Alchemik może warzyć magiczne mikstury i śmiertelne trucizny.
Alchemia to drzewko umiejętności o dość uniwersalnym charakterze. Najbardziej przydaje się tym postaciom, które nie korzystają z zaklęć i przez to zużywają sporo mikstur - zdolności alchemiczne mogą znacznie obniżyć koszty ich pozyskiwania.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Alchemik | Poziom 1: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 20% silniejsze. | - | - |
Poziom 2: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 40% silniejsze. | 20 | Alchemik, poziom 1 | ||
Poziom 3: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 60% silniejsze. | 40 | Alchemik, poziom 2 | ||
Poziom 4: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 80% silniejsze. | 60 | Alchemik, poziom 3 | ||
Poziom 5: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 100% silniejsze. | 80 | Alchemik, poziom 4 | ||
2 | Lekarz | Przygotowywane przez ciebie mikstury przywracające zdrowie, magię lub kondycję są o 25% skuteczniejsze. | 20 | Alchemik, poziom 1 |
3 | Truciciel | Przygotowywane przez ciebie trucizny są o 25% skuteczniejsze. | 30 | Alchemik, poziom 1 |
4 | Skoncentrowana trucizna | Trucizny nakładane na broń działają przez dwukrotnie większą liczbę celnych ciosów. | 60 | Truciciel |
5 | Zdolny zielarz | Z roślin zbierane są po dwa składniki. | 70 | Skoncentrowana trucizna |
6 | Dobrodziej | Przygotowywane przez ciebie mikstury o pozytywnych efektach są silniejsze o dodatkowe 25% | 30 | Lekarz |
7 | Empiryk | Poziom 1: Zjedzenie składnika ujawnia pierwsze dwa jego efekty. | 50 | Dobrodziej |
Poziom 2: Zjedzenie składnika ujawnia pierwsze trzy jego efekty. | 70 | Empiryk, poziom 1 | ||
Poziom 3: Zjedzenie składnika ujawnia wszystkie jego efekty. | 90 | Empiryk, poziom 2 | ||
8 | Wężowa krew | 50% odporności na wszystkie trucizny. | 80 | Skoncentrowana trucizna lub Empiryk, poziom 1 |
9 | Destylacja | Tworzone mikstury tracą wszystkie efekty negatywne, a tworzone trucizny - wszystkie efekty pozytywne. | 100 | Wężowa krew |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Lami | Pospolity | Dom Jurgena i Lami, Morthal | brak |
Arkadia | Ekspert | Kocioł Arkadii, Biała Grań | brak |
Babette | Mistrz | Sanktuarium Mrocznego Bractwa | Musisz być członkiem Mrocznego Bractwa. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
De Rerum Dirennis | Czarna Przystań - Laboratorium polowe Sinderiona | |
Falkret - Grobowe wywary | ||
Mroki Midden - laboratorium alchemiczne | ||
Sosnowy Staw - przy zwłokach martwego alchemika | ||
Gra przy kolacji | Harmugstahl - na półce w laboratorium alchemicznym | |
Martwa Babina - blisko dźwigni otwierającej przejście na dach | ||
Miodosytnia Czerwoniak - w sypialni na piętrze | ||
Wichrowy Tron - Klub Nowe Gninis, na szafie na piętrze | ||
Zapomniana krypta - w tej samej sali, co Biała Ampułka | ||
Mannimarco, Król Robaków | Świątynia Nocnego Zewu - obok laboratorium alchemicznego | |
Zielony Gaj - na ołtarzu | ||
Przewodnik zielarza po Skyrim | Biała Grań - Kocioł Arkadii | |
Jaskinia Lawinowa - na półce przy laboratorium alchemicznym | ||
Markart - Wiedźmi wywar | ||
Zaułek czeladnika - przy laboratorium alchemicznym | ||
Starożytne opowieści Dwemerów: Pieśń alchemików | Domek Anise - na stole | |
Samotnia - Akademia Bardów, na ladzie w bibliotece |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!