Alchemia

Vademecum gry TES V: Skyrim

Alchemik może warzyć magiczne mikstury i śmiertelne trucizny.

Alchemia to drzewko umiejętności o dość uniwersalnym charakterze. Najbardziej przydaje się tym postaciom, które nie korzystają z zaklęć i przez to zużywają sporo mikstur - zdolności alchemiczne mogą znacznie obniżyć koszty ich pozyskiwania.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Alchemia 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Alchemik Poziom 1: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 20% silniejsze. - -
Poziom 2: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 40% silniejsze. 20 Alchemik, poziom 1
Poziom 3: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 60% silniejsze. 40 Alchemik, poziom 2
Poziom 4: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 80% silniejsze. 60 Alchemik, poziom 3
Poziom 5: Przygotowywane przez ciebie mikstury i trucizny są o 100% silniejsze. 80 Alchemik, poziom 4
2 Lekarz Przygotowywane przez ciebie mikstury przywracające zdrowie, magię lub kondycję są o 25% skuteczniejsze. 20 Alchemik, poziom 1
3 Truciciel Przygotowywane przez ciebie trucizny są o 25% skuteczniejsze. 30 Alchemik, poziom 1
4 Skoncentrowana trucizna Trucizny nakładane na broń działają przez dwukrotnie większą liczbę celnych ciosów. 60 Truciciel
5 Zdolny zielarz Z roślin zbierane są po dwa składniki. 70 Skoncentrowana trucizna
6 Dobrodziej Przygotowywane przez ciebie mikstury o pozytywnych efektach są silniejsze o dodatkowe 25% 30 Lekarz
7 Empiryk Poziom 1: Zjedzenie składnika ujawnia pierwsze dwa jego efekty. 50 Dobrodziej
Poziom 2: Zjedzenie składnika ujawnia pierwsze trzy jego efekty. 70 Empiryk, poziom 1
Poziom 3: Zjedzenie składnika ujawnia wszystkie jego efekty. 90 Empiryk, poziom 2
8 Wężowa krew 50% odporności na wszystkie trucizny. 80 Skoncentrowana trucizna lub Empiryk, poziom 1
9 Destylacja Tworzone mikstury tracą wszystkie efekty negatywne, a tworzone trucizny - wszystkie efekty pozytywne. 100 Wężowa krew
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Lami Pospolity Dom Jurgena i Lami, Morthal brak
Arkadia Ekspert Kocioł Arkadii, Biała Grań brak
Babette Mistrz Sanktuarium Mrocznego Bractwa Musisz być członkiem Mrocznego Bractwa.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - De Rerum Dirennis De Rerum Dirennis Czarna Przystań - Laboratorium polowe Sinderiona
Falkret - Grobowe wywary
Mroki Midden - laboratorium alchemiczne
Sosnowy Staw - przy zwłokach martwego alchemika
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Gra przy kolacji Gra przy kolacji Harmugstahl - na półce w laboratorium alchemicznym
Martwa Babina - blisko dźwigni otwierającej przejście na dach
Miodosytnia Czerwoniak - w sypialni na piętrze
Wichrowy Tron - Klub Nowe Gninis, na szafie na piętrze
Zapomniana krypta - w tej samej sali, co Biała Ampułka
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Mannimarco, Król Robaków Mannimarco, Król Robaków Świątynia Nocnego Zewu - obok laboratorium alchemicznego
Zielony Gaj - na ołtarzu
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Przewodnik zielarza po Skyrim Przewodnik zielarza po Skyrim Biała Grań - Kocioł Arkadii
Jaskinia Lawinowa - na półce przy laboratorium alchemicznym
Markart - Wiedźmi wywar
Zaułek czeladnika - przy laboratorium alchemicznym
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Starożytne opowieści Dwemerów: Pieśń alchemików Starożytne opowieści Dwemerów: Pieśń alchemików Domek Anise - na stole
Samotnia - Akademia Bardów, na ladzie w bibliotece
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie