8) - Przemiana (mistrz)

Phantom Doctrine - kupuj bez DRM na GOG.com!